17 Ocak 2014 Cuma

Metal-Deri DIY Bilekliklerim | Metal and Leather DIY Bracelets


   Sanırım böyle deri-metal kombinli bileklikler yapmaya bir süre daha devam edeceğim:) Bu sefer farklı metal malzemeler buldum. Bir tanesi  metal bir fil başı, diğeri ise deri bilekliğe kemer havası veren kurşun rengi metal bir parça. 

  Maalesef çok tesadüf eseri böyle malzemeler buluyorum, bazen de başka aksesuarlardan söküp değerlendiriyorum.  Yine önceki  DIY'larımda olduğu gibi deriyi de kesip şekil vermek yine bana kalıyor.

 I guess my leather and metal combined DIY bracelet passion will go on for a while. This time I found different materilas like a metal elephant head and a gun metal item which makes a belt look on my bracelet. I handled the leather ( cut the cow leather and  gave a shape) as always. So it's an orijinal handmade cow leather DIY bracelet created by me. Hope you like my DIY. Have an inspiring weekend!




  
   Genelde ikisini birlikte takıyorum bazen aralara birkaç metal zincir de girebiliyor.


Bol ilham dolu bir haftasonu olsun!

                                             Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on

14 yorum:

  1. canım çok şanslısın tesadüfen de olsa böyle güzel orijinal parçalar bulabiliyorsun;) İkisi de süper olmuş gerçek deri kullanman da ayrı bir hava katıyor.güle güle kullan;))

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş çok beğendim eline sağlık. Çok da yakışmış...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir parça çok beğendim canım. Nasıl da ilginç çok hoşuma gitti gerçekten, hayran hayran bakıyorum. Bu tarz parçalar her zaman bulunmuyor gerçekten. Daha önceki çalışmalarından bildiğim için söylüyorum, yumuşacık deri kullandığın için inanılmaz kullanışlı modeller oluyor metal süsleri olsa dahi, harika bunlar, güle güle kullan:) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. evet yaa umulmadık yerlerden süper parçalar bulabiliyorum bende :)
    insan nasıl mutlu oluyor
    o kancalı olan da harikaymışş
    benimde bekleyen bikaç iş var evde, haftasonu bitirebilirim inşallah :)
    öpüyorum
    çok çok

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş ikiside :) bende biraz malzeme alıp yapim bunlardan dışarda oldukça pahalı, kendin yapınca daha ucuza gelior.

    YanıtlaSil
  6. Canım çok şık olmuş güzel günlerde kullan :) Kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Aaaa bak cok guzel fikir verdin bana. Gecen hafta bir deri vurgunu yapmistim:) Simdi onlardan hem bileklik hemde saat kordunu yapayim. Ama saat kordonuna kemer tokasi deneyecegim:) Senin kemer havasi olan bilekligine bayildim...

    YanıtlaSil
  9. Waaow süper olmuş canım, kombin ayrıca güzel. Ekose gömlek herhalde üzerindeki,rengine bayıldım. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş canım , çok zevklisin .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. yasemin-bebegimlehayat: cnm çok teşekkür ederim gerçek deri çok farklı bir hava katıyor dediğin gibi:)
    kozmetikperisi: çok teşekkür ederim cnm
    Ebru Bayrak: çok teşekkürler cnm
    gooogoook: çok teşekkür ederim cnm, böyle güzel metal parçaları bulunca değerlendireyim dedim, sen de biliyorsun bizim buralardaki hobicilerde bulmak pek mümkün olmuyor her malzemeyi:))
    darkolivee: cnm çok teşekkür ederim, öyle birden elime geçiverdi bu metal malzemeler ben de bişeyler yapayım dedim:P
    Belçim S.: çok teşekkür ederim Belçimcim, bu tarz deri ve farklı ürünler tasarım ürünü gibi satıldığı için veya bazı ünlü deri markalarında satıldığı için gerçekten pahalı olabiliyor:))) hem kendin yaptığın daha da keyif veriyor değil mi:P
    Serap savur: Serapcım cnmm çok teşekkür ederim:))) öpüyorum ben de seni çok!
    j.d.: çok teşekkür ederim cnm:)
    mevlüde Turk: Mevlüde Hanım çok teşekkür ederim, size de fikir verebildiysem çok mutlu oldum:))) Son zamanlarda hiç yeni deri bulamadım kaynağım artık pek getirmiyor, bu yüzden siz çok şanslısınız:))) çok merak ediyorum sizinkileri de...
    nuryyl: Nurcum cnm çok teşekkür ederim. Gömleği yeni almıştım hiç giyme şansı bulamadım ama bir kombin yayınlayacağım onunla da:)))
    zeynep: Zeynepcim çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  12. Vallahi büyük şans, çok güzel detaylar bulmuşsun. Tabii onları en uygun şekilde değerlendiren senin zevkinin de hakkını teslim etmek lazım. İyi günlerde kullan canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ne guzel yaaa..ozlemısım blogunu bak yıne neler yapmısısn helal dıyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!