31 Ağustos 2013 Cumartesi

Melislicious Facebook'ta! / Follow me on Facebook!

  Kızlar geç de olsa artık benim de bir facebook hayran sayfam var! Hepinizi beklerim:)))

   Melislicious'u facebook'tan da takip etmek için tık tık!
             
                                                       

Hey girls! Now you can follow me also on facebook!


                                                  Follow me with Bloglovin 

                                                  Follow me with Twitter 

27 Ağustos 2013 Salı

Kuşadası, Beyaz Dantelli Elbise ve Ananemin Hasır Çantası

  
  Benim gibi özellikle bu romantik örgü dantellere bayılan biri için dantelli şapka ve yine dantel detaylı elbiseyle plaj kombini yapmak çok olmasa gerek değil mi?:P Ama azı karar; öylee plajın ikoncanı gibi olamam valla rahatlığım da önemli o sıcakta:)))

25 Ağustos 2013 Pazar

Watsons Conditioning Treatment Wax / Watsons Avakadolu Saç Bakım Cilası




  Bu ürün hakkımdaki yorumlarımı yeni yazabilme fırsatı bulsam da aslında 2 sene önce öylesine denemek için aldığımdan beri vazgeçemeden kullanıyorum. Kaç kavanoz bitti hatırlamıyorum bile:)))

 Wax diye geçiyor ama aslında oldukça yoğun kıvamlı bir saç maskesi-cilası. Avakadolusu boyalı ve yıpranmış saçlar için.  Avakado yağı, Zeytin yağı gibi zengin yağlar içermekte ve gerçekten nemlendirme, yumuşatma özellikleri harika. Veeee bence çok önemli bir nokta bu; bu ürün paraben içermiyor!


watsons saç cilası

  Kıvamının yoğunluğunu ilk görselden de fark edebilirsiniz. Kullanımı şöyle; saçlarınızı şampuanladıktan sonra havluyla güzelce suyunu alıp, ürünü saçlarınıza yediriyorsunuz. (Ben diplere uygulamıyorum) ürün üzerinde 5-10 dakika bekletin dese de, daha uzun süreler bekletmek etkisini arttırıyor. Hatta ben banyo esnasında ürünü saçımda tutup en son safhada durulama yapıyorum.

 500 g 'lık kavanozda satılan ürünün fiyatı da oldukça uygun. İndirimsiz fiyatı 8 küsür TL idi. Sık sık da indirime giriyor. Bu arada harika bir kokusu var, uzun süre saçta kalıyor koklamaya doyamıyorsunuz. Denemekte fayda var diyorum:)))

Şimdiden mutlu haftalar!

23 Ağustos 2013 Cuma

DIY Rhinestone Rope Necklace / DIY Taşlı Kordon Kolye

  


 Kordon, halat gibi materyallerle takı yapmaya başlayalı, elime başka malzeme alamaz oldum. Farklı bir havası var bu malzemenin, takıya bir elegan ama çok özenilmeden şık olunmuş gibi doğal bir hava katıyor sanki... Neyse sanki ünlü bir tablo yapmış gibi konuştum:)))

 İşte yeni DIY / Kendin yap halat/kordon kolyem!!! Yapalı biraz oldu, yaz boyunca da boynumdan çıkmadı ve her gittiğim yerde ''nerden aldın?'' diyenlerle; ben yaptım diyince de ''aaaa satsana bana?'' diyenlerle karşılaştım:)))

  I'm really into with this rope necklaces. This rope material gives an elegant and stylish look in jewellry with a natural way. So I used it many many times for my DIY tutorials. Whenever I wear this rope necklace everbody looks at me and  also asks where did you buy this necklace?'', and I say, thanks I made it:P  Hope you like it too!



   Yapımı çok doğaçlama geliştiği için yapım aşamalarını maalesef fotoğraflayamadım. Elimde belirgin bir model yoktu ve deneyerek, parçaları birleştirerek bişeyler çıkardım.


Güzel ve bol ilham dolu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle!!!

Daha fazla DIY / Kendin Yap Projesi için buraya:)
For more DIY tutorial this way 

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Yazlık, Tatillik Parçaları İndirimlerden Toplamaca / New in

  Aslında bunları tek bir alışverişte toplamadım ama yayınlamaya yeni zaman bulabiliyorum. Yoğun olarak Bayram tatilinden önce ve yine indirimleri değerlendirerek aldığım parçalar. Biliyorsun iyi ve tarzını sevdiğim markaları bulur ve gerektiği kadar öderim hep:))))

  Bakalım neler aldım?


mudo indirimi
Neon desenli elbise / Neon printed dress: Mudo

18 Ağustos 2013 Pazar

DIY / Kendin Yap: Lapis Lazuli Taşlı Pratik Altın Zincirli Bileklik Yapımı

   ''Lapis Lazuli'' taşına ve içindeki altın ışıltılara bayılıyorum!!! Ama bu taşla sürekli takabileceğim modern bir bileklik yapmamıştım. 
   
   Mutlaka duymuşsunuzdur diğer doğal taşlar gibi ''Lapis Lazuli''nin de birçok işlevi var. Güçlü enerji vermesi ve derin düşünmeye yardımcı olması gibi... Doğal taşlar belki sayılan bütün etkileri göstermiyor ama bence zaten doğal olmaları zaten bir artı...




  Taşın içinde bulunan harika altın ışıltılarla uyan ve yaklaşık 15 sene önce anneme Almanya'dan gelen ve günümüze kadar halen daha kararmadan, bozulmadan kalabilen altın suyuna batırılmış zinciri kullandım. 

  Hobi malzemeleri satan yerlerde kararmayan altın mataryeller olmamasından çok şikayetçiydim; özellikle de kapatma aparatı, halka vb... materyellerde. Neyse ki yavaş yavaş getirmeye başladılar.  Artık kararmayan malzemelerden kullanıyorum. Çok severek yaptığım altın rengi bir takının kararmasıyla emeklerim boşa gidiyordu.


Bakalım lapis lazuli taşlı bilekliğim bana vadettiği huzurlu etkiyi sağlayacak mı? Sağlamasa bile altın ışıltıları benim gibi altın rengi hastası birini mutlu etmeye yeter sanki:))))

Herkese mutlu, ilham dolu pazarlar...

Melis
xoxo
Daha Fazla DIY / Kendin Yap Projesi ve Takı için Buraya

Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil Yorumum

15 Ağustos 2013 Perşembe

Ruhum Ege'de Kaldı...

  Kimi güneyi Akdeniz'in sıcaklığını sever ama ben tam bir Ege'ciyim. Bu konuda her yaz Ayvalığa yazlığımıza gitmemizin de etkisi büyük olsa gerek! Evet maalesef döndüm karasal ve güzel şehrimize... Ama benim hem ruhum hem kalbim Ege'de kaldı... 

Kusadası
 Ayvalık'la aramızdaki bağ farklı ama bu sene 2. kez gittiğim Kuşadası'nı da çok sevdiğimi söylemeliyim. 

   Ben öyle çok gürültülü çok kalabalık otelleri sevmiyorum. Sakin, temiz, ferah ve nezih yerler tam bana göre. Bu güzel manzara da Kuşadası La Vista Butik Otel'den. İnanılmaz güzel bir atmosfer, harika yemekler ve hele o denizle birleşiyormuş gibi gözüken sonsuzluk havuzu!


14 Ağustos 2013 Çarşamba

Dr. Beckmann ile Tüm Renkler Bir Arada

 

Bu Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil’i mutlaka duymuşsunuzdur. Ben de uzun zamandır merak içindeydim, denemek istiyordum aslında ve gittiğim her markette de görüyordum. Neyse bir alıp deneyeyim dedim acaba söylenenler doğru mu diye. Zaten bir ürün %100 Alman üretimi ise ben ona direk güvenirim. Tabi yine de kıyamadığım ve gardrobumun büyük bir kısmını oluşturan beyaz bluzlerimi, gayet canlı renkli bluzlerle birlikte yıkama fikri beni ürkütmedi değil. Çünkü hep elimde yıkamak zorunda kalırdım beyazlarımı, çünkü öbür türlü beyazlar birikecek de birlikte bir parti onları yıkayacağım da… Uzun iş :)


 
Aldım Dr. Beckmann Mendili ve herşeyi karıştırdım. Koyu çağla yeşili var, fıstık yeşili var, mavi var, kırmızı bile var hatta…
 

Bir adet Dr. Beckmann koruyucu mendilimi attım. Daha da koyu renkler olsaydı 2 adet atacaktım ama benim makinamda koyu yeşil, kırmızı ,mavi, beyaz, krem ve renkli çizgili renkli giysiler olmasına rağmen 1 tane mendil yeterli geldi. Sonuç mu?

O kıyamadığım bluzlerime hiçççç bi’şey olmadı… Beyazlar aynen bembeyaz kaldı.

İlk mendil makinamdan çıkan, ikincisi ise yeni bir mendil. Farkı görebiliyor musunuz? Makinamdan çıkan mendil kapkara kaldı. Peki bu nasıl oluyor derseniz, Dr. Beckmann mendil renkli giysilerden ayrılan renk partiküllerini toplayıp diğer çamaşırlara geçmesini engelleyerek çalışıyormuş. Cidden süper bir teknoloji.


Bir mendille enerjiden, zamandan inanılmaz derecede tasarruf ettim. Hem de oldukça uygun bir fiyatı var, hiç fazla ödemedim. Zaten hep hesaplı alışveriş yaparım bilirsiniz. Bunu da sizinle paylaşmasam olmazdı :)

Çalışan bayanlar, anneler herkes için süper bir kolaylık bence. Beyazları, renklileri bir arada yıkayıp tekrar tekrar makinanızı çalıştırmak zorunda kalmayınca hem zamandan, hem enerjiden ve doğal olarak da paradan tasarruf edebiliyoruz. Hem sevdiğiniz bluzu giymek için de diğer çamaşır yıkama partinizi beklemenize gerek yok :) Hepsi aynı anda çamaşır makinanızdan çıkıveriyor.

Nerden alabilirim derseniz her yerde var, satışı çok yaygın. Tüm Migros, Carrefour, Real, Metro, Gratis, Kiler, Özdilek, Çetinkaya, Şaypa, Pehlivanoğlu, Kipa ve lokal zincir marketlerde de var. Ürün 12’li ve 24’lü paketler halinde satılıyor.

Eğer online alayım derseniz www.cosmofresh.com adresinden de alabilirsiniz.

Deneyin kızlar kesinlikle çok şaşıracaksınız ve vazgeçemeyeceksiniz :)

Sevgiler…

Bu içerik melislicious.blogspot.com tarafından hazırlanmıştır.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

1 Ağustos 2013 Perşembe

DIY Kendin Yap Dantelli Jean Şort / DIY Lace Trim Jean Shorts

Dantel ve güpürlü detaylara ne kadar hayran olduğumu az çok biliyorsunuz. Özellikle de keten dantel ve güpürleri kullanmaya bayılıyorum. Hazır tatil hazırlıkları yaparken, bu sene bol bol gördüğümüz dantelli şortlardan bir DIY yapayım dedim:)))


eski kotu süsleme

   Malzemeler basit, eski veya giymediğiniz bir jeanden kestiğim şort ve keten dantel.
Ben bu modelde şortun bir bacağına ve arka cebinin birine tamamen dantel diktim.

Hype me on Lookbook!