19 Kasım 2013 Salı

Ekoseli Bluz ve Deri Kalem Etek | Check Print Top and Leather Pencil Skirt



 Bu aralar derilerden gidiyorum ama sezonun trendlerinden ekoseyi deriyle birleştirme fikrini çok seviyorum. Buradaki kombinde  bu ekoseli bluzün ''pliseli kabarık siyah bir etekle'' kombinlendiğini görüp çok beğenip almıştım. Hatta bu blüzle bir tane de böyle bir kombin yapmayı düşünüyorum.

 Siz ne dersiniz? Bir de öyle bir kombinde görmek ister misiniz bu ekoseli bluzü?

  You know checked/tartan is the hottest trend of this season. And I love styling it with leather!
 I get this check print top cause love this outfit with box pleated skirt. So I wanna also match this  checked top a skirt like this. What do you think about this idea?

ekose ve deriyle kombinler

ekose kombinleri


ekose ve deri kombini
Ekoseli Bluz: Front Row Shop- Buradan>>>
Check Print Top: Front Row Shop- get it here>>>
Deri Etek: Annemden-Vintage / from my mom's closet
Bot-Çanta / Booties-Bag: Bershka

                                                 Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


46 yorum:

  1. Çok beğendim Melis'ciğim, kareli ve deri kombinasyonu harika görünüyor;) çok güzel düşünmüşsün. Seçtiğin diğer kabarık plise etek ile de çok çok hoş görüneceğinden şüphe yok. Fotoğraflar harika olmuş yine. Çok beğendim herşeyiyle;)) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, çok mutlu ettin beni yine:))) kesinlikle bir de kabarık etekle deneyeceğim:P

      Sil
  2. Çok şık ve çok dozunda bir kombin günlük hayat için. Çok beğendim. Işıldıyorsun yine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Suzy'cim:)))

      Sil
  3. Kabarık eteği merak ediyorum ama bu kombinede bayıldım. Uzun zamandır ben yapamıyorum bakmakla yetiniyorum. Fotoğraflar ve mekan da çok hoş çıkmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) senin de kombinlerini merakla bekliyorum!

      Sil
  4. Çok beğendim kombinini :) Bende bu aralar deri etek çok beğeniyorum fakat botlarım benimde süet diye neyle giyerim diye düşünüyordum.Sende öyle giymişsin ve kötü durmamış.Bende edineyim bir deri etek o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) ben süeti diğer her materyalle birlikte kulanıyorum, genelde karıştırmayı seviyorum:)))

      Sil
  5. Ne kadar hoş bir kombin canım. Bu arada saç rengin de çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  6. nice skirt!!


    xoxo


    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. bu seneninn 2 hit parçası, ikiside çok yakışmıış

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş bir kombin :) sen de ayrıca güzelsin canım :)

    YanıtlaSil
  9. Yine ve yine çok beğendiğim parçalar içindesin.. o ekose bluz ne kadar güzel öyle... deri etekle birlikteliği de süper olmuş.. pliseli kabarık etekle de çok güzel olur bence kesinlikle öyle bi kombin de yapmalısın canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmm çok teşekkür ederim! kesinkle bir de öyle deniycem güzel bir pliseli, kabarık etek arayışındayım:)))

      Sil
  10. Pliseli etek harika olur derim ancak sanki gozum ince bi kemer de arar bu kombinde..cok vintage bir havaya burunursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi fikir tatlım, harika olur öyle! teşekkür ederim :)))

      Sil
    2. ;) stilin ilham veriyor..

      Sil
  11. Çok güzel uyum olmuş ikiside. deri ve ekoseyi bende çok severim ve kullanırım. Buarada güzel yorumun için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. Great look dear, check out our blog if you like we can follow each other on gfc and bloglovin. Let us know. Kisses from Kenya

    YanıtlaSil
  13. Pliseli kabarık etekle de çok hoş duracağından eminim ama siyah deri etekle bayıldım .
    Çok yakışmış canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Çok şık :) Çok da yakışmış Meliscim, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  15. Hi sweetie! Would you like to follow each other on gfc, facebook, twitter and bloglovin? Follow me and i will follow you back. Kisses
    http://crazyheelsblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Ekose blüzun deri kalem etekle hem renk hem de tarz olarak birbirine çok yakışmış. Plise kabarık etekle de çok şık duracağını düşünüyorum. Renk tonuna uygun bir pantolonla da iyi gider, çok hoş bir spor kombin olur. Fotoğraflar yine nefis, çekim için ne güzel mekanlar buluyorsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. You look really beautiful! I loved your blog and your style! This outfit is great - I loved everything, top, skirt and the great booties! I do love tartan. The location is special, such a beautiful place! denisesplanet com

    YanıtlaSil
  18. Ne tatlı bir blogger görüyorum. Ne giyse yakışırdiye düşündüm hemen :)

    YanıtlaSil
  19. Hi dear,

    I like your pretty blog, I'll be back more often =)
    Do you want to follow each other on GFC and maybe social media?
    Let me know so I can follow you back.
    Kisses, Ana
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  20. You are absolutely rocking this look girl! Love the top!
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    YanıtlaSil
  21. Great look, we follow you now. Hope you follow back. Kisses from Kenya.

    YanıtlaSil
  22. harika görünüyorsun şekerim :)

    YanıtlaSil
  23. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    YanıtlaSil
  24. you look absolutely gorgeous:) love that leather skirt & the tartan top:)
    lots of love xx

    YanıtlaSil
  25. Deri ve ekosenin uyumuna bayılıyorum bu sezon sen de harika kombiinlemişsin canım bayıldım o deri eteğe ya muhteşem :) Böyle güzel olunca ve fiziğin harika olunca herşey yakışıyor zaten :)

    YanıtlaSil
  26. Hi, dear! Hope you are doing fine! I've got to say you look so sophisticated and chic, such a classy, elegant outfit!!! I love your boots, I'm sure this pair is super comfy;) Lovely snapshots as well!
    Have a fabulous time!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  27. Deri eteğe bayıldım, ekose ile pek yakışmış <3

    YanıtlaSil
  28. Yine uyumlu ve güzel bir kombin yapmışsın cnm. :)

    YanıtlaSil
  29. totally loving the leather skirt !
    xoxo

    YanıtlaSil
  30. canım benim hala seni keşfedemeyenlere üzülüyorum , model gibisin gerçekten
    ama belkide senin tercihindir bilemiyorum
    bilirsin deriyi çok severim , sende de bir farklı güzel durmuş
    bu kış takıntım deriyi yumuşak kaşmirlerle kombinlemek
    o tezatlığı seviyorum
    bu arada çok çok başarılı makyajlar yapıyorsun ya
    bunada değinmelisin bence
    çok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  31. You look fantastic! so stylish but still hot :)

    Kisses from Poland!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!