4 Şubat 2014 Salı

DIY Kendin Yap Taşlı Siyah Kordon Kolye | Stradivarius Inspired Embellished DIY Cord Necklace



  Geçen yazdan beri 3-4 tane kordon-halat kolye yapmışımdır ama hala da kolye yapmak istediğimde elim onlara gidiyor. Yeni sezon takı koleksiyonlarına bakınca da öyle olmaya devam edecek gibi görünüyor. Bu sefer ki ilham kaynağım Stradivarius'un örgü taşlı-zincirli yaka kolyesi. Ama benimki biraz daha uğraştırıcı ve işli oldu, farklı detaylar ekledim.

 Maybe you recognise that I'm really obsessed with this rope materials in my DIY tutorials. It looks like it will go on for a while. New season jewellry collections prove that, jewellery designers love this rope material too:) This time I inspired from Stradivarius braided collar. But mine is a little bit different, more challenging and embellished.


  İlham kaynağım Stradivarius'un bu örgülü ve boncuk ve zincir işli kolyesi. Ben örmek yerine deri ve burgu halat kullandım.



          Beni sosyal medyadan takip etmek için
                                            Follow me on
  

 


28 yorum:

  1. oh, this necklace looks so pretty! Eline sağlık, çok güzel olmuş =)))))
    Have a fabulous day, dear)))!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah süpersin:)))))
      thank you so much dear! çooook teşekkür ederim:P
      kisses!

      Sil
  2. valla seninki çok daha güzel :)
    stradiuvarus'unki ip gibi biraz basit duruyor
    sen deri kullanarak kaliteni göstermişsin yine Meliscim
    öpüyorum sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Tülaycım, benimki biraz daha uğraştırıcı oldu galiba Stradivarius'a göre:)))
      öpüyorum!

      Sil
  3. süper olmuşşşş çok şık :)

    YanıtlaSil
  4. ya şu halatın ucuna takılan zımbırtıdan bir türlü bulamadım
    ne hoş olmuşş
    ellerine sağlık taş bebeiimmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım:)))) çoğu takı malzemesi saten yer getiriyor, ama bazılarında daha eski modeller de var. İnternetten araştır olmadı cnm

      Sil
  5. Süper olmuş canım çok beğendim
    Güle güle kullan. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm
      öpüyorum!
      sevgiler:)))

      Sil
  6. Nerelerdesin seeeen :) Harika olmuş kolye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine kayıplara karıştım ben :))))) çok sağol cnm:P

      Sil
  7. Amazing necklace!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    YanıtlaSil
  8. Evet uğraşmışsın ama değmiş kesinlikle. Çok şık ve tarz olmuş eline sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım:))))

      Sil
  9. çok çok güzel olmuş yine.. günlük, gece her saat kullanıma uyan süper bir kolye olmuş.. ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim:))))

      Sil
  10. That necklace is gorgeous. You should sell them!

    Kristine | tinikc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok şık bir çalışma olmuş canım, eline sağlık. Hakikatten bu kolye hangi giysiye eşlik etse onu ne kadar güzel bir şekilde öne çıkartır;))) çok sevdim.. eline sağlık ;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim:)))
      öpüyorum!

      Sil
  12. Cok cok guzel olmus eline saglik!

    YanıtlaSil
  13. Ama senin ki daha güzel olmuş!!! ♥

    YanıtlaSil
  14. Ben senin yaptığını daha çok beğendim! Harika yapmışsın yine tatlım. Bayıldmmmm. Öpüyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!