2 Aralık 2013 Pazartesi

Renkli Kaban Trendi ve Rengarenk bir Kış Wishlist'i | My Colorful Winter Wishlist

  Bu aralar günlük kombinlerimde genelde siyahı, deriyi tercih etsem de sokak modası fotoğraflarında bol bol gördüğüm sezonun trendlerinden neon, pastel rengarenk kabanlardan  hep bir tane edinesim geliyor. Biraz baktım, araştırdım Persunmall 'de  bu tatlıları çok uygun fiyatlara buldum. 
veeee evet  sanırım biraz renkli bir wishlist oldu:)))

  I prefer to wear black and leather in these days. But neons and pastels perfect for dark winter days. So I checked out online stores and I definitely in love with anything from Persunmall. You know neon and pastel coats are the hittest items of the season. I wanna get one for me and have a long and colorful wishlist:))) Let me know which one is your favourite?

1- Yeşil Kaban buradan şu an indirimde! / Chic Green Coat here
2- Mint Yeşili Yün Kaban  buradan  /  Mint Green Coat here


3- Kırmızı Kaban buradan  / Red Coat here
4- Sarı kaban buradan / Yellow Coat: here
5- Turuncu kısa kaban : buradan / Coral Coathere
6- Elektrik Mavi Kısa Yün kaban: buradan / Electric Blue here

Benim wishlist uzar gider, ben mümkün olduğunca kısaltmaya çalıştım. Bu sezon istediğim diğer bir şekerleme gibi parça da Persunmall  un  bu renkli, pofuduk ve vintage örgülü salaş kazakları.
7- Pembe Salaş Kazak: buradan / Retro Pink Sweater: here
8- Kırmızı Vintage Kazak: buradan / Retro Red Sweater: here



9- Krem Kısa Kazak : buradan/ Chic Lace-Up Sweater: here 
10- Neon Sarı  Salaş Kazak: buradan / Neon Sweater: here



11- Elektrik mavi pon ponlu kazak: buradan / Electric Blue Sweater : here
12- Pembe Salaş Kazak: buradan Candy Color Sweater here


13- Bordo tek askılı çanta: buradan / Burgundy Crossbody Bag: here
14- Retro Mat Deri Bordo Çanta: buradan / Retro Matte Leather Crossbody Bag: Here 

Benim şimdilik kısaltılmış olarak favorilerim bunlar. Sizin favoriniz hangisi/ hangileri oldu?

                                                                   Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on



24 yorum:

  1. gerçekten çok güzel ürünler seçmişsin. çantalara bayıldım bu ara benimde favorim bu renk:) renkli kabanları konbinlemek zor oluyor benim gibi zevk yoksunu insanlar için :( risksiz ürünler tercih ederim genelde ama bu renklere aşığım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım senin o güzel oje paylaşımlarından nasıl zevkli olduğunu anlayabiliyoruz ama:))) renkli kabanı kombinlemek çok zor değil aslında, bir jean bir krem, siyeh gri, beyaz kazak yeter, dene bence:)))

      Sil
  2. krem kazak ile sarı coat benim beğendiğim
    ikisinide alıp siyah skinny ile giysem ne ii olurdu , tamda havası sanki
    evet meliscim fiyatlar da uygun dediğin gibi
    ne güzel şeyler derlemişsin
    tebrikler balım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım sana da çok yakışırdı hani:))))
      Bu online siteleri keşfettiğimden beri bende şaşırıyorum fiyatları çok uygun bir de sürekli black friday, noel...vb indirimleri oluyo, ben çok memnunum valla:)))

      Sil
  3. Ben örgü kazaklara bayildim, özellikle elektrik mavi pon ponlu kazaga.

    YanıtlaSil
  4. Okadar guzel ki hepsi bayildim benimde kirmizi montum var.onun disinda pek renk kkullanmiyorum o yetiyo zaten fazlasiyla:)))

    YanıtlaSil
  5. Canım bu post sanki benim sesimi duymuşda yapılmış gibi şu sıralar deli gibi kaban bakıyorum teşekkür ederim kendi adıma çok öpüyorum seni buarada bende çok özledim seni :)

    YanıtlaSil
  6. Mavi kabanla yeşil kazağı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Neon Sarı salaş kazağa bayıldım=)

    bende beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. canım 1 numarayı ıstıyorum sonra da dıyorum kı 2014 te hepsı bıızm olsun hahahhaha

    YanıtlaSil
  9. Benim favorilerim hepsi:) Yazıyada siteyede bayıldım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Pembe kazaga, ve 13. numaradaki kazaga bayildimm :)

    YanıtlaSil
  11. Bordo aşkına bordo çanta ,harika, benim olmalı :)

    YanıtlaSil
  12. Yeşil bir nevi ama ne kadarda moda olsa insan tarzından vazgeçemiyor :))

    YanıtlaSil
  13. I like all the coat you have pick!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok güzel canım , renkler harika .
    Özellikle mint yeşili kabana bayıldım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. bunlar ne kadar güzel rengarenk ciciler böyle :) hepsini alasım geldi :) bu kasvetli kış günlerine ilaç gibi gerçekten :)
    takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  16. 4 numaralı sarı kaban ile 13 numaralı bordo çantaya bayıldım :))))

    YanıtlaSil
  17. Loved visiting your blog… great post beautiful!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    YanıtlaSil
  18. E Benim yorumum niye çıkmamış, hay Allahım dün yazmıştım oysa tüm renkleri çok beğendiğimden bahsetmiştim. Sevgili Melis'ciğim, her zamanki gibi çok güzel seçimler yapmışsın, yeşil rengi çok severim. Diğer tüm renklerin de bende ayrı bir yeri var doğrusu, kazakları çok sevdim. Ayrıca verdiğin linkleri arkadaşlarda incelerlerse hakikatten uygun fiyatlı ve çok hoş farklı renk seçenekleri olduğun da göreceklerdir, ben çok beğendim hepsini, çantaların da farklı renklerini sitelerinde görünce ayrıca hoşuma gitti, grisi de çok güzel 14 numaranın. Kazaklardan; başta gece mavisi olmak üzere, sarı/ yeşil neon olan çok hoşuma gitti pembe ile birlikte:) kaban /ceket tarzı olanlarda ise renkler çok güzel durmuş klasik siyah ve gri dışında ne kadar güzel alternatifler, bu güzel yayın için teşekkürler. Sevgiler canım:).

    YanıtlaSil
  19. kabanların hepsi birbirinden güzel <3

    YanıtlaSil
  20. ÇOK GÜZEL POST! KABANLARA BAYILDIM FİYATLARIDA ÇOK UYGUN AMA BEN Bİ TURLU CESARET EDEMEDİM YABANCI SİTELERDEN ALIŞVERİŞ YAPMAYI :s

    YanıtlaSil
  21. Kabanlarin hepsine bayıldım. Rengarenk çok begendim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!