29 Ocak 2014 Çarşamba

Kürk Snood | Faux Fur Snood


  Bazı parçalarınız olur, hem soğuk kış günlerinde sıcacık tutar, hem kullanışlı hem de şıktır. Bu da benim için kesinlikle onlardan biri.

 Bu tatlı pelüş kürklü ve bıyık broşlu snood sevgili Nur'un ( nur's butik) tasarımı ve hediyesi. Nur'un (nuryyl) harika tasarımları, dikişleri ve çok modern, trenleri takip eden ve rafine bir zevki var. Ayrıca güzeller güzeli genç bir anne... Tasarladıklarına diktiklerine hayranım. Siz de onun blogunu buradan takip edebilirsiniz.

  Sometimes you love some piecess and you would like to wear it always. This is like that for me, my fav. snood for this winter. So cozy, fluffy and with a cute brooch mustache. The important part, this a design of my dear blogger friend Nur ( nur's butik). She's so talented and beautiful; also a lovely mother. You can check out her blog here.

Kürk Snood / Faux Fur Snood: Nuryyl (nur's butik)
Kaban / Coat: Mango( eski sezonlardan / old)
Sevgili Nur'a çook teşekkür ediyorum.

Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


                                 

9 yorum:

  1. Oh, I love your coat and snood, both of those items look so cosy and original) You look absolutely charming, dear!
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış tatlım, böyle bıyıklı benimde tasarımım var bitane :)
    çok tatlı oluyor broş ekleyince
    nurun ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı duruyor canım, güzel günlerde kullan;) ayrıca çok şanslıyım ki, bir benzerinden hediye almış olmam beni de çok mutlu etmişti. Sevgili Nur çok ince gerçekten, diğer çalışmalarında olduğu gibi çok ince çalışmış, Nur'un ellerine sağlık, Sen de de harika durmuş canım, esprili broşuyla süper görünüyor!;)) Güneşli günlerde iç açıcı bir post olmuş bu, bir gıdım güneş bile içimizi ısıtıyor;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok mutlu oldum beğenip kullanmana,kombin de harika olmuş.
    Ayrıca güzel yorumlarınla beni çok mahçup ettin :) iyi günlerde Güle güle kullan canım,ben teşekkür ederim.
    Çok öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısın ama sen maşallah sanaa kuzummm bayıldım broşa :)

    YanıtlaSil
  6. Canım ne kadar güzelsin! Snoodunda çok yakışmış Nur'un ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış canım, güzel günlerde kullan hediyeni :) senin sayende es-es in güzel mekanlarını görüyoruz :) teşekkürler şekerim :))

    YanıtlaSil
  8. Melisssssss özledim seniiiiiiiii :( çok yakışmış ilknurcuğumun ellerine ve emeğine sağlık :)

    Sevgiler kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  9. Very nice look dear :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!