11 Kasım 2013 Pazartesi

Metal-Deri DIY Bileklik | Metal and Leather Bracelet


  Yine çok sevdiğim metal ve deri birlikteliğini kullanarak yaptığım bir DIY bilekliğim. İstediğim incelikle farklı renklerde deri ip bulabilirsem birkaç tane daha yapıp yapılışıyla fotoğraflamak istiyorum. Bu aralar zor görünüyor ama önümüzdeki aylara diyelim.

 Again I made a DIY with using leather and metal. I really love these materials. If I can find any other colors too , I'm gonna make more and show to you How did I DIY this step by step. But I'm very busy in these days; Maybe  I can do after a few mount, keep following!



                                                  Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on




40 yorum:

  1. Çok zarif ve çok trend.Ellerinize sağlık Melis Hanım , selamlar ...Yapılışını merakla beklemekteyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün Hanım:))) bu aralar yoğun olsam da birkaç aya daha çok detay paylaşamaya başlayacağım

      Sil
  2. süper gözüküyor, bence hemen yapılışını anlat :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım bende ćok severim metal ve deri uyumunu ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık.Ah bir suluhana gidebilsem neler neler alıcamm, ölzledim takı yapmayı :) öpüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, kimbilir senin kadar yetenekli biri ne güzel takılar yapar:))) merakla bekliyorum

      Sil
  5. Enfes görünüyor, harika bir çalışma yine Melis'ciğim. Eline sağlık. Siyah ve metalin enfes uyumu olmuş yine, yanındaki iri zincir detaylı bileklikle harikalar çıkarmışsın;)) çok beğendim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim, siyah deri ve metalin uyumuna takmış durumdayım resmen:)))
      sevgiler

      Sil
  6. Çok şık olmuş , mutlu günlerde kullan .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Tatlım çok şık olmuş ellerine sağlık güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:)))

      Sil
  8. süperr olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok şık olmuş canım, ellerine sağlık! Harikasın!

    YanıtlaSil
  10. çook beğendim inanılmaz güzel ve zevkli olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Very beautiful :)

    I follow you beautiful blog on bloglovin. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. like the bracelets :)

    check also my blog if you want,

    www.village-fashionista.com

    YanıtlaSil
  13. deri bileklik çok güzel olmuş metal ile birleşince, yanında taktığın geniş halkalı bileklikte pek güzel <3

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  15. bloğunuz ve yaptıklarınız gerçekten çok hoş...takibe aldım sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ben de geliyorum hemen:)))

      Sil
  16. Bayılıyorum her yaptığın takıya ama ben çok zarif olmuş bunlar da :) Yanına gelicem beraber takı yapalım ya çok özeniyorum böyle şeylere ben :))

    YanıtlaSil
  17. Metal olup, bu kadar zarif ve şık görünmesi inanılmaz ! Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Hello,
    I am delighted that I've found your great blog totally by chance and decided to give it a go!you have a new follower right away! I think we're going to get along just fine! ;) I'd like to invite you to meet my space as well and I hope you'll have as much fun as I am having in yours!
    I wish you lots of success
    kisses
    Aida Camilo
    from
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Yine harika bir parça olmuş,deri ve metal uyumunu bende çok beğeniyorum,
    inanılmaz trend duruyor canım.
    Yapılışını da ayrıca merakla bekliyorum ;)
    Öpüyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. mmm çok güzel olmuş gerçekten elinize sağlık.. sevgiler..
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Deri iplerden bir gün birinin güzel bir şey yapacağını biliyordum :)Güzel günlerde kullan,çok şık olmuşlar...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!