15 Ocak 2014 Çarşamba

Siyah Basic Kalem Elbise | Black Basic Pencil Dress



 Siyah düz, dizaltı bir kalem elbiseyi çok kullanışlı buluyorum. İyi havalarda bir jean veya deri ceket, postal veya babet rahat ve şık... Aslında bu elbise vintage tarzıyla ünlü bir siteden Rosegal' den. Kabarık etekli şirin elbiseler, romantik parçalar çok şeker bir site. Ben bu tarz elbise modelini çok sevdiğim için böyle bir elbise seçtim ama vintage tarz giysilerinde de gözüm kaldı:))) 

 A black basic dress is a very versatile item of our wardrobes. You can wear it with a jean or leather jacket in warm days beloved postals. Actually this dress from a website which is famous for vintage clothes. It's Rosegal. There are lots of fluffy skirts with a romantic style and flower printed things that I adore. If you would like to check out this lovely site you can find it here




Elbise / Dress: Rosegal
Bot / 
Boots: Pull&Bear
Yüzük / 
Ring: Rosegal
Bileklik / Bracelet:  Ben yaptım / DIY


                                         Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on

36 yorum:

  1. Her dolaba lazım bu elbiselerden , çok yakışmış , güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün Hanım, gerçekten çok rahat giy ve çık elbiselerden:)

      Sil
  2. meliscim cok tatlı olmus cok yakısmıs! ben de bayılıyorum sıyah elbıselere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:))))

      Sil
  3. O incecik fiziğine ne de güzel yakışmış
    çok hoşş maşallah kuzumaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah cnm benim:)))))) çok teşekkürler:P

      Sil
  4. Fizik de düzgün olunca yakışmama ihtimali yok :)Çok hoş görünüyorsun canım.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Canım çok yakışmış bayıldım elbiseye hemen bir bakayım bende inanılmaz zarif durmuş maşşallah canıma :) öpüyorum kocaman ..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy tatlım çok mutlu ettin beni, o senin güzelliğin zarafetin asıl:))
      öpüyorum cok!

      Sil
  6. Canımmmmm nasıl güzelsin yine! Bayıldım! Bana da lazım böyle bir elbise, hemen dikmeliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benimmmmmmmm çok teşekkürler!
      harika bir parça dikeceğinne eminim bundan da güzel olacaktır:))) çok rahat bir elbise bahar aylarında daha da çok giyerim gibi geliyor:P

      Sil
  7. tabi böyle fiziği güzel olan herkesin dolabında olması lazım bu elbiseden bir tane :) taşımakta önemli ama dimi, çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  8. Çok güzel bir elbise canım her hanıma lazım :) sana da çok yakışmış Meliscim güzel günlerde kullan sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Hanım çok teşekkür ederim, gerçekten benim de böyle bir eksiğim vardı çok işime yarayacak bir elbise oldu:)))
      sevgiler

      Sil
  9. Merhaba,
    Siteye baktım şimdi gerçekten uygun fiyatlar. Alışverişte hiç sorun yaşadınız mı? Free shipping herşey. Bu konu için biraz yardımcı olabilir misiniz?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin Hanım,
      Yurtdışı online alışverişi yoğun olarak kullanıyorum hatta önceki postlarımda başka bir sitede kredi kartımı direk kullandığımdan da bahsetmiştim. Bu sitede kredi kartımı kullanmadım ama noel, yılbaşı zamanı olmasına rağmen elime çok hızlı ulaştı. Kalitesinden de memnun kaldım kesinlikle ve diğer online mağazalara göre oldukça da ucuz. Hepsinde olduğu gibi 24 saat içinde gönderilir diye belirtilen ürünler dışında diğer ürünler için yaklaşık 1 haftaya yakın bir işlem-hazırlama süreci olabiliyor.
      Paypal la ödeme şansınızın olması da çok iyi birşey, en güvenli sistemlerden biri. Paypal kullanarak yurtdşı online sitelerden alışveriş yapan arkadaşlarım da var ve hiç sorun yaşamadılar. Bir de içim iyice rahat olsun derseniz sanal kart uygulamasını da kullanabilirsiniz. Yalnız onların resmi tatillerinde verdiğiniz siparişler biraz gecikebiliyor. Mesela önümüzdeki günlerde 28 ocakta tatilleri başlıyor. O dönemden önce kargolanırsa sıkıntı yaşamazsınız, yoksa elinize ulaşma süresi uzayabiliyor:))))

      Sil
    2. slm canım elbise çok zarif göstermiş seni. bende aynı soruyu soracaktım ancak benim kaygım odemeden ziyade beden=) kaban almak istiyorum bedene bir türlü karar veremiyorum small mu medium mu olmazsa da bi daha geri iadeyle hayatta ugraşamam=) o yüzden kafam karıştı.

      Sil
    3. çok teşekkür ederim tatlım:)
      Beden konusunda da pek sıkıntı yaşamadım aslında aldıklarım genelde tam uydu. Alırken small medium ve large için verdikleri göğüs, kalça, ürün uzunluğu... gibi ölçülere dikkat edip kendi ölçülerimle uyuşmasına dikkat ediyorum. Kalıplar çok büyük değil belki bizim Türk kalıplarına göre biraz daha küçük olabilir. Kaban aldığımda small almıştım, (hatta birkaç post önce postlarımda giydiğim kabanım). Tam oldu aslında ama kat kat giyindiğim için keşke medium alsaydım dedim mesela. Sana önerim bir de şu an kullandığın ve tam istediğin gibi duran kabanını al ve ölç; sitenin bedenler için verdiği ölçülerle kıyaslandır. En yakın olanını/uyanını alabilirsin cnm:)))

      Sil
    4. Bir de alışveriş yapacaklara yeni gümrük yasasına bir göz atmalarını da tavsiye ederim:)

      Sil
    5. =) teşekkür ederim dediğin çok mantıklı, ordaki en süslü kabanları alcaktım başta da nereye giyeceğim ben bunları diyip vaz geçtim =) daha sadelere yöneldim.. yasayada bir göz atayım,, çok saol optum

      Sil
  10. Çok şık olmuşsun, her dolaba lazım böyle bir elbiseden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, kesinlikle çok kurtarıcı elbsielerden:)))

      Sil
  11. Harika bir parçaymış bu da canım güzel günlerde giy. Hakikkatten basic sayılacak bir şey bence. Sitedeki Vintage tarzı diğer giysileri çok merak ettim bakıyorum hemen;)) Fiziğine söyleyecek söz yok malum, yakından da gördüğüm için hakikkatten bu kadar narin bir vücut az bulunur. Çok yakışıyor giydiklerin güzellik de yerinde olunca giysiler sitede göründüklerinden çok daha hoş duruyor bence senin üzerinde. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, o senin güzelliğin asıl:))) Bu içten güzel sözlerin beni hep mutlu edip günümü daha da güzelleştiriyor!
      çok öpüyorum!
      sevgiler

      Sil
  12. Siyah elbise her durumda kurtarıcı oluyor,ayakkabı ve aksesuar sayesinde her moda uyuyor.Isabetli bir seçim yapmışsın canım ve sana da inanılmaz yakışmış. Gerçi çuval gitsen yakışır sana canım ;)
    Öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkürler :))) gerçekten kurtarıcı rahat bir parça:P bol aksesuarla kullanabiliyorum; bir de çok rahat:P
      öpüyorum!

      Sil
  13. Siyah düz elbise zaman zaman kurtarıcım oluyor . Olmazsa olmazlarımdan .
    Sana da çok yakışmış canım , güzel günlerde kullan . Şimdi aldığın siteye bakacağım , merak ettim .
    Bu arada yaptığın kolye ve bileklikler çok hoşuma gidiyor . Emeğine sağlık .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. ben de çok seviyorum böle sade parçaları ve her bayanın dolabında olmazsa olmaz bu boyda sade bir siyah elbise.. sana da çok yakışmış incecik olunca :) bayıldımmm

    YanıtlaSil
  15. Benim de en sevdiğim parçalardan biri bu tarz elbiseler. Çook yakışmış!

    YanıtlaSil
  16. Love this all black look on you! Looking really great!

    Lots of love!

    YanıtlaSil
  17. Bu elbisenin çok benzerini geçen yıl dikmiş ve blogumda paylaşmıştım. her duruma her tarza göre şekil alabilen kurtarıcı parçalardan. çok yakışmış. çok beğendim. güle güle giy.

    YanıtlaSil
  18. You look fantastic in those black dress :)
    Have nice day,
    Kisses!

    YanıtlaSil
  19. kalem elbiseler senin gibi düzgün hatlı hatunlarda işte böyle muhteşem sonuçlar doğuruyor :)
    gerçekten çok ama çok yakışmış meliscim
    öpüyorum canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. canım bence sen ne gıysen yakısır su guzellıge bakkkk ıncecıksın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!