29 Kasım 2013 Cuma

Lacivert Sweatshirt, Bordo Deri Görünümlü Pantolon ve Saç Rengim | Navy and Burgundy Waxed Jeans



 Bu aralar karanlık, parçalı bulutlu günler yaşıyoruz ama ben hafif bir güneş bulsam bile değerlendiriyorum:) Geçen sene aldığımda sadece 1-2 defa giydiğim deri görünümlü yılan desen bordo pantolonumu bu sezon daha çok giyeceğim sanki. Bordoyla birçok rengi kombinleyebilirim ve lacivert de bunlardan en sevdiğim kesinlikle. Bir süredir unuttuğum DIY örgü kolyem de sanki tam bu kombin içindi.

 We're living dark and cloudy days but today I wanna show you some shoots from a sunny but cold day:) This leather look burgundy jeans is my most versatile item in these days. This time I matched my it with my comfy and fluffy navy sweatshirt. Also wore my DIY collar and bracelets. Hope you like it! Have a nice weekend!



Sweatshirt: Moods of Norway
Pantolon / Waxed jeans: Moto Jeans (eski sezon) benzeri burada
Old but similar here
Ayakkabı / Shoes: Nine West
Kolye ve Bileklikler / Collar & Bracelets :  Ben yaptım / DIY 
Çanta / Bag: Mudo


  Bu fotoğraflarımda saçımı düz kullanarak saç rengimi de biraz ortaya çıkarmak ve bu konuda gelen sorularınızı/ yorumlarınızı da yanıtlamak istedim.

  Saç rengimi kuaförüme tanımlarken karamel ve altın tonlarının ağırlıkta olmasını istemiştim. Kuaförüm de eski renginden kalan bakırlıkları alarak, biraz ortaya karışık birşeyler yaptı ve  bu rengin ''açık altın karamel'' olduğunu söyledi. Garanti olması için bir dahaki boyaya da bu fotoğraflarla gitmeyi düşünüyorum:))) Her zaman istediğim renk tutmuyor.

Bu arada fotoğraflar ve bu sevimli kovboy botları güzeller güzeli arkadaşım Gizem'e ait. Ona buradan çoook sevgiler, öpücükler ve tekrar tekrar teşekkürler!

Mutlu Haftasonları!

                                                                   Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


48 yorum:

  1. Canım harika bayıldım çok şık olmussun herzamanki gibi :) ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Cok uyumlu ve guzelsin tatlim:)

    YanıtlaSil
  3. great look :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Cok guzelsiniz her zaman ki gibi , saclar ten renginize cok gitmiş ve bu kombinde kolyenizi tek geçiyorum , ellerinize sağlık , sevgiler Melis Hanim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün Hnm:))) kolyemi geçen sene yapmıştım ve uzun zamandır takmıyordum hatırlamak istedim tekrardan beğenmenize çok sevindim:)))

      Sil
  5. Yeni saç rengin çok yakışmış .
    Çok şıksın canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmussun balim,
    Sac rengin cok yakismis!
    Bordo bir kazakla uyumunu dusunemiyorum o saclarin :)

    muhtesem
    kocaman optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımm çok teşekkür ederim:)))))) bordo takıntım var bu aralar senin için bi de bordo giyerim ben:P
      öpüyorum çok!

      Sil
  7. Saçların süper olmuş canım ya:)gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  8. O incecik sütun bacakları ısırırsam görürsün gününü :D
    fıstığım benim maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))) sensin asıl fıstık:P
      öpüyorum!

      Sil
  9. yine çok şıksın=)
    takıların çok kibar ve farklı
    pantolonun bi ton koyusundan bende de var bu sene moda=)
    saçına gelince çok yakışmış ama zor bir renk sürekli makyaj yapmak zorunda kalabilirsin yüzünü soluk gstermemesi adına..
    benim notlarım bu kadar, sevgiler..=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)))
      fotolarda twilight vampirleri gibi görünmüşüm:P ama aslında 3-4 kombin postumdan beri bu saçları kullanıyorum, aksine oldukça yoğun ve parlak altınlı karamelli beni baya canlı gösterdi. Buarada biraz fotograf makinası ve ışıktan öyle durmuş:)))
      öpüyorum!

      Sil
  10. -yine yeniden çok şıksın
    -takıların detayda daha da güzel ve farklı
    - o kotun bi ton koyusundan bende de var senenin modası=)
    - saçın çok yakışmış ama zor bi renk yüzünü soluk göstermemesi adına makyaj yapmak zorunda kalabilirsin.. güle güle kullan=))

    YanıtlaSil
  11. Ben de pantolonun duruşunu ve de saç rengini çok beğendim. Açık renk yakışmış...

    YanıtlaSil
  12. Çok şık olmuşsun canım :) Lacivert ve bordo uyumunu bende çok severim :)

    YanıtlaSil
  13. Harika görünüyor tüm detaylar Melis'ciğim. Saçlarını hep beğeniyorum biliyorsun;) bu renk gerçekten çok tatlı duruyor. Bileklik ve kolyeler ise her zamanki gibi çok güzel. Neden çok şanslıyım sen de biliyorsun, bir tanesinden benim de olduğu, için çok teşekkürler;) ellerine sağlık. Lacivert ve bordo hakikatten çok güzel tamamlıyor birbirini;)). Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) asıl o şans bana ait, o kadar harika taşıdın ki o kolyeyi...
      çok öpüyorum...

      Sil
  14. saç renginiz gerçekten çok güzelmiş ve kombininizle harika durmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Çok şık olmuş, ayakkabılarına bayıldım hatta :)) Eskişehir değil mi orası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, evet Eskişehir:))))

      Sil
  16. Beautiful look and I love this leather pants <3

    Sweety I invite you to my giveaway, you can win 50$ voucher on anything you want in Oasap :)
    Kisses

    YanıtlaSil
  17. Beautiful look!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  18. düz saçda çok yakışmış
    renk daha belirgin canım
    sen bu kombinler konusunda bir harikasın zaten
    ve bu kolye gerçekten nefismiş
    ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Tülaycım:))) senin de beğenmen çok mutlu etti beni:))

      Sil
  19. Saçlarının rengi çok güzel olmuş canım ,bal rengini bende seviyorum :)
    Takılar için söylenecek söz yok zaten harikalar.
    Herşey çok uyumlu ve sende bukadar güzel olunca fotolara bakmaya doyamıyor insan :)
    öpüyorum canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benim çok teşekkür ederim:))) artık karamel, bal renginden gidiyorum saçlarımda, sanırım rengimi buldum:))
      çok mutlu oldum senin de beğenmene...
      öpüyorum,
      sevgiler!

      Sil
  20. Great look, love your necklace:)

    http://caths-life.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Bayıldım ben o deri pantolonuna ama kesinlikle daha sık giymelisin canım harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  22. Renklerin uyumu cok güzel, harika bir kombin olmus.

    YanıtlaSil
  23. ooooooooo ıste sevdıgım ıkılı super olmus bence :)))) harıka kazak fızık ve sen..mıss budur

    YanıtlaSil
  24. bordo renk bu kış kesinlikle favorim <3 bu arada kolye de bir harika

    YanıtlaSil
  25. canım bu iki rengin uyumunu bende çok severim buarada saç rengini mi açtırdın? Çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm,evet açtırdım birazcık:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!