1 Kasım 2013 Cuma

Pembe Çiçekli Gömlek ve Cunda Adası | Floral Printed Shirt and Cunda Island


   Cunda Adası her sene gitsem de gitmekten bıkmayacağım bir yer sanırım. Hele o ara sokakları... Gönül isterdi ki daha çok fotoğraf çekilebileyim. Ama gün batımında  Cunda'nın güzel mezelerinin ve balığının keyfi ve uzun süredir görülmeyen arkadaşlarla muhabbet daha ağır bastı sanırım:)))

   Cunda is a small island in the northwestern Aegean Sea of the coast of the Ayvalik and it's really close to our summer house. So I visit there every year and really never get bored to be there! I wanted to take more pics and show you the all historical buildings. But this time I prefered to enjoy with the delicious traditional snacks, fishes and the wonderfull view while the sun goes down...




Gömlek / Shirt: Mango
Jean: Jewel
Çanta / Bag: Mango
Bot / Boots: Bershka



                                                  Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


29 yorum:

  1. Ahhh fıstığım benim
    ne güzel görünüyorsun
    Cunda adasında da çok tatlı bir blogger var biliyormuydun
    taş kahve adlı mekanı işletiyor
    papiş style ismiyle bulabilirsin
    yaa istagrama katılsana artık yeter :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım:)))) evet biliyorum o blogu hatta takipteyim:P yakında gelicem işallah instagrama :)

      Sil
  2. Çook tatlı bir pembe gömlek ve Cunda gibi harika bir yer... Huzurlu bir yer, çok seviyorum orayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) ben de aynen katılıyorum sana harika bi yer cunda o atmosferini ve huzurunu çok seviyorum ben de... bir de lokmalarını:P

      Sil
  3. Melis'ciğim ne kadar güzel geçmiş zaman bayıldım fotoğraflara her zamanki gibi:) Tüm detaylara ve o çantaya zaten bayılıyorum biliyorsun;)) O ilk karede; kırmızı kapının yanındaki siyah bir kedi mi yoksa, bayıldım kedinin haline, o nedir öyle yumak olmuş pofuduk siyah bir yumak:)) Cunda'ya henüz gitmedim, o kadar çok şey duydum ki hakkında gidilip görülesi bir yer biliyorum:) Senin güzel fotoğrafların eşliğinde daha da ilgimi çekti gerçekten;)) umarım ben de gidip ziyaret ederim. Sevgiler canım:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim, çok incesin her zamanki gibi!
      bir kedi gördün sanki, evet orda simsiyah ve beni hiç ama hiç takmadan uykusuna devam eden bir kedicik yatıyor:))) Sen gel Ayvalığa hem misafirim olursun hem de gezeriz oraları:))))

      Sil
  4. Bende gitmiştim Cunda'ya değişik bir atmosferi var muhteşem gerçekten
    gömleğin renkleri çok güzel,canlı sana da çok yakışmış canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi cnm yaaa, doyamıyorum o atmosferine ben de... çok teşekkür ederim, öpüyorum:)))

      Sil
  5. canım pembe nasıl yakışmış nasıl güzelsin maşallah sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:)))

      Sil
  6. Hey, thanks for following me! I just followed you back!!

    xoxo



    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. Sizin enerjiniz resimlerinize yansıyor , böyle sakin , dingin ve pozitif .Mekan da bu duruma eşlik etmiş .Ayrıca sizi Meryem Uzerli ye benzetiyorum , cok hoşsunuz ....., selamlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım, çok incesiniz.... Arada çıkıyor beni Meryem Uzerli'ye benzetenler, ben de beğenirdim onu çok mutlu oldum valla:))) Allah sonumu benzetmesin tabi:)))
      sevgiler

      Sil
  8. Merhaba saç rengini çok beğendimmm
    takipteyim bu arada
    banada uğrarsan çok mutlu olurum:)
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ben de uğradım sana takibindeyim:))))

      Sil
  9. Hi,
    Wonderful blog,
    Would you like to follow each other? (GFC, bloglovin, facebook)
    If so, please let me know, I will follow back immediately.
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. you look so pretty!!! lovely shirt :)

    YanıtlaSil
  11. Loving your blog name and the print on your shirt is so lovely :) x

    http://melly-go-round.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  12. lovely blog and nice post! :)

    Do you want to follow each other?
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    YanıtlaSil
  13. biliyorsun zaten cunda aşkımı meliscim
    ilerde yerleşmeyi çok isterim ama kısmet artık uzun vadeli plan yok
    biz plan yaparken tanrı yukardan gülümsüyormuş ya ondan işte :)
    ilginç bir kombin ama sonuç çok tatlı olmuş ben en çok ayakkabını sevdim
    birde maaşalah o ne bacak boyu öyle , model gibi görünüyorsun canım
    ayrıca meliscim o geçenki mevzuu varya dudak için krem konusu , çok şaşırdım hemen etki yaptı,kardeşim sana minnettar
    bende denedim yerli angelina gibiyim bi brad'im eksik :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir gün isterim yerleşmeyi emekli olunca tabi tam emekli yeri Ayvalık...ama uzun yıllar var :))) umarım gerçekleştirisin hayalini, seni görmeye gelirim oraya ben:)))
      çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için de çok mutlu oldum beğenmene... en çok da önerimin işe yaramasına sevindim:)))) sen Brad olsun veya olması her türlü Angelina karizmasında bir hatunsun zaten sorun olmaz yani:P

      Sil
  14. Like it!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  15. Aynı gömlekten bende de var. Hatta geçtiğimiz gün giymiştim ilerki günlerde bloga koyacağım=) Sana da çok yakışmış, ne güzel kombinlemişsin;)

    YanıtlaSil
  16. Beautiful island and lovely boots :) M&M FASHION BITES

    YanıtlaSil
  17. Cuna aşkı bir başka, fotoğraflar harika <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!