22 Ocak 2014 Çarşamba

Kırmızı Ekose Gömlek ve Güneşli Bir Gün | Red Tartan Shirt


 Kırmızı bir ekose gömlek bu sene çok trend olsa da aslında hiç bir zaman vazgeçemediğimiz parçalardan olmuştur. Belki bu sezon derilerle çok kombinledik, biraz daha punk-rock havası kattık tarzımıza göre... Ben de havaların güzel gitmesini fırsat bilip yeni ekose gömleğimi ve deri ceketimi giydim;  biraz gezdim, güneş aldım bir de bu eğlenceli fotoları çektim.

  Even a red tartan shirt is a one of the hottest item for now, actually it's a timeless thing. Maybe  this season we match it with leather details and metal to get a rock- punk chic look. I found my fav shirt here.  If you haven't pick your tartan shirt maybe you should check out. 





Bu eğlenceli fotoğraflar için dünya tatlısı ve güzeli arkadaşım Hande'ye buradan çoook teşekkürler ve öpücükler:)))))
                              
Gömlek / Shirt: Persunmall buradan / here
Ceket / Jacket: Mango
Pantolon / Jeans: L.M.W
Çanta / Bag: Mudo (eski sezon)
Bere/ Beanie: LCW
Bot/ Boots: Pull& Bear (eski sezon/old)
Bileklikler / Bracletes : DIY

                                                  
Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


26 yorum:

  1. Love your outfit <3 !!
    Beautiful pictures!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelsin Melis :), ceketi ben de çok beğenmiştim Mango da ,sana da yakışmış arkadaş :),selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım o sizin güzelliğiniz asıl:))))))
      Ceket çok kullanışlı gerçekten...
      sevgiler

      Sil
  3. canım benim fotomodel gibisin gerçekten :)
    evet aynen katılıyorum sana bu sene çok moda ama benim gardrobumda yıllardır var
    hatta yeşil ve siyah beyaz ekosemde var
    yani forever ekose :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım çook teşekkür ederim:)) çok mutlu ettin beni!
      aynen dediğin gibi forever ekose:P benim de pembe ekoseli gömleğim vardı, kırmızı bi tane lazımdı:)))

      Sil
  4. herşey çok yakışmış, botunun bitişi de çok estetik

    YanıtlaSil
  5. Hem tatlısın hem güzel hem de şık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  6. çok güzel olmuş kombin de fotoğraflarda :)))

    YanıtlaSil
  7. Must-have bi gomlek cok guzel kombinlemissin :)

    YanıtlaSil
  8. her zamanki gibi çook tatlısın.. ne kadar güzel fotoğraflar onlar bayıldımmm

    YanıtlaSil
  9. Harika bir kombin olmuş canım fotoğraflar da çok hoş ...sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Benim yorumum niye görünmemiş dün yazmıştım. Akşam akşam:))) yeniden yazayım; çok çok güzel bir yayın olmuş canım, önceki yayınım gelmişse artık bunu yayınlamazsın ama gelmemişse bu yayına girsin o halde;)).

    Fotoğraflara bayıldım, bayıldım.!! Harika gülümsemen ve profesyonelce gerçekleşmiş çekimle mest oldum. Giysiler çok çok güzel seçilmiş, çok beğendim ekose desenli gömlek ve ceket hakikatten favorim oldu benim de, Güzel günlerde kullan hepsini Melis'ciğim. Harika taşımışsın;)

    YanıtlaSil
  11. Bir ekose ancak bu kadar güzel kombinlenir canım;) bayıldım!;))

    YanıtlaSil
  12. Lovely photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  13. Kombin harika olmuş canım,fotoğraflarda çok eğlenceli. Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım çok güzel bir kombin olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Hi, dear) I have to say you look great in this plaid shirt, so chic and comfy) What a charming girl you are! Those photographs are adorable as well)
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  16. En sevdiğim kombinlerden biriiiii maşallah sana ama güzelliğim benim nasıl minnoş olmuş o şapka öylee :)

    YanıtlaSil
  17. eytttttttttt bu ne guzellık ben ne dıyım kı sana..tu tu tu masallah..atmosfer mekan ve sen sahanesın

    YanıtlaSil
  18. Kombinin çok şık, sana da çok yakışmış canım. Bere, çanta ve gözlüklerle nefis. Fotoğraflar ise profesyonel sanki ; Mekanlar, ışık, pozlar hepsi birbirinden güzel .
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. ekose ver deri birlikte ne de güzel olmuş <3

    YanıtlaSil
  20. Ben de beğendim. Şu tren vagonunda cekilmiş fotolara da hastayim zaten. On numara olmuş hepsi :)

    YanıtlaSil
  21. UUwuu canım nasıl kaçırmışım bu güzel fotolarııı.. ;) canım çok tatlı görünüyorsun..sevgilerr şeker..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!