3 Ekim 2013 Perşembe

Trend Tartan | Ekoseler Çıksın!

  Hepimizin gardrobunun bir köşesinde, belki giydiğimiz belki de giyilmeyi bekleyen ekoseli birşeyler vardır değil mi? Evet işte onlar bu sezon iyice gün yüzüne çıkıyor.

Zaten günlük hayatımızda tamamen terk ettiğimiz, trend olunca giyeriz dediğimiz bir desen değildir ekose, ama belki de hiç kullanmadığımız şekliyle mesela bir pantolonda kullanmaya başlayabiliriz. 
Ne dersiniz? 

Ekoseli neleriniz var hadi söyleyin bakalım?:)))

  Maybe we all have lot's of tartan things that are waiting in our closets. Now tartan takes a trendy turn! It doesn't matter it's trendy or not tartan is a pattern that we always love. But maybe this season we can also wear different tartans like tartan pants! (Zara's tartan pants are already added on my wishlist) Or a shirt dress like Lady Gaga's. Do you believe that I have a similar dress with Lady Gaga? It's true, I have a tartan shirt dress like Lady Gaga's. But mine is blue:))) 

Lady Gaga
 Lady Gaga'nın giydiği bir şeyi bu kadar beğeneceğim aklıma gelmezdi. Ve inanabiliyor musunuz bu kırmızı ekose gömlek elbisenin aynısının mavisi bende de var:))))

1- Moschino 2-Marc by Marc Jacobs 3-Celine 4-Calvin Klein 5-Tommy Hilfiger 
6-Emilia Wickstead


ZARA
Jessica Alba
Kate Middleton
Kristen Stewart

Emma Watson

Mollie King

Diana Kruger


görsellerin kaynakları
http://www.wwd.com/-  http://www.zara.com/tr/http://www.instyle.co.ukhttp://www.vogue.co.uk/http://www.streetstyleseconds.com/

Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


32 yorum:

  1. bende bir ekose hastasıyım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım ben şimdi ekose pantolonlara göz diktim:))))

      Sil
  2. bende monta ve gömleğe çok yakıştırıyorum ekoseyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi, montta cekette katta kabanda da çok hoş duruyor

      Sil
  3. follow you back sweety. keep in touch!

    YanıtlaSil
  4. Ekose gomlek aliyodum tam gecen gun h&m.den ama cok pahali diye almadm 60lira bi gomlek icin cok uçuk bi fiyat:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa pahalıymış cnm, nasılsa iner iyi yapmışsın almamakla:)))

      Sil
  5. Bende çok severim ekoseyi pantolon olur etek olur çorap olur sorun yok ekose olsun yeter :)
    Çok öperim tatlım seni iyileştinmi biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaa:))))))
      ayyy cnm ne inatçı bir hastalıkmış biraz daha iyiyim ama hala tam iyileşemedim, bide hava nası kötü:(((

      Sil
    2. Korkuyorum bu ayda kar yağacak diye :)) bune soğuk anlamadım gitti :)

      Sil
    3. yaaa inanırmısın akşam baktım kar mı yağdı noluyo diye:))) geçen hafta sonu kısa kollu ve etekleydim şimdi camdan bakmak istemiyorum:)))

      Sil
  6. ha ha haaa bende bu gün öğle tatilinde ekose kumaş bir gömlek aldım kendime deri taytlarımla ve deri ceketlerimle kombinlemek için :) bu kış ekose çok trend gerçekten;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekoseyle deri birlikteliğini ben de çok seviyorum iyi yapmışsın:)))

      Sil
  7. i really like this trend,it's so cool :) but only in red and black :)

    YanıtlaSil
  8. I LOVE the tartan trend like you can see on my blog. Great post! I like your blog. Maybe you can visit my blog and follow me on gfc and bloglovin.
    x

    YanıtlaSil
  9. great post,dear!! thx you so much for following, also following via gfc/bloglovin;)
    enjoy the day;)

    YanıtlaSil
  10. great plaid selection

    May be we can follow each other?
    Love
    http://sandysandhu.blogspot.com/2013/10/the-gladiators.html#.Uk1pxIasiSp

    YanıtlaSil
  11. Bayılırım ekoseye, insanın içini ısıtır görüntüsü bile:))

    YanıtlaSil
  12. Great post! I love Emma Watson's dress!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    YanıtlaSil
  13. ekoseli gömlekleri kocacımdan aşırıyorum hi hi.. :) pantolon hm den yeni aldm ve severek giydimm.. süper bi trend bana göre.. dediğin gibi aslında her zaman modaa.. öpüyorumm cnnmm

    YanıtlaSil
  14. Sure we should follow each other! Just followed you! Please follow back, thanks! :)

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    YanıtlaSil
  15. Nice blog :-)! You have a good sense for fashion :). I followed you, hope you will follow me too and leave a comment<3

    - here is my blog:)
    amazniglaugh.blogspot.dk

    YanıtlaSil
  16. Emma Watson's dress is just perfect! Love the tartan, especially tartan shirt.

    jointyicroissanty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. i totally love this trend!
    maybe you want to follow each other?
    let me know :)
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    YanıtlaSil
  18. we love tartan! we catually did a style steal of emmas look (the one you have here) so feel free to check it out

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    YanıtlaSil
  19. Great post dear!
    How was your vacations in Aegean see????

    Have a lovely weekend :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  20. Kesinlikle ekose; senin de ifade ettiğin gibi moda ya da değil diyerek hayatımızdan çıkardığımız parçalardan değil gerçekten. Ama evet farklı ve daha önce giymediğimiz şekliyle belki yeniden ele alabileceğimiz bir desen, denemediğimiz modelleri deneyelim o zaman:) var benim öyle birkaç parçam şunları bir gözden geçireyim. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  21. Bende çok severek kullanıyorum ekose gömleklerimi,
    resimleri görüncede etek aklıma düştü Sağol canım ;)
    Öpüyorum,geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  22. Hi girl!

    Thank you so much for your sweet comment on my blog! Of course I would love to follow eachother! I am now on GFC follower 531 :) Hope you do the same!

    Have a great evening!

    xoxo
    Shalane
    www.fashionmoodboard.com

    YanıtlaSil
  23. oh, most of all I like that Emma Watson's dress and I find it's gorgeous!!! That trend is adorable))) Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  24. I love tartan! Emma W and Kristen S. look gorgeous!<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!