4 Kasım 2013 Pazartesi

Kordon Metal DIY Yaka Kolye | DIY Cord and Metal Collar Necklace



 Takılarımda kış trendlerine geçmeye başladım artık. Yazdan beri takıntım olan kordonu bu sefer metalle birleştirdim. Bu sezon kolyelerde metal detayları, kalın zincirleri bol bol görüyoruz. Ben de deri ip, kordon ve metal detayları birleştirerek bir yaka kolye yaptım. 

 Yoğunluğumdan dolayı bu aralar  DIY'lara pek odaklanamayacağım gibi görünüyor. Ama neyse ki yakınlarda yaptığım ve yayınlanmayı bekleyen DIY'larım var, DIY seven arkadaşlarımı unutmayacağım:)))

  Let's going on with the winter/fall jewel trends and my new DIY necklace! Metal jewelry and accessories as super hot for this season. It looks like I'm gonna use metals on my DIY tutotials more!  Also I'm a big fun of cord material and this time I used it with leather and metal. Hope you like it:))))



  
                                                   Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on



38 yorum:

  1. Cok kiskaniyorum ama bu DIY`larini bende yapabilmek istyrm :( cok guzel cok:(

    YanıtlaSil
  2. Harika bir çalışma olmuş siyah ve metalin muhteşem uyumu:) çok beğendim Melis'ciğim. Büyük emek verilmiş basit bir model değil. Süper görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim Handancım:))))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. Canımm çok şık buldum kolyenii..ellerine sağlık..Dıy yapmayalı okadar uzun zaman olduki.. Bende özledim ama fırsat bulamıyorum maalesef .. :) Ama bundan denemeliyim süpper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, sen de nefis ve çok şık kurabiyeler yapıyorsun:))) ben de bu aralar fırsat bulmakta zorlanıyorum DIY'lar için, sınav hazırlığındayım:))) umarım yılbaşından sonra daha çok yaparım:P

      Sil
  5. çok güzel olmuş ellerine sağlık :) benim de yaptığım kolyelerimi paylaştığım bir blogum var bana da beklerim.
    http://cansununmodagezegeni.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürleri ziyaret edeceğim mutlaka!

      Sil
  6. the necklace is super pretty

    YanıtlaSil
  7. Harika olmus nası yaptın ya :) Çekilişime beklerim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm :))) buna benzer yapıcam ayrıntılarını fotoğraflıycam bu sefer. Çekilişine de gelemedim aklımda kusura bakma biliyosun gömüldük mevzuatlara:P

      Sil
  8. Bu gerçekten nefis olmuş.
    Kordonla metal uyumu harika
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Yaa süper olmuş...
    çok beğendim canım,herzamanki gibi tarzını ve farkını ortaya koymuşsun.
    Öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim, çok sevdindim beğenmene, ince bir zevkin vardır hep senin:)))

      Sil
  10. Your blog is amazing, I'd love to come back here;)
    if you want to follow each other, please follow me on GFC, and I'll do the same ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Thank you for your lovely comment!!!
    I already follow you!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  12. Beautifil necklace! Great diy <3

    YanıtlaSil
  13. Canım harika olmuşşşşşşşş güzel günlerde kullan :) çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm öpüyorum ben de!

      Sil
  14. çok beğendim süper olmuşş :)

    YanıtlaSil
  15. Very nice!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  16. nefıssssssssssssssssssssssssss :) senın su projelerıne bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  17. And I wonder, how you manage to do such incredible things by yourself?! That necklace looks brilliant!! Well done, dear;)

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  18. Bayıldım tam benim tarzım olmuş bu,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!