13 Kasım 2013 Çarşamba

Haki-Siyah Deri Elbise | Army Green-Leather Dress


 Deri aksesuarları ve giysileri zaten sevsem de hakiyle birlikte kombine edilen bu 3 farklı kumaştan elbiseyi ayrı bir sevdim. Elbise ''Front Row Shop'' dan; son zamanlarda tarzına hayran olduğum bir marka. Çok az aksesuar kullanarak elbiseyi ve tarzını ön plana çıkarmak istedim bu sefer...

 I already love wearing army green and leather together. It's so obvious that, this amazing army green- leather  Front Row Shop dress hit me at the first sight. If you have chance to check out this online store, you can feel the differences; this brand has a nice taste for current fashion and trends!




Haki-Deri Elbise: Front Row Shop - Buradan >>>
Army Green Shirt Dress: Front Row Shop - get it here >>>
Çanta / Bag: Mudo
Bot / Booties: Berhska

             Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 

                          

70 yorum:

  1. elbiseyede bu kombinede bayıldım harika:)

    YanıtlaSil
  2. Amaaa ya elbiseye bayıldım. Çok yakışmış sanada canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Elbise harikaymış, çok yakıştığını söylememe gerek yok=) Yurtdışından kıyafet alışverişi yapmadım hiç, sorun olmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler:)))) Ben hiç bir sorun yaşamadım, paypall kullanma şansın da var, kargo da ücretsiz...
      Bir de bu firmadan gelen ürün beklediğimden gerçekten daha iyi kalitede ve erken geldi, çok şaşırdım ben de:)))

      Sil
  4. elbise gerçekten harika üzerindeki herşey çoook dengeli..derinin en asil hali=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey sorabilirmiyim, sordum bile=) bu ortamda sana yorum yapınca bloggerda bildirim gelmiyor mu cünkü bi daha sayfanı kontrol etmesem cevp yazıp yazmadıgını göremiyorum bile
      teşekkürler şimdiden

      Sil
    2. tabiki sorabilirsin cnm her zaman:))) altta beni bilgilendir kısmını işaretlersen yorumuna yaptığım yanıt mail adresine gelebilir. Sanırım bunu kastettin değil mi?

      Sil
    3. ah evet onu kastetmiştim ama direk bloggerdan cevabınız var uyarısı gelse harika olabilirdi=)) maili sürekli kontrol etmek gerekecek..
      teşekkürler canım=)

      Sil
  5. Great look and beautiful make up :))
    I fallow you!

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Oooo çok hoşsun :) Elbise harika ama sana çok yakışmış kesinlikle, bayıldım cidden.

    YanıtlaSil
  7. Kizimmm elbise sana mankenden daha cok yakismis :O
    Ciddiyim ya senden gorunce alasim geldi -_-
    Halt etmisler,
    su resmini alip koysunlar sitelerine :D

    Cok guzel olmussun,
    sacini at kuyrugundan cok begendim

    Dix points!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha tatlım yaaaaa güldürdün beni harikasın sen:)))))
      sitedeki manken sıfır beden,kuru bişey ondandır:P
      çooook teşekkür ederim yaaa mutlu oluyorum sen beğenince, tarzını ok beğeniyorum senin:)
      muckkkkk!!!!!!

      Sil
  8. Elbise çok şık , sana da çok yakışmış canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. hersey güzelde ben elbisene bayıldım kli

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler, biraz mim cevaplarını erteliyorum maalesef buaralar yoğunluktan postlarım yetişmiyor, ders bile çalışamaz oldum:)

      Sil
  11. Harika görünüyor tüm detaylar Melis'ciğim. Bayıldım:). Giysi seçimi, renkler ve tüm detaylar birbirini öyle güzel bütünlemiş ki..:) Harika kareler gözümüzü gönlümüzü açtı gerçekten. Her zaman çok özel seçimler yaptığını düşünüyorum:). Güzel günlerde giy canım, Rujunu da çok beğendiğimi belirtmeliyim. Bu arada Bu güzel giysiyi aldığın adresi hemen ziyaret ettim. Hakikkatten çok güzel şeyler var;) kesinlikle değerlendirmek gerek;)) Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy cnm benim yine mahçup ettin beni bu güzel yorumunla! hem de nasıl mutlu ettin:)))) o özellik, o güzellik sana ait asıl!
      kırmızı ruj hastasıyım her zaman süresim geliyor:)))
      sitede de gerçekten güzel şeyler var, hepsi komple benim olsun istiyorum:)
      sevgiler!

      Sil
  12. elbise çok güzel çok dayakışmış :)

    YanıtlaSil
  13. Tesadüfen bu siteye bakarken bende bu elbiseyi görüp hayran kalmıştım şimdide senin üzerinde gördüm ve bayıldımmmmm süper tercihh güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaa cidden mi? çok teşekkür ederim cnm:)))

      Sil
  14. Sen nasıl güzelsin, o nasıl güzel elbise, bunlar ne güzel fotoğraflar! Bayıldım hepsine!! Fotoğraf makineni mi değiştirdin bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyyyy tatlım çok teşekkürler! o senin güzelliğin asıl, gözümü kamaştırdın valla yeni postunda:)))
      fotoğraf makinem aynı aslında ama çekimde tecrübelendim biraz, ışığı daha iyi ayarlamayı öğrendim gibi:)))

      Sil
  15. Deri çok özel bir malzeme, çok severim. Elbise güzel, kombini de çok şık oluşturmuşsun ve elbette çok yakışmış, her zamanki gibi... :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de deri materyal hastasıyım Nowa Hanım çok seviyorum:))))
      çoook çokkk teşekkür ederim!
      sevgiler

      Sil
  16. Gözümden kaçmış herhalde bu elbiseyi sitede gördüğümü hatırlamıyorum, çok yakışmış elbise <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) elbiseler kısmında biraz daha gerilerdeydi, yeni gelenlerde değildi ondan belki gözüne çarpmamıştır:)

      Sil
  17. I do like your choice, this dress looks really great and sophisticated!
    Those photographs are adorable! You look fabulous with that red lipstick on;)
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  18. You are stunning! Beautiful!

    YanıtlaSil
  19. Woow süpersin canım,herzamanki gibi çok zevkli bir seçim yapmışsın ve sana da inanılmaz yakışmış.
    Bu arada zayıflamışsın gibi geldi bana , daha bir formda gördüm seni.
    Fotoğraflarda sende harikasın canım,öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:))) senin gibi zevkli birinin beğenmesine ççoook mutlu oldum inan:)))
      aslında kilo aldım gibi geliyodu ama herkes zayıflamışsın diyo, extra mutlu oldum şimdi bak:))
      öpüyorum çook!

      Sil
  20. black is perfect on you !!

    Would you like to follow each other? Let me know! Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com
    www.memyheelsandi.com
    www.memyheelsandi.com

    YanıtlaSil
  21. Wuuuuu ..elbisede fotoğraflarda hemsinden önce sennnde süpersin canım :)

    YanıtlaSil
  22. Çok şık, deri sebebiyle biraz asi, ama kesimiyle çok zarif...Güle güle kullan, çok da yakışmış... Bizımlesın :))

    YanıtlaSil
  23. You look FAB!
    FOLLOW EACH OTHER?

    SHAN
    www.memyheelsandi.com
    www.memyheelsandi.com
    www.memyheelsandi.com

    YanıtlaSil
  24. Canımmmmmm harikasın elbisene bayıldım acaip yakışmış sanada güzel günlerde kullan :) öperim kocaman seni bende seni çok özledim ;)

    YanıtlaSil
  25. I really like your shoes!

    YanıtlaSil
  26. great!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Amazing Dress! You look great!

    xoxo Kira

    YanıtlaSil
  28. Nice outfit!!!!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  29. Elbise çok yakışmış, çantayı da begendim;)

    YanıtlaSil
  30. Fab dress,suits you so well!
    Would you like to follow each other on GFC?

    YanıtlaSil
  31. Absolutely brilliant dress!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  32. çak yakışmış bebek
    iyiki stil postlarını çoklaştırdın
    harika taşımışsın
    ilk gördüğümde trenccoat sandım :)

    kuzum çekilişe neden katılmadın
    hadi katıl katıl harika parçalar seçeceğine eminimmm :)

    YanıtlaSil
  33. deriyi son iki sezondur daha bi çok seviyorum, elbiseni de çok beğendim hakiyle çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil
  34. Harika olmuşsun canım fiziğine harika oturmuş elbise :) at kuyruğu daha dazarif yapmış kombini :) stil postlarına ve tm dıy larına bayılıyorum kii :)) öptüm kocaman seni :)

    YanıtlaSil
  35. Nice look!

    The Cutielicious
    www.thecutielicious.com
    Fede

    YanıtlaSil
  36. Az önce cekete, şimdi de elbiseye bayıldım ♥ Ceket kalmamış sitede ama şimdide şansımı elbiseden yana deneyeceğim :D
    Sana çok güzel olmuş ama :*

    YanıtlaSil
  37. Çok çok beğendiğim bu kombini.. Elbise çok tarz ve sana çokk yakışmış.. Saçlarını o şekilde toplayıp kırmızı ruju ortaya çıkarman çok hoş olmuş gerçekten.. Öptümm tatlımmm

    YanıtlaSil
  38. love your bag! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  39. TATLIM BENIMMM NEFIS OLMUSSUN BAYILDIM ELBISEEEE SAHANE HEMEN BAKIYORUM

    YanıtlaSil
  40. Elbiseye bayıldımmmmm:) İyiki yazdın bana blogunu keşfettiğime çok mutlu oldum kombinler harika :)

    YanıtlaSil
  41. melisim tatlım bu ne böyle !
    diyecek söz bulamıyorum düşün artık
    zirvesin o kadar
    bu foton header'a konmayı hakediyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!