30 Aralık 2013 Pazartesi

Delikli Deri Bluz | Leather Look Punched Top


 vee işte 2013'ün son stil postu ile karşınzdayım:))) Umarım herkes güzel bir yıl geçirmiştir. Öyle olmasa bile neyse ki önümüzde umutla dolu yeni bir yıl var... Herkese tüm dileklerinin gerçekleşebilceği  harika bir yıl dilerim... 

  Bu yıl bol bol deri giysi aldım sanırım. En son olarak bu deri sweatshirt' ü aldım. Değişik bir havası var, birçok parçayla kombinleyebiliyorum, etekle, jeanle...Bu sefer geçenlerde aldığım deri parçalı taytla kombinleyip, metalli DIY bilekliklerimden taktım. Birazcık rock chic bir görünüm oldu.

 This is the last outfit post for the 2013. And it's again leather! My last fav is, this leather look punched top. It's very versatile, go with everything; jean, skater skirt... This time I prefer to combine it with leather leggings and my DIY metal bracelets to get a rock chic look:))) Hope you like it.
Happy New Year !



Deri Bluz: Front Row Shop- buradan
Leather Look Punched Top: Front Row Shop- here
Tayt / Leggings: Export
Bot / Boots: Pull & Bear
Bileklikler / Bracelets:  Ben yaptım -DIY 
                                      
                                                       Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


20 yorum:

  1. Bluza gerçekten bayıldım sizede çok yakışmış sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Deri aşığı biri olarak kombinine bayıldım;) Mutlu yıllar canım:)

    YanıtlaSil
  3. Tepeden tirnaga her seye bayildim :) iyi yillar :)

    www.gupses.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok şıksın =) mutlu seneler..

    YanıtlaSil
  5. Stunning look, love your pants <3
    Happy New Year To you and your Family <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Bu yıl derilerden vazgeçemiyorum ben de deri taytınla kombinlemen harika olmuş canım benimm çok güzel bir parçaymış o delikle sweatshirt :) eteklerle falan da muhteşem olur :) çok güzelsin maşallah sana :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ne güzellik böyle, doğrusunu söylemek gerekirse sitenin mankeninde senin üzerindeki kadar etkili görünmüyor, şu an Hanife ile birlikte ekrana bakıp senin üzerindekinin çok daha güzel göründüğünü konuşuyorduk. Öpüyoruz tatlım seni. Nice güzel yıllaraaa hep birlikte;) Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  8. ya instagrama ne zaman geliceksin, gel artık melissssss

    YanıtlaSil
  9. Çok yakışmış canım .
    Yeni yılda sağlık , mutluluk ve huzur dolu günler dilerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Derinin kendi başına klas bir duruşu vardır. Nerede kullanılsa ayrı bir hava katıyor. Delikli dokusu ise bambaşka bir etki veriyor. Sana da çok yakışmış, iyi günlerde giy canım.
    Gönlünce bir yıl dilerim, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. I love this look, you're so beautiful ! :) It's just perfect.

    Just to say, I'm a new blogger, a little golden sheep who fled his flock to create his own style and to share it with everyone !
    Just take a look, follow, comment or whatever you want if you like :)
    (it would be lovely if we could follow each other on facebook and bloglovin'.. Just let me know ;)
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/
    https://www.facebook.com/nuagedemoutons

    YanıtlaSil
  12. Canım harika gorunuorsun kombin cok guzel saçların da çok havalı :)

    YanıtlaSil
  13. Harikasın filinta gibisin maşallah :))) Bu delikli deriden bende mont almıştım Forever21 den. Aklıma o geldi. Çok çok yakışmış.
    her zamanki gibi. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  14. bluz nefiss canım harika kombinlemişsin çook yakışmış :)

    YanıtlaSil
  15. Çok beğendim seni canım her şeyinle çok güzelsin :) İyi seneler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. bu yıl ben de deriyi hiç olmadığı kadar sevdim ve bolca kullandım galibaa.. bu kombini de çok sevdim dolayısıyla ;)

    çook mutlu yıllar diliyorum canımm, öpücükleeer :*

    YanıtlaSil
  17. malzeme güzel olunca üstündekiler çok da fark etmiyor :)

    mutlu yıllarrrrrr!

    YanıtlaSil
  18. İyi seneler,

    tepeden tırnağa siyahlar çok yakışmış. deri detaylar ise ayrı bir güzellik vermiş ;)

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık canım çok hoş olmuş :) yeni yılın kutlu olsun bu arada

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!