8 Ocak 2014 Çarşamba

Blogger Buluşması


  Geçtiğimiz pazar günü Eskişehirli bloggerlar olarak çok güzel bir buluşma gerçekleştirdik. Daha önce de böyle bir buluşmamız olmuştu ama bu sefer yeni tanıdığımız, keşfettiğimiz bloglar oldu ve daha çok kişi tanıma şansımız oldu. 
   
  Çok keyifli bir gündü... Doyum olmayan sohbetler, sıcacık bir ortam ve tatlı süprizler, hediyeler..
Bu kadar güzel, bu kadar yetenekli ve harika bloggerlarla bir araya gelebildiğim için gerçekten çok mutluyum!


Sevgili Gooogoook Handan, bizler için bu şirin puantiyeli isim kartlıklarını tasarlamış. O kadar sevdim ki çalışma masamda kullanıyorum:)
Kalpli bardak altlıkları Pamuk Şeker Hobi' den Nevin Hanım'dan;
 Çam ağacı peçetelikler Teras Keyfim Merve'den, 
Noel Babalı magnet ve Fresh Line ürün numuneleri ise Rengarenk Tatlar'dan Zeynep Hanım'dan. 

Bu tatlı kırmızı kavanozlar ise Kocam Bana Topaç Der'den Gülnur'un el emeği tasarımları... Çekilişle 3 şanslı kişinini oldu bu tatlılar. 

Hepsine bu güzel, düşünceli hediyeleri ve el emeği hediyeleri için çooook teşekkür ediyorum!



  Buluşmamızı organize eden sevgili Ofis Style Serap'a, 

Güzel hediyeleri için sponsorlarımız:
Dr. Oetker'e, Dore Çorap'a,  Show tasarım tatlı telaşlar 'a , Fresh Line'a 
ve yerel markalarımızdan Estuz'a çok teşekkürler...

Tekrar bir araya gelmek ve buluşmak dileğiyle!


KATILAN BLOGGERLAR

28 yorum:

  1. Bence de çok keyifli zaman geçirdik canım,umarım tekrar gerçekleşir böyle bir buluşma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım cnm tekrar gerçekleştirebiliriz böyle bir buluşma! çok keyifliydi doyamadım ben:)))

      Sil
  2. Ne güzel harika görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Melis'çiğim, günün sıcaklığını ve renklerini ne güzel aktarmışsın yayınında. Fotoğraflar harika yine ...
    Dilerim arayı fazla açmadan, güzel günlerde yine buluşalım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin sıcaklığı, enerjisi güzelliği fotoğraflara öyle güzel yansımış ki!
      ben de arayı fazla açmadan buluşmayı diliyorum:)))
      sevgiler

      Sil
  4. Yaşasın blogger buluşmaları! Çok eğlenceli geçtiğine eminim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlenceli çok keyifliydi cnm:))))

      Sil
  5. Ayyyy nasıl kıskandım sizi!!! Ben de olsaydım keşke yanınızda. Hepiniz çok tatlısınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah cnm keşke sende orada olabilseydin, niye uzaktasın bizden:((((

      Sil
  6. çok seviyorum blogger buluşmalarını.. :) bir dahaki sefere ankara ve eskişehirli bloggerları bi araya toplayalım bence, harika olur! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de cnm! ne kadar harika olur öyle yapabilsek! yakınız da hızlı tren var neyse ki:))

      Sil
  7. Evettt kesinlikle çok güzel ve uzun zamandır beklenen bir gündü ahh bir de hasta olmasaydım :( olsun napalım hastada olsam tanıdım sizleri ayrıca çok güzel yayınlamışsın Meliscim sıra bende galiba :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasta olmanıza rağmen enerjiniz bir harikaydı Zeynep Hanım, ne kadar iyi oldu hastalığınıza rağmen gelmeniz, sizin gibi harika birini tanıdık!
      çok çok mutlu oldum ben, en kısa zamanda tekrarlanmasını umut ediyorum:))))
      sevgiler

      Sil
  8. Çok eğlenceli geçti gerçekten;)) yenisinde buluşmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi cnm:)))) umuyorum en kısa zamanda tekrar buluşuruz...

      Sil
  9. Canım çok şıksın yıldız gibi parlıyorsun ortamda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm! ortamın ve insanların güzel enerjisi, harikalığı bana da yansıdı galiba:))))

      Sil
  10. Meliiisss çok tatlı olmuşsun canım..Ya gerçekten bi gün hızlı trenle grlsen ne güzel olur :)) güzel bir bulusma olmuş gercekten de canım..opuyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmmm benimmmmmm:)))) ayy ne güzel olur cnm, belki ayarlarız bir gün:P çok öpüyorum ben de , Çınar'a öpücükler:))))

      Sil
  11. I follow you back :)

    Kiss,
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  12. Melis abla gercekten cok guzel bir gundu insallah daha guzel bir suru bulusma olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işallah tatlım, gerçekten çok keyifliydi umarım daha birçok kez buluşuruz:))))

      Sil
  13. Canım bence arayı fazla açmadan en kısa zamanda tekrarlıyalım derim ben .Çok keyifli birgündü bende teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim tekrar çok teşekkürler herşey için:)))) arayı açmayalım dediğin gibi yapalım yine bişeyler:P

      Sil
  14. AAAA ne güzel olmuş
    Süper süper. Ben Kaskasın kestanosu ile yapıyorum kestaneli pilavı. Kestane ayıklama derdi yok. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok keyifli bir gün geçirdik.Tanıştığımıza mennun oldum. İlk fırsatta tekrar buluşmak dileğiyle. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!