15 Aralık 2013 Pazar

Barok Desenli, Derili Yeni Taytlar | New in Leggings


  Kış demek özellikle bu yakıcı soğuklarda bir tayt bir bot, bir de salaş kazağı giyip çıkmak demek. O yüzden de taytlarımı çeşitlendirmeye çalışıyorum hep. 

 Bunlar da son aldıklarım; deri görünümlü bir tayt, barok desenli bir tane, yine yanlarında derili pantolon tarzı bir tane tayt, bir de kalın örgülü, sanırım çelik örme dediklerinden bir tane aldım. O thin shop'dan; yerli bir firmaymış sanırım, taytları güzel sıkı, fit duruyor. Deri görünümlü atmosphere, diğerleri de export ürünler.

 Leggings are perfect for these cold weather out. The weather is really cold and I'm freezing! So the best way for looking chic and comfy; wearing leggings with an oversize sweater and boots and adding a sparkle or metal necklace. I  bought lots of leggings for this winter; these are only some of them: leather look, baroque print and a cotton leggings are in my last purchase. I'll post some looks with them, keep following:)))
                                            Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


34 yorum:

  1. Benimde taytlarimi desenli almam lzm artik okadar monoton oluyo ki duz siyah:/ gule gule kullan tatlim hepsini:)

    YanıtlaSil
  2. I love leggins because each woman looks so great in leggins!
    I look forward to your styling with them Sweetie :)

    YanıtlaSil
  3. love your leggings :)
    www.thebeautifulessence.com

    YanıtlaSil
  4. Wow, wonderful leggings <3

    xoxo
    Ina :*

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım,hepsi harika :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi pek Güzel canim en cok da barok desenli olana bayildim Gule Gule giy kusum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım, ben de öyle desenli bir taytı çok istiyodum buldum sonunda:)))

      Sil
  7. Aynen ben de öyleyim kışın tayt çizme kazak :)) bayıldım taytların hepsine güzel günlerinde giy canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi cnm en rahatı :))) çok teşekkür ederim!

      Sil
  8. Hello, Happy holidays to you too. good choice.

    clear that I follow. I hope

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much! I followed you back!
      xoxo

      Sil
  9. Desenli olana bayıldım :) İyi günlerde kullan canım. Bloğuma da beklerim; http://editorizm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, ben takibindeyim zaten geliyorum bloguna:)))
      sevgiler

      Sil
  10. deri detaylı taytları çok seviyorum ben de.. güle güle giy hepsi çok ciciymiş! :)

    YanıtlaSil
  11. Deri detaylı taytlar çok güzel duruyor

    YanıtlaSil
  12. Great post!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Thanks for checking out my blog, I am your follower on GFC (672)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Aaay ben bu deriye hic alisamadim ya -_-
    Daha ilk defa deri bir etek aldim H&M'de. Sana hersey yakisir be balim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy tatlım benim o senin güzelliğin asıl:))))
      ben buaralar İvana Sert gibi full deri giyinir oldum, hala da derili, deri görünümlü bişeyler almaya devam ediyorum:P nereye kadar devam etcem bakalım:P

      Sil
  15. Güle güle giy canım , çok yakışacağından eminim .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Love the leggings!
    Follow your blog by GFC and bloglovin’, hope, you’ll follow me back)

    Kicky Jane

    YanıtlaSil
  17. wonderful leggings!!!
    following you via gfc now! hope you'll follow me, too!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    YanıtlaSil
  18. İyi günlerde kullan Melis'çiğim, hepsi çok şık, sana da çok yakışacağına eminim. Üzerinde de göreceğiz, değil mi.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  19. Hepsi birbirinden güzel, kışın vazgeçilmezleri taytlar:) çok beğendim canım, güzel günlerde giy;) Benim de kışın favorim taytlar:).

    YanıtlaSil
  20. oh, I love wearing leggins too) It's so cosy and comfy;) Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  21. ee benimde öyle sütun bacaklarım olsa bende çeşitlendiririm tabiki :)
    çok hoş çok şık aldıkların canım güzel günlerde giy

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!