8 Aralık 2013 Pazar

DIY Mantar Tıpadan Nihale Yapımı | DIY Decoration: Cork Trivet



  Küçükken daha çok minik dekoratif DIY'lar yapardım.Uzun zamandır da pek bu anlamda bir çalışma yapmamıştım aslında. Hatta blogumdaki ilk dekorasyon DIY'im. Bu soğuk kış günlerinde aromatik kokulu bitkilerle dolu bir çaydanlığı koymak için mantarlardan yapılmış bir nihale çok da şirin olmaz mı?

  It looks like this is my first decoration DIY on my blog but I've been making decoration DIY projects since I was a child. This is also kind of different, cause it takes time to collect natural wine corks. After that it's quiet easy. Just glued them! Enjoy using it with your teapot.
Have an inspiring sunday!


  Bu DIY/Kendin yap projesinin en zor yanı bu ''şarap mantarlarını'' toplayabilmek sanırım:))) Neyse ki bir cafede çalışan arkadaşım bana yardımcı oldu bu konuda... Şansınızı deneyip belki siz de isteyebilirsiniz bir yerlerden.

Ben iki tane nihale yapabildim, açık renk mantarlı olanı yazlık için; hatta az da olsa güneşli günlerin görsellerini görebilirsiniz:)


  İlham buradan. Ama ben daha farklı bir yöntemle ve mantarları ikiye bölerek yaptım. Farklı versiyonları yapılabilir, biraz daha mantar toplarsam başka DIY'lar da olacak.

  Bu soğuk ve hatta karlı kış günlerinde evde DIY projesi yapmak gibisi yok:))) 
  İlham dolu pazarlar!

                                                       Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on



31 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerine sağlık ;) İkiye kesip kullanmak daha hesaplı olmuş bence güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, evet biraz daha ekonomik oldu fazla bulamamıştım zaten:))

      Sil
  2. Bu projeyi bende gormus ama acikcasi yapmak istememistim ki yapistirmadan sonra sicak birseylerle temas ettiginde acilirmi acilmazmi diye. Biz sarap mantarlarini atmiyoruz, dekoratif olarak tahta bir tabagin icinde biriktiriyoruz. En kisa zamanda deneyecegim, cok guzel olmus, eline saglik ve guzel gunlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde Hanım hiç bozulmadı sürekli üzerine sıcak bişeyler koyup kullanıyoruz. İşlevsel de oldu:))) mutalak deneyin derim, ama dekoratif olarak mantarların görünümü de harika duruyor kesinlikle!

      Sil
  3. Harika canım! Gerçekten çok başarılı bir kendin yap çalışması olmuş...

    YanıtlaSil
  4. Mantar tıpalarla yapılmış işleri hep görür özenirdim ama tıpa bulma imkanım olmadığı için sadece bakmakla yetinirdim. Şanslısın, bu bakımdan ve gayet güzel değerlendirmişsin. Çaydanlıklar da çok orijinalmiş. Ellerine sağlık canım, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım, valla ben de hala biriktirmeye çalışıyorum o kadar güzel şeyler yapıyorlar ki... Üzerinde ayçiçek olan çaydanlık annanemim hediyesiydi yıllar önce Kıbrıs'tan çok severim ben de onu:)))

      Sil
  5. meliscim bayıldım valla! çok güzel
    anlamışsındır ben pek meraklıyım böyle şeylere
    her şeyi bir dönüştürme sevdam var
    mantarlarım yeterli değil ama aklımda tutacağım
    varsa başka böyle orijinal şeyler isterim ben ya
    ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Tülaycım! ah bilmezmiyim senin harika dekoratif DIY'ların var bayılıyorum ben onlara... Mantarları baya uzun biriktirmek lazım yada verebilecek kafe restorant tarzı yerlerden istemeyi dene, çoğu atıyor çünkü:))))

      Sil
  6. her zamanki marifetli eller konuşmuş :) ama dediğin gibi en zoru mantarı bulmak! mantarları biriktirmeye başlarsam üç yıla anca bitiririm ben bu nihaleyi hihii.. ayrıca üstündeki demlikleri de çok sevdim.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:) evet biriktirmek zaman alıcı gerçekten:P

      Sil
  7. Very nice idea!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel olmus, güzel bir fikir.

    YanıtlaSil
  9. Aaa harika olmuş canım bayıldım bayıldım :) Ben de mantar biriktirirdim hep en sonunda napıcam ben bunları ya diyip atardım şuan pişman oldum ne tatlı nihale olmuş o öyle ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Canım benim çok güzel olmuş var bendede bir kaç mantar biraz daha biriksin bende denerim :) kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş canım. Mis gibi caylar da demlenir ve bu nihalede yerini alır;)) çok beğendim. Çok şirin duruyor. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  12. Bu süpper yaaa, gerçekten tam bir geri dönüşüm projesi olmuş :) Ellerine sağlık, bu arada, o mis kokulu çayı birlikte içebilmeyi çok isterdim.kim bilir belki bir gün olur...sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  13. yınee cok guzel bır dıy ve ben cok begendım:) en guzelı not almaktansa gel senın bloguna hesıne bak ohh :)

    YanıtlaSil
  14. wow, amazing idea! I'd love to do something like that, it's really easy to do)
    Have a fabulous time!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  15. yaratıcı fikir! eline sağlık=))

    YanıtlaSil
  16. Dekoratif ve zarif bir nihale olmuş canım :) ellerine sağlık çok beğendim.

    YanıtlaSil
  17. This is great DIY! My mom would love it! I will let her check this out! :)

    http://www.lalalapatricia.info/

    YanıtlaSil
  18. you are so talented! i can't do so beautiful things, and i have to buy them from store

    YanıtlaSil
  19. Harika gözüküyor ellerine sağlık ben de mantarları toplamaya başlayacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  20. Ba-yıl-dım!!! Harika bir fikir bende bunu kesin deneyeceğim bana ilham verdiniz:) Bloğunuzu cok sevdim sizi takibe alıyorum bana de beklerim.
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Great idea!
    Maybe you'd like to follow each other on Bloglovin? Let me know and I follow you back :)

    YanıtlaSil
  22. Canım süper bi blogun var bayıldımmm Dıy konusunda Türk bloggerlardan bişeyler kapmak süper:) hemen takibe alıyorum bende seni bloguma beklerim sevgiler:):)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. benim gözüm o porselen demlikte kaldı yanlız :)
    çok şık kuzu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!