6 Kasım 2013 Çarşamba

Tribal Desenli Ceket ve Deri Görünümlü Pantolon | Tribal Print Jacket and Waxed Jeans


  Bütün yaz boyunca böyle eğlenceli bir tribal, etnik desenli ceket istemiştim aslında. Yeni buldum ama neyse ki güneşli günlere yetişti ve ben de giyme fırsatı bulabildim. Yazın beyaz, hafif salaş elbiselerle, jean şortlarla da iyi durabilir. İyice etnik-bohem bir havaya girmek için hippi saç bantı, etnik kolyeler gibi detaylarla da kombinleme fikrim de var:)

  I wanted to get a tribal, ethnic jacket like this during the last summer. I found it recently and luckily the sun is shinning and the weather is perfect for a autumn day! So I have a chance to wear it! If you wanna be a boho chic, this jacket also go perfect with white bohem dresses and jean shorts. Just add ethnic details; like head bands,ethnic necklaces, bracelets...






Desenli Ceket : buradan

Tribal Print Jacketget it here
Pantolon / Jeans: L.M.V
Bluz / Blouse: Mango
Çanta / Bag: Mudo

Bot / Boots: Nine West
Kolye/ Necklace: Yerel bir gümüşçüden / from a local store
                                                 Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on



81 yorum:

  1. meliscim öyle güzel görünüyorsunki:)
    skinny ile botlarını birleştirmene bayıldım
    bence herkes ve özellikle bacak boyu kısa bayanlar kesinlikle uygulamalı bunu
    bluzunda tek kelimeyle nefis görünüyor
    örnek bir kombin bu
    sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Tülaycım beğenmene çok sevindim! aynen senin gibi düşünüyorum ben de bacak boyunu çok iyi gösteriyor
      sevgiler:)))

      Sil
  2. great outfit! beautiful jacket:)

    xoxo

    Zoya

    YanıtlaSil
  3. ceket çok güzelmiş, sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. love the jacket!! you look fabulous :)

    YanıtlaSil
  5. So colourful! I love it :)

    YanıtlaSil
  6. En sevdigim kombin oldu ama bu ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden mi tatlım, çok mutlu oldum teşekkürler:)))

      Sil
  7. canım benimm o kadar hoş ki ceketin.. çiçeklerle de çok güzel uyum sağlamış yaniii.. çok yakışmış sana bol bol giymelisinn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, keşke havalar hep iyi olsa da yine kombinlesem:)))

      Sil
  8. Canım harkulade görünüyorsun. Çook beğendim ceketini hakikatten son derece trend bir model doğrusu ve sende mükemmel görünüyor!!! Bayıldım tek kelimeyle.. Ayrıca fotoğraflar o kadar renkli ve güzel olmuş ki, her bir kareye hakkını tam olarak vermişsin, çok beğendim tüm detayları;)! Güzel günlerde giy ceketini gerçekten çok hoşmuş..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy cnm benim nasıl mutlu ettin anlatamam! çok ama çok teşekkürler:))))
      öpüyorum!

      Sil
  9. Cekette de kombine de bayıldım sana da çok yakışmış güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  10. ceket bombaymış kuzuu
    gerçekten bir saç bandı istermiş bu kombin :)
    ayrıca fotopraf kalitesi ışık mükemmell
    çok güzelsin kuzum maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım o senin güzelliğin asıl:))))
      kesinlikle bir saç bandı, şort bir hippi havası da süper duracaktır. Aslında aklımda o vardı ama mevsim tam olmadı:))) ama sana söz bide senin için öyle bir kombin yapıcam cnm:))))

      Sil
  11. I'm glad you got to wear it- the jacket is simply amazing :)
    If you'd like to follow each other (gfc, bloglovin), just let me know. xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Bu desen bu kış moda sanırım. Her yerde bunlardan var. Sana da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm!
      aslında ilkbahar yaz sezonunda patlama yaptı ama hala bu kış da var , ben biraz geç ulaştım, geç kaldım almakta:))))

      Sil
  13. Çok beğendim bu kombinini.. ceket nasıl yakışmış ve gerçekten çok güzel bir ceketmiş.. tabi Odunpazarı evlerinin güzel renkli evlerinin önünde fotoğraflarda bi harika çıkmışş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) bu desene Odunpazarı gibi renkli ve tarihi bir mekan uyar dedim, aynı fikirdeymişiz demekki:P

      Sil
  14. Ceket çok hoşmuş sahiden de, ama fotoğraflar ve manken ondan da hoş, Ortaköy di mi :)
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, çoook mutlu oldum:))) Mekan Eskişehir Odunpazarı evleri:))

      Sil
  15. Love the jacket. so beautiful!

    YanıtlaSil
  16. Choies harika ceket , rengi, kesimi ,deseni ve sizin ışığınız , tarzınız , sevilesi , giyilesi ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize:)))

      Sil
  17. WOW!
    I really love your style and those photos!
    You are so stylish!

    xx
    Kelly

    thekelluuu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Çok yakışmış . Dediğin gibi yazın beyaz elbise üzerinde de çok hoş durur.
    Ben de kısa bir süre önce Odunpazarı'ndaydım . Mekan ve fotoğraflar harika.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) Ne güzel gezmişsiniz Eskişehir'i. Bidaha gelirseniz ben de gezdirmek isterim sizi:)))

      Sil
  19. You are so lovely. Great outfit

    YanıtlaSil
  20. Beautiful look! Love your blazer <3

    Kiss from Poland sweety!

    YanıtlaSil
  21. Ceket çok tatlı, bayıldım... Güle güle giy ve daha kombin bekliyorum onunla. Bittim ona yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)) aklımda bikaç fikir daha var gibi:)

      Sil
  22. Valla kombine mi bakayim senin guzelligine bakayim bi karar veremedim. Kombin sahane, ama sen ondan daha sahanesin. Ceketine ve pantalonuna bayildim. Bol gunesli gunlerin olsun hayatim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy nasıl mutlu oldum yorumunuzla:)))) çok teşekkür ederim, hepimiz için bol güneşli güzel günler olsun umarım:))))

      Sil
  23. Canım ne şekersin <3 Çok beğendim kombinini de ceketini de :)) Güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  24. Moda bloglarını genelde okuyup geçiyorum. Ama sana yorum bırakmadan geçemiyorum. Tarzını beğeniyorum:) Kendine çok yakıştırıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) aynı şey de benim için geçerli cidden, çoğu makyaj blogundan farklısın ben de yorum yazmadan duramıyorum sana:)))

      Sil
  25. i had to go over the pictures again because this gorgeous jacket caught my eye !!!
    xoxo

    YanıtlaSil
  26. lovely pictures dear :*:*

    YanıtlaSil
  27. Ceketinizin kalibi deseni bir harika!

    YanıtlaSil
  28. Canım bayıldım bayıldım sana çok hoş olmuşsun :) meliscim diger konuyla ilgili hala cevap gelmedi bekliyorum bir gelişme olursa mutlaka haberdar edicem canım çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:))) hbrleşiriz bir gelişme olursa öpüyorum!

      Sil
  29. ceket bir harika, desenlerine bayıldım, kombin <3 ben :)

    YanıtlaSil
  30. oyyii ceket! mükemmel :)

    bloguma hoşgeldin, ben de senin blogunu çok sevdim, seni de öptüm şeker :)

    YanıtlaSil
  31. Great blazer!:)

    I'm following you via GFC, hope you will do the same:)
    http://caths-life.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  32. Very nice jacket,
    lovely photos!

    have a wonderful day dear :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  33. canım nefıs ceket ve shaane kombın bayıldım..ayrıca cok guzelsın :)

    YanıtlaSil
  34. Your jacket is amazing, love it.
    Have a great Friday!
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    YanıtlaSil
  35. Nice look!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  36. Great look, love the jacket! :)

    xxx
    http://causeineedit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  37. Chic and edgy outfit, you look just perfect! I like this ethnic jacket and I really think it fits you so nicely;) You look sophisticated and stylish:) Lovely snapshots as well, those streets and places looks lovely:)!
    Have a fabulous time!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  38. Gelmem mi hemen koştum geldim..:))Öncelikle çok çok teşekkürler ediyorum bloğumu ziyaretiniz için. Ben de nasıl sizin bu güzel bloğunuzu görmedim ama hemen takibe aldım. Tanıştığıma çok memnun oldum. Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  39. Love the jacket - it's so eye catching!
    xxx

    www.salted-roses.blogspot.com

    YanıtlaSil
  40. Love your Outfit!! (:

    www.naturellebeautywall.blogspot.mx/

    Att. Alexa B.

    YanıtlaSil
  41. Beautiful blog ☺ ☺ Interesting so many ideas and tips http://coccinellecreative.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  42. Fotoğraflar nefis, bayıldım. Melis' çiğim bu yayınladığın fotoğrafları bir blog kitabı olarak basmayı düşünür müsün. Kitap derken, öyle satış için değil de, elinin altında bulunması için. Takılar için de ayrı bir albüm- katalog. Hem somut hem de derli toplu bir arada çok hoş olur bence.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  43. Ceket ne kadar harikaymış, bayıldım ♥

    YanıtlaSil
  44. Ceketine bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
  45. Love the Outfit Especially your coat! (:

    http://naturellebeautywall.blogspot.mx/

    Att. Alexa B.

    YanıtlaSil
  46. kombin de fotoğraflar da harika olmuş çok beğendimm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!