20 Ocak 2014 Pazartesi

Ekoseli Atkı ve Jean Elbise | Plaid Scarf and Jean Dress


   Aslında bu sezon kendime bir ekoseli atkı yaparım diyordum. Uzun süre kumaş araştırdım ama bulduklarım hep inceydi yada kaşe olanların da ekosesi ve rengi pek çekici değildi; biraz daha demode desenlerdi ama ona rağmen de geniş bir şal için fiyatları çok yüksek kalacaktı. Sonra Persunmall' den bu koyu kırmızı ekoseli şal denk geldi. Neyse ki kumaşı da beklediğimden kaliteli ve kalın çıktı.

     I wanted to make a DIY plaid scarf for this season. But I couldn't find the right fabric to do it. Luckily I found this dark plaid scarf on Persunmall; that is so soft and cozy! And also have an amazing quality, it's more than that I expected. I matched it with my jean short dress and cream coat, so comfy and warm outfit for my weekend!



Atkı / Scarf: Persunmall-  buradan
                                         here
Kaban / Coat: Mango (eski sezonlardan- old)
Jean gömlek elbise / shirt dress: export
Çanta / Bag: Pierre Cardin
Çizme / Boots: Mudo

Yüzükler / Rings: Wish you ve pazar( from local shop)

Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


                                              

18 yorum:

  1. Çok yakışmış kombinine ekose atkın,gule gule kullan canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Atkiya bayildim gercekten cok guzel:)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım bayıldım sana :) Şal çok hoş ekose iyi ki moda oldu :) Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  4. Hııımm çok hoş ;) Canımm beklediğine kumaş bulamamana değmiş bence ..Güzel günlerde kullan öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. meliscim gülmek sana çok yakışıyor
    seçtiklerini gelince biliyosun hemen hemen hepsini beyeniyorum ben
    aslında tarzını beyeniyorum birde gülücüklerinle birleşince ortaya bu harika karışım çıkıyor işte
    öpüyorum çok sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım atkına canım ama ben en çok gözlerimi kabanından alamıyorumm çok şık ve zariff :) maşallah sana güzellikk :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden tatlı, harika bir yayın olmuş canım. Atkına gerçekten bayıldım diğer renklerine de baktım, hakikkatten en tatlısını seçmiişsin, diğerleri de güzel ama ben de kırmızıyı seçtim. Diğer cicilerine de bayıldım canım Mudo cizmeler de süpermiş!;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok şıksın fotoğraflarda çok güzel atkını da çok sevdim iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  9. aynı ekoseli atkı krizini ben de yaşadım.. bi sürü markada gördüm ama bi türlü beğenemedim.. ben de en sonunda boşver o da olmayıversin demiştim ama senin atkı da tam istediğim gibiymiş.. ve kombini nası zenginleştirmiş süper bi hava katmış..

    YanıtlaSil
  10. Handan'cığımın rüyalarına giren ekose atkı bu demek ki :)
    Canım benim, yine şık ve uyumlu bir kombin oluşturmuşsun. Fotoğraf çekim mekanı Odunpazarı sanırım. Nefis arka fon bulmuşsun. Kuşların, saksıların mavisi ile elbisenin mavisi nekadar tadında buluşmuş. Fotoğrafçının da ellerine sağlık.
    Sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
  11. Sanırım son fotoğrafta üstündeki trençkot. Aynı renkten benimde bir trençkotum var. Onların havaları gelmedi zannediyor ve bekletiyordum. İyi bende giyerim artık.

    YanıtlaSil
  12. o nasıl güzel bir atkıdır öyle bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Çok yakışmış ekose zaten bu sezon altın çağında diyebiliriz :)
    Bu arada çekim yaptığın yerin arka planı çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  14. canım gercekten cok guzellll atkın....bende de ekoselı o kadar cok sey var zaman yok ..kombının hafta sonu gıbı huzur verıcı olmus

    YanıtlaSil
  15. atkını çok beğendim sadece kombinine ayrı bir hava katmış ;)

    http://jassmeenmode.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Herkese güzel yorumları için çoook teşekkür ederim:))))

    YanıtlaSil
  17. What a pretty scarf! It's definitely what we need for these cold winter days))) Those photographs are adorable! You look chic as always)
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  18. Canım atkın çok güzelmiş, harika kombinlemişsin. Öpüyorummmm:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!