3 Ocak 2014 Cuma

Siyah Pileli Kabarık Etek | Box Pleated Black Skirt


Umarım hepiniz 2014'e harika başlamışsınızdır! ve umarım tüm yıl öyle geçer....

  Ben bu yılbaşı gecesi bu tatlı kabarık eteği giydim. Üzerine  de geçen postumda giydiğim bu deri bluzü giydim. Bugünkü kombinim ise daha soft, daha ladylike. Etek Front row shop'dan; oranın dümdüz detaysız bir bluzüne bile hayran kalıyorum. Online alışverişlerde şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım ama front row shop dan gelen ürünlerin kalitesi beklediğimden de fazla oluyor.

  Hope you had a great new year night ! I wore this lovely box pleated skirt with this leather punched top on new years Eve. But today I wanted to get a lady like soft look with front row shop sheer top. I love all the clothes from front row shop. They have really perfect quality. I always recieve more that I expected. By the way this skirt on sale now! Hope you like my outfit!


Bluz /Top: Front row shop- buradan
                                             here
Etek / Skirt : Front row shop- buradan 
                                              here

Çizme / Boots: Mudo
Kolye/ Necklace : DIY / Ben yaptım




    
                                                       Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


36 yorum:

  1. Böyle etekleri çok seviyorum! Çok tatlıymış! ^^

    Mutlu ve harika bir yıl olsun 2014! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, senin için de harika bir yıl olsun!

      Sil
  2. Bluzda güzel gibi ama etek çok daha güzelmiş, sanada çok yakışmış hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, etek benim de favorim oldu ama bluz dümdüz detaysız bir bluze göre bile iyi çıkıt:))))

      Sil
  3. Çok yakışmış bende çok seviyorum bu tarz etekleri. Zayıf olduğun için sende harika durmuş tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  4. Bluzunu de etegini de çok yakıstırdım canım güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. Great skirt!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  6. Pileli etekleri seviyorum . Sana da çok yakışmış canım.
    Mutlu haftasonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum pileli etekleri, neyseki istediğim gibi denk geldi, çok teşekkür ederim cnm:)))

      Sil
  7. çok tatlı olmuşsun :) bu etekler çok kullanışlı ben işe sık sık giyiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmm çok teşekkür ederim, ofis ortamı için de harika bir parça oldu kesinlikle:)))

      Sil
  8. Çok tatlış çok zarif olmuşsun bebeğim etek fiziğine harika oturmuş :) Ayrıca o diy kolyene de uzun süredir aşığım :) öptüm kocamann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm benimmm çok teşekkürler:)))))) ah ben de o kolyenin başka renginden yapacaktım yapamadım hala sınav yoğunluğundan:P
      öpüyorum!

      Sil
  9. Eteğin modeli gerçekten güzelmiş,sana da çok yakışmış canım. Tabi bu modeli kullanmak için böyle zayıf olmak da şart :) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm çok teşekkürler, senin gibi zevkli tasarımları olan birindne geçer not aldıysa tamam demektir:)))) senin fiziğine de çok yakışacağından eminim:P
      öpüyorum

      Sil
  10. I've got to say you look so chic and pretty! I love such simple combinations, nothing else to add. Simply perfect:)
    Wishing you a wonderful New Year ahead.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much dear! I'm glad to hear that!
      happy new year to you too:)))

      Sil
  11. Canımm yine göz kamaştırıcısın! Bayıldımmmmm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım çok teşekkür ederim:)))))

      Sil
  12. Nice look ♥:-)
    Should we follow each other ? Let me know :)
    Kisses http://fashionsamba.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  13. Hi! nice blog!
    follow to follow?
    lets me know!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  14. Stylish! I like your look :)
    Have nice Monday Sweetie!

    YanıtlaSil
  15. follow to follow?
    i follow you!
    follow me back please!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  16. Tatlım Cuma'dan beri çok yoğunum bildiğin üzere ve bu yayını nasıl kaçırmışım anlamadım:)). Harika görünüyorsun çok beğendim canım. Bahsettiğin gibi her ikisi de süper görünüyor, internet alışverişi insanlarda tedirginlik yaratsa da; senden de tastik ve onaylı olarak Front row shop'un ürünlerinin hakikatten kaliteli ve beklentilerimize kesinlikle cevap verecek türden olduğu kesinleşti. Bende birkaç güzel ürünü gözüme kestirdim bakalım biraz inceliyorum;)) 2104 ile ilgili tüm güzel dileklerini gönülden katılıyorum tatlım, hep birlikte umarım;)) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah cnm benim olur mu hiç öyle şey, hepimize oluyor böyle ben de bazen geç görüp üzülüyorum postlarını:)))) Front row shop gerçekten çok sevdiğim bir marka oldu artık bişey sipariş ederken hiç aklıma takılmıyor, kalitesini tahmin edebiliyorum. Senin gibi detayları güzel yakalayan harika tasarımlar yapan ve dikişler diken birinin onayından geçtiyse ne mutlu:))))
      öpüyorum cnm
      sevgiler

      Sil
  17. canım kolye süper olmuş yapılışını paylaşrsan mutlu olurum.. sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler. Kolyenin yapımını paylaşmıştım. Buradan bakabilirsin
      http://melislicious.blogspot.com/2013/08/diy-rhinestone-rope-necklace-diy-tasl.html
      sevgiler:))))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!