17 Aralık 2013 Salı

GFC Listesi Gitti (!) yada Gidiyordu:)))) Bloglovin'den Devam | Following with Bloglovin!

Bugün hepimiz bir süprizle karşılaştık  GFC izleyici listemiz birden bire kayboldu. Aylar öncesinden açıklama yapılmıştı ama ben bugün gerçekleşeceğini bilmiyordum. 

Düzelir mi bilmiyorum, geçici mi, yoksa artık böyle mi devam edecek ama şu an yapabileceğimiz şey Bloglovin'den de takipleşmek gibi gözüküyor. Ben okuma listemdeki blogların bloglovin hesaplarına ulaşmaya çalışıyorum, beni bloglovin'den takip eden herkese geri dönüyorum. Siz de bu yazının altına yorum bırakabilirsiniz, dönüş yapmam daha kolay olur.

Bir not!!!: Bloglovin'den takipte profilin yanında ''blogs by me'' den de takip etmek gerekiyor.

Beni Bloglovin'den takip için:

facebook 'tan takip için:

twitter' tan takip için:


It' looks like GFC list is removed. Now we're going on with bloglovin. You can follow me on bloglovin, I follow back  immediately. If you mind, you can left a comment under this post.

PS: Don't forget to follow my blog, this is just my profile on bloglovin

Follow me on Bloglovin:

 Follow me on facebook 

Follow me on twitter

12 yorum:

  1. I'm triyng to get in touch with people that I was following and that was following me back to ask to follow each other on Bloglovin' so that we can stay in touch. I will follow you right back.


    http://www.bloglovin.com/blog/3947784/anna-alina

    YanıtlaSil
  2. You can still follow via GFC. Go to my blog and look at the left side bar, there is a GFC_follow button. Everyone can install that button and use it. I know about the problem it's a Google thingy that happens from time to time. As long as it takes Google to fix the problem we can use this GFC button to follow new blogs. They will show up in the reading list at our dashboards just as usual.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes I know, I meant you can still follow others. You can get the GFC gadget at Google help forum 'Something is broken' . Lot's of complains about not just the GFC gadget but other gadget as well, seems like nothing is working right today, some can't even access their own blog, though.

      Sil
  3. It's just fixed!!!! GFC is back and working. Look at your right sidebar!!!!! YEAH!!!!!
    hugs sweetie
    Lenya

    YanıtlaSil
  4. Bunun başımıza geleceğini biliyordum. Böyle olunca insan tuhaf bi boşluk hissediyor değil mi? Hani yazışmıştık bu konu için. Şimdi bloglovinde toplamak zorundayız aynı topluluğu... Neyse allag google'ın yardımcısı olsun. Bir çalış bir çalışma bu gadgetlarla işimiz zor. Bakalım nereye gidecek bu iş. Pozitif olalım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Suzy'cim gerçekten sen bunu hissetmiştin önceden. Ve belki de bu olay bir sinyaldi.. Bu sabah geri gelmiş GFC ama bu bir geçiş süreci mi, sadece bir bakım mı bilemiyoruz. Ben de çok merak içindeyim nereye gidecek bu iş, bloglovin'den de takibe devam edicem ama hiç ısınamadım bloglovin'e, GFC'nin sıcaklığı samimiyeti yok sanki. Okuma listemiz bizim gazetemiz gibi sabah açtığımızda yayınları gördüğümüz çok keyifli bir şey. Umarım google bizi bundan mahrum etmez:)))) dediğin gibi pozitif olmak en iyisi:)

      Sil
  5. Google da artık neyi çalıştırıp neyi çalıştırmayacağı konusunda cıvıtmaya başladı. Komple wordpresse taşıyacağım sanırım blogu. Ben çok uzun süredir bloglovin kullanıyorum ama bu sadece benim takip ettiğim bloglar için faydalı. Yıllardır yazılan bir blog var, toplanan bir izleyici sayısı var. Hop oraya hop buraya taşımak insanı sıkıyor. Çok dolmuşum canım burda patladım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy cnm benim nasıl haklısın!!! iyi olmuş bunları yazman içini dökmen... Gerçekten burada büyük emekller var, buarada blogger arkadaşlarımızla bir etkileşim içinde olup birbirimizi takip ediyoruz bunun bir anda yok olması şok etkisi yarattı. Bloglovin asla GFC gibi olamaz, tabiki onun da artı yanları olabilir, onu da kullanmalıyız belki artık ama umarım kısa zamanda net bir bilgiye ulaşırız:)

      Sil
  6. Great blog and I`m following you on blogloving now!

    YanıtlaSil
  7. By the way, just followed you on GFC as well, I`m your number 681:)

    YanıtlaSil
  8. What are you talking about? GFC list is not removed, it's safe and sound:) Don't worry, dear!
    Be happy:)

    YanıtlaSil
  9. ben sorunu çözdüm dilersen bloğuma bi göz at derim :) sevgiler.
    burcininhayaladasi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!