23 Ekim 2013 Çarşamba

Yenilendim de Geldim | A Refreshing Holiday

Yaklaşık 1 haftadır buralarda değildim, bu kadarcık ara bile blogumu ve sizleri özlemeye yetti! 


   Bayram tatilinde Ayvalık'ta yazlıktaydım. Biraz tatil yapıp dinlendim, yenilendim adeta...
Bizim oralar her zaman sessiz sakin, tam dinlenmelik, zeytin tarlalarının arasında, börtü böceğin bolca olduğu bir yerdir. Bu mevsimde bile Ayvalık merkez ve Cunda Adası hareketli sayılsa da bizim buralar oldukça sakindir.

 I've been away from here for a while. But a week is already enough to miss you and my blog! I was on holiday in Ayvalik in Aegean Sea Coasts. We have a summer house in the olive tree fields. It's such a quiet and peaceful place. You can get fresh air, eat delicious meals with olive oil and fresh citrus fruits! And also picking olives and making your own olive pickling is a wonderful experience. Yes it's was really a refreshing holiday!

Keep following I'm gonna show you how beautiful place there is:)))



 Zeytinler bu sene hızlı olgunlaşmış hatta yerlere dökülmüş. Biz de siyah zeytinlerden topladık ve eve gelince onları hemen tuzlayıp kimyasal katkısı olmayan zeytinler yaptım. Pek bahsetmesem de arada mutfağa giriyorum:)))

 İlk defa mandalini dalından koparıp yedim! Hiç ekim ayında Ayvalık'a gitmediğim için bu sene bir ilk oldu benim için. 

 Kırmızılıktan çatlayan narları görmek, yeşilden sarıya dönen limonları koparıp yeşil çayla içmek harika bir keyif!!! Uzun kıştan önce güzel enerji topladım.

Ayvalık postlarımın devamı gelecek, bol bol foto çekilmeye çalıştım:)))

                                                   Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


39 yorum:

  1. Çok güzel fotolar, narlara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) yemesinden çok onlara bakmak daha zevkliydi:P

      Sil
  2. çok iç açıcı bir post olmuş sizle birlikte bende yenilendim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. İç açıcı fotograflar gercekten :)

    YanıtlaSil
  4. zayıfladınmı sen ??
    meliscim bu arada ben saç tonunla ilgili postu bekliyorum :)
    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki biraz kilo da aldım gibi ama :P saç reni postum geliyor yakında cnm bu aralar biraz ihmal ettim söz yakında:)))

      Sil
  5. Evet gercekten doga huzur veriyor ve insanı yeniliyor , yeni yazılarınizi ve resimlerinizi bekliyoruz .gene cok hoşsunuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni:)))

      Sil
  6. Ne iyi oldu, iyi ki de dinlendin, tazelendin de geldin. Ne güzel fotoğraflar paylaşmışsın, oralarda olmak için can attım doğrusu, sakin yerler her zaman favorimdir doğrusu.. ne iyi olmuş:) Zeytin olayı müthiş.. Ellerine sağlık canım, güzel ve doğal olması harika:). Mandalin ve nar da ayrı güzeller. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah cnm benim çok sağolasın! çok zor geldim buraya inan havalar soğumasa uzun zaman kalmak istiyordum orada:))))

      Sil
  7. I like your pants!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  8. Canım hoş geldin bayıldım sana ve fotolara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk cnm:))))) çoook teşekkürler!

      Sil
  9. Great look! You flats are so cute!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    YanıtlaSil
  10. Ahh Ayvalık, cocukluk yıllarımın biricik tatil mekanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa sen de mi giderdin ne güzel:))) ben liseden beri her sene gittim sanırım bikaç sene gitmemişimdir..

      Sil
  11. I like those pants. Lovely photos. Would you like to follow each other on GFC? Let me know.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thnx! sure we can follow each other. I followed you

      Sil
  12. Ayy o fotoğrafların güzelliği.. özellikle o ağaca bayıldımm ve o ağacın üstündeki senin zarif pozuna! bekliyoruz devamını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benim çok teşekkürler!!! oralardan birkaç post daha gelicek:)))

      Sil
  13. Hey you´ve such a great blog!
    Please check out mine .
    So if you want we can follow each other here,
    on bloglovin and via GFC?
    Let me know.
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thnx! sure we can follow each other. I already followed you dear
      xoxo

      Sil
  14. Wow love those shoes!!

    now following :)

    mariahlauren.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Tatil herzaman iyi geliyor insana :) fotoğraflardan nekadar huzurlu biryer olduğu belli canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi cnm iyi geliyor:)))) çok teşekkürler!

      Sil
  16. Thank you so much for stopping by my place. I just followed you on GFC #577. Have a fantastic day and let's keep in touch.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Ne iyi olmuş, oraları sonbaharda da görmüşsün. Doğa her mevsim ayrı güzel. Dalından meyve toplayıp yemek gibisi var mı... Yazlığınızın değerini iyi bil, doğanın içinde ve nispeten sakin olması çok büyük bir nimet. Fotoğraflar yine nefis ve harika görünüyorsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım, sonbaharda da tadı bir ayrıymış gerçekten, uzun süre kalasım geldi bu sefer:)))
      sevgiler

      Sil
  18. Awesome look sweety! :) Love your pants <3

    Kisses:)

    YanıtlaSil
  19. Amazing pants! I am following you back via bloglovin and GFC :)
    www.styleofdarina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. hosgeldın canım cok guzel olmussun aYrıca senı gormek blogunda superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!