23 Aralık 2013 Pazartesi

Şeker Pembe Kazak | Candy Pink Sweater


  Böyle bir şeker pembe kazağı ne zamandır istiyordum aslında... Soğuk günlere arada renk katmak için eğlenceli bir kazak oldu. Keşke benim bu ''buzzz'' gibi fotoğraf çekimlerim de daha eğlenceli olabilseydi:)))) Çenem titrerken ve boynum kaplumbağa gibi içeri girmek isterken sadece birkaç kare çekebildim maalesef...(yüz ifademden de anlaşılıyor zaten:))) Yoksa Mezit Boğazı manzarası inanılmaz güzeldi.

 I wanna a get a barbie pink sweater for a while. It's ideal for having a little sparkle for this cold days. By the way ''cold'' is not enough to express this weather; I was really ''freezing'' when we're shooting this pics. You can feel how much cold is from my face and my neck:))) So there are only a few pics due to the amazing view.




Pembe Kazak: Buradan
Sweater: Get it here
Tayt / leggings: export
Bere / Beanies: Tally Weijl (geçen sezon /old)
Bot / boots: İnci

Mont / Coat: C&A
                                           
 Bu arada online alışverişle ilgili çok fazla soru alıyorum ve bu pembe kazağı da online alışverişle yurtdışından aldığım için biraz bahsetmek istedim. Bu seferki siparişimde choies' den alışveriş yaparken direk kredi kartımı kullandım. Extre gelince de kontrol ettim özellikle. Hiç bir sorun olmadı. Paypal veya sanal kart kullanan arkadaşlarım da var. 
Ayrıca ilk üye olduğunuzda 15 $ kazanıyorsunuz ve her zaman mutlaka indirim var.           

                                                                Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


39 yorum:

  1. Kaplumbağa benzetmene çok güldüm canım yaaa :)) Çok tatlısın ..Doğal ve canlı bir çekim olmuş..Pembeye bayılırım güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cnm çoook teşekkür ederim:))) nasıl titredim , çenemi zor tuttum çok istediğim gibi olmadı fotolar ama mezit manzarasını çok seviyorum bloga eklemeden edemedim bu fotoları:)))

      Sil
  2. Canım nasıl şekersin sen öyle! Kazağa, bereye, tayta bayıldım! Mont da çok güzelmiş. Çok da güzel kombinlemişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım benim o senin şekerliğin asıl:))) çok mutlu ettin beni teşekkür ederim:P

      Sil
  3. çok tatlı olmuş ama karlar arsında seni öyle görünce ne kadar üşümüş olduğunu hayal edebiliyorum=) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) orası soğuğula meşhur bi yer bide dondum dondum artık bu kadar oldu:P

      Sil
  4. şeker pembe kazak haricinde bir de şeker pembe bir kız gördüm ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyyy tatlım benim çoook teşekkür ederim:))))

      Sil
  5. Oyyy şeker mi şeker bir pembesi varmış. Bu soğuk günlerde kazağı ısırasım geldi bak :) Pamuk şekeri gibisib kaplumbağa gibi değil. Çok cici ve şık olmuşsun.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benimmmm çok sağol çook mutlu oldum pek içime sinmemişti fotolar:)))))))))) çokkkk tşk.ler :P

      Sil
  6. çok soğuk gerçekten, seni çok iyi anlıyorum.. kazak, ortam, fotoğraflar hepsi çok güzel çıkmış ama.. bayıldıımm

    YanıtlaSil
  7. pembe kazak harika ama bereyi ve arkadaki odunlu fonu da es geçmeyelim çok güzel fotolar olmuş çookk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) Sınav dönüşü Bursa yolunda gözüme kestirdim orayı dönüşte de foto çekileyim dedim, beğenmene çok sevindim:P

      Sil
  8. Canım , pembiş kazağa ve fotoğraflara bayıldım . Çok yakışmış . Şeker kız Candy olmuşsun .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Heh işte bu kazak benimde çok aradığım pembiş kazak bayıldım yahu! İnanılmaz şekersin canım :)
    Birde sorum var acaba ne kadar zamanda geliyor kargo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım çok teşekkür ederim:))) bu sefer oldukça hızlı geldi sayılır kazağım, ki noel dönemi çok yoğun oldukları halde 19 günde geldi. Normalde 14 günde geldiği de oluyor. Sadece ulusal tatilerde biraz aksayabiliyor. Ama hiç bir sıkıntı yaşamadım çok ilgili müşteri hizmetleri, ben tatile gideceğim için biraz sabırsızlandım ne zaman gelecek kazağım diye ona bile sıkılmadan cevap yazdılar:)))

      Sil
  10. Beautiful sweeter :)

    http://www.stefanystrange.com

    YanıtlaSil
  11. Kazak ve siz çok şekersiniz , gene çok yakıştırmışsınız , deri tayt ve seker pembe kazak :) , selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım:)))

      Sil
  12. Looks like your city is really close to Russia or Georgia, am I right? Looks like the real Russian winter has come to you)) Anyhow, this bright, radiant pink color looks astonishing agains the clean, white snow:) You look so fresh and beautiful, dear!
    By the way, I'd like to say that here in Russia we celebrate Christmas on 7th of January, but anyway I'm really thankful for your congratulations! You are too sweet, dear;)))
    Wish you a great day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh So sorry about that dear:))) Actually this place is a mountain pass which takes 1-1,5 hours to my city and close to Bursa (maybe you know). But my city is also very cold, now the temperature is -5 centigrade degrees:)))
      Thank you so much! kisses:)))

      Sil
  13. nice look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Şeker gibi olmuşsun canım:))Kazağın rengine salaş duruşuna bayıldım.bu soğukta böyle güzel çekim yapmak kolay değil ayakta alkışlıyorum seni;)

    YanıtlaSil
  15. Fotoğraf Çekimi eminim zor olmuştur ama manzara,kombin ve sen harika görünüyorsun canım...Kazağının rengini çok sevdim pembe seven biri olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim, bu manzarayı bulmuşken kaçırmak istemedim:)) keşke daha çok çekebilseydim:...
      beğeneceğini tahmin ettim bu pembeyi:P öpüyorum!

      Sil
  16. Ayy yerim seni ben amaaa ne kadar tatlış olmuşsun canım benim pembeler içindeee :)) bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir kombin olmuş,tabi doğal güzellik de eklenince...Ben de beklerim bloguma sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Yerim seni ben :) canım bi arayamadım seni sınavın nasıl geçti ;) öperim kocaman .sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. ayy hakikaten şeker gibi olmuşsun kuzummm
    burdan bana hiç üşüyormuşsun gibi gelmedi
    hattaa pek bir eğleniyorsun gibi geldi :)))
    çok yakışmışş

    YanıtlaSil
  20. Bu kombine bayıldım yahu. Üzerinde duruşuna da!

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  21. White Christmas, how nice! Here is too hot. I love your pink sweater, you look gorgeous! Merry Christmas lovely!

    http://www.mursway.com/

    YanıtlaSil
  22. Harika fotoğraflar:)) ve harika bir alışveriş olmuş, şeker pembe kazağı çok çok beğendim. Taytta da aynı şekilde Süper görünüyor, Çekimler de harika olmuş soğuğa rağmen son derece başarılı ve bu kombinin çekimleri için en iyi yerlerden bir seçilmiş, süpersin;)! Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  23. I'm Love your Blog much :) <3 Great Looks .)
    Pink Glamour Bloggers
    Blogger PreLoader 0.1 Beta
    Hope do you will follow my Blog always :)
    with Love .
    Jack :)

    YanıtlaSil
  24. Ayy kazagin rengine bayildim :)) supermis
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!