16 Kasım 2013 Cumartesi

Pastel Sonbahar Kış Oje Renklerim | My Favourite Nail Polishes for Fall Winter



 Her sonbahar-kış olduğu gibi yine bordo-siyah tonlarında ojeler vazgeçilmez renklerimden. Bunlara bir de Pastel 40 mürdüm rengi eklendi bu aralar. Pastel'in ojelerini genel olarak beğeniyorum, daha hızlı kuruyor denebilir. Biraz daha kalın bir fırçası olsa belki daha da iyi olabilirdi. 

1- Pastel 29  Açık Bordo-Kırmızı Tonlarında

2- Pastel 40 Mürdüm Rengi. Favori rengim! Fotoda görebilirsiniz.

3- Pastel 38 Siyah: Her siyah ojede istenilen performans alınamıyor ama bu fena değil.
 Duruşunu görmek isterseniz bu postumda oldukça iyi belli oluyor.

  Herkese mutlu haftasonları!

 These are my favaurite nail polishes for fall-winter.  Use this black one very often. 
You can check out on this look!

 Let me know which color is your fav for fall-winter?

  Have a nice weekend!

                                                       Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


11 yorum:

  1. 1 ve 2 çok hoş renkler gerçekten...ben de kullanıyorum :) siyah hiç denemedim :)

    YanıtlaSil
  2. I love those rich colors which you have chosen, simply gorgeous! I personally, prefer shades of red, mint and pearly colors for winter manicure. Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  3. 2 numara cidden çok tatlıymış ♥

    YanıtlaSil
  4. Ben de 40 numaradan yeni aldım bir hafta boyunca sürekli o rengi kullandım.. pastel ojeleri kendi skalasındaki ojelerden daha çok beğeniyorum kesinlikle..

    YanıtlaSil
  5. 2 numara benim de favorim oldu da, ellerine de hayran kaldım:)

    YanıtlaSil
  6. beautiful nails <3 love the color
    kisses

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyor Melis'ciğim, elinin güzelliği de işin içine girince güzel bir görüntü kaçınılmaz olmuş;)). Renkler konusunda sana katılıyorum, çok güzel seçtiklerin, ayrıca numara bilgisi vermen de iyi oldu, o renkten elimde yok bildiğim kadarıyla, güzel bir öneri oldu, teşekkürler;)) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  8. awesome post dear
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!