10 Ocak 2014 Cuma

Deri Kollu Kaban | The Boyfriend Coat

  
  Birkaç senedir deri kollu ceketleri, kabanları çok görüyoruz. Benim de çok sevdiğim deri kollu bir ceketim var aslında, 2 senedir o kadar çok giydim ki.... Ama bu kapitone deri kollu, kıvırcık yünlü gibi kabanı görünce de dayanamadım. Çok sert kışlar için değil, o yüzden kazak üstüne hırka giydim kat kat oldu. O yüzden azıcık kilolu göstermiş olabilir:)))

  You know leather/leather look sleeves are everywhere. I already have a Mango blazer like that and wear it so many times. So when I saw this leather sleeve coat I couldn't get myself to order it. Maybe it's not for this cold days. But I can easily wear it at spring and fall. Now I wore it with my sweater and cardigan. For this reason it looks like I get fatter:))) But it's not true.




Kaban / Coat: buradan 
                         get it here
Tayt / LeggingsThin Shop
Bot / BootsPull &Bear
Çanta / BagMudo
Bere / Beanie: LCW
Eldiven / Gloves: Markasız / No name


 Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 



43 yorum:

  1. güzellik çok şıksın herzaman ki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm benim çok teşekkürler:))))

      Sil
  2. Ama çok güzel iyiki almışsın deri kollu şart artık dolapların demirbaşı oldu :)

    Işıl ışıl bir güzelliğin var maşallah meliscim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benimmmmm çok teşekkürler:))) valla demirbaşı oldu senin de dediğin gibi, biraz ince dedim ama bahara dorğu daha çok giyerim daha da kullanışlı olur:P

      Sil
  3. ben de bayılırım böyle deri kollu kaban/montlara.. hatta tüm deri detaylılara galiba :) seninkini de çok sevdim, güle güle giy tatlım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm aynen ben de senin gibiyim başka derili bişey almıycam diye kendime söz verdim şimdi:)))
      çok teşekkür ederim cnm!!!!

      Sil
  4. Kışın kat kat giyinmeyeceğiz de ne zaman giyineceğiz yahu :) Çok güzel yakıştırmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm!
      Dimi zaten nasıl soğuk bir memlekette yaşıyoruz lahana gibi giyiniyorum yaa:P
      buarada gelemedin buluşmaya üzüldüm, keşke sen de olsaydın:((((
      öpüyorum!

      Sil
  5. Love your outfit!!
    Especially your beanie =)

    YanıtlaSil
  6. ben de çok seviyorum bu tür montları ve hep almak istiyorum ama bi türlü fırsat olmuyo.. belki choies'ten bu kabandan alabilirim çünkü sana çok yakışmış! bu tür botları çok seviyorum bu modeli de çok güzelmiş.. pull&bear'da görmemiştim bu modeli.. bu arada sen hangi beden almıştın bu kabanı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim.
      Şu an indirime girmiş kaban almak istersen. Ben small aldım, hatta sitede ölçüleri de yazıyor small uyuyo dedim. Fotoda daha dar görünüyor kat kat giyindiğim için aslında tam oldu. Ama keşke medium alsaydım pişman oldum, hafif bolluk güzel duruyor bu kabanlarda özellikle önü açık kullanıldığında. Botlar pull&bear eski sezonunundan cnm.

      Sil
  7. Merhaba :)
    Kabanına bayıldım çok şık görünüyorsunuz artık sıkı bir takipçinizim bende :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Havvacım, çok mutlu oldum:)))) çok teşekkürler
      sevgiler!

      Sil
  8. fıstığım ne kadar çok yakışmış maşallah
    bende sipariş ettim bu tarz bir kaban ahai sitesinden
    bakalım ne zaman gelicek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhhh cnm benim çok sağol! Merakla bekliyorum seninkini de, harika bişey seçmişsindir eminim:)))
      ahaiyi duymamıştım hiç bi bakayım ben de:P

      Sil
  9. Tatlım çok yakışmış haklısın hırka giymekle bugün dahada soğuk donuyorum resmen :) ayrıca güzel yorumun içinde teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, inanılmaz soğudu şu bikaç gündür havalar, 2 kat giyinmek de yetmiyor artık:P

      Sil
  10. Montuna bayıldım canım, çok yakışmış.
    Bende çok severek kullanıyorum deri detaylı kıyafetleri.Bizim buraların soğuğunda anca kat kat giyinmek gerekiyor :)
    Öpüyorum canım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benim çok teşekkür ederim:)))
      Senin de inanılmaz güzel deri detaylı tasarımların var bayılıyorum ben onlara, hele o en son diktiğin elbisen yok mu:)))))
      öpüyorum ben de!

      Sil
  11. Lovely coat!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    YanıtlaSil
  12. Yaa yine çok şirin olmuşsun. Bu deri kollu kabanlara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Çok yakışmış çok. Bere ve eldivenin rengi ile de çok uyumlu olmuş canım .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. you look beautiful!:*))

    YanıtlaSil
  15. you look so stunning dear!
    I am inspired from your look- so chic!
    Wish you a beautiful day.
    Love, Mona

    YanıtlaSil
  16. şu an bende dikiyorum deri kollu bir kaban. bir an önce bitirip giymek farz oldu. çok yakışmış güle güle giy.

    YanıtlaSil
  17. Great coat! I love the boyfriend style!
    Come along my blog if you like and let me know if you wanna follow each other :)

    All the best for 2014 and lots of love!

    YanıtlaSil
  18. Love the color of the beanie with your haircolor! You look great ;)

    Karima

    http://juicyconfashions.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Hey dear!
    Following you too now :) for some reason my picture will not show up in your follower-list but I am 713 :)
    Have a great weekend!

    YanıtlaSil
  20. Have a nice day!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    YanıtlaSil
  21. I really like this pretty beanie on you, looks so cosy and chic! What a charming girl you are, you always look so so sweet! Those photographs are adorable as well!
    Wish you a great day ahead!

    YanıtlaSil
  22. Love your coat, great choice!


    Kirsten x

    www.cocosouth.com
    https://www.facebook.com/cocosouthblog

    YanıtlaSil
  23. Perfect look!
    Would you like follow each other on GFC?
    Let me know.

    http://smileewithus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I I already follow you on GFC ;) #714

      Sil
  24. Güzel yorum için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  25. Hiç kilolu falan göstermemiş canım maşallah sana güzellik :) Bayıldım kabana gerçekten bir de siyahlar böyle bordo aksesuarlarla renklendirilince gözlerimi alamıyorum :)

    YanıtlaSil
  26. great look!! kisses:*)

    YanıtlaSil
  27. nice outfit!!!! love your blog!!

    http://vickypinar.blogs.elle.es

    YanıtlaSil
  28. So cute :$
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com

    YanıtlaSil
  29. deri kollu kabanları bende çok seviyorum, bu arada bere çok yakışmış <3

    YanıtlaSil
  30. Lovely beanie!

    Have a wonderful day :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!