28 Ekim 2013 Pazartesi

Sezonun Trendi Deri Etekler | Trend: Leather Skirts


Alexa Chung

Deri etekler bu sezon da en favori en trend parçalarımızdan. Ben de size kalem, mini, kloş, skater, pilili, midi... farklı deri etek alternatiflerini en uygun fiyatlarla ve en trend şekilleriyle online olarak alabilceğiniz seçenekleri düzenledim. Bakalım en çok hangilerini beğeneceksiniz?

   You know the hottest trend of the season is still leather skirts as the last fall winter season. If you haven't choose your leather skirt yet, I'll show you several options; like pencil, midi, ruffle, skater... and also they have a perfect quality with a reasonable prices. Please check them and tell me what do you think about them?

http://www.choies.com/skirt
1- Bu etek benim favorilerimden. Asimetrik Deri Etek 
Şu an indirimde! buradan
     This is my favourite one, Asymmetrical Pleated PU Skirt: here

2- Bu da tam Alexa Chung Tarzı bir etek sanki. Fermuarlı Mini Deri Etek: buradan
      This one sounds Alexa Chung's leather skirts. Mini Black Skirt in Leather: here

     Mini Pencil Skirt Panel Leather : here

4- İşte benim wishlist'ime eklene bir parça daha. 
Bordo Deri Kalem Etek: buradan
     This one is on my wishlist too. Pencil High Waisted Leather Skirt: here
http://www.choies.com/skirt
1-  Kloş Siyah Deri Etek: Şu an indirimde ve 14 $! buradan 
     Leather Skirt with skull rivets: it's only 14 $ ! here

        Mini Red Skirt in Leather    


4- Deri Pileli Etek: buradan
    Black Leather Skirt: here

1- Yüksek Belli Siyah Deri Etek: Şu an indirimde ve  buradan
    Skate High Waisted Skirt in Leather: On sale now! Don't miss it here 

2- Bu da değişik bir model. Siz ne dersiniz? 
    It's such an interesting dress has a mesh leather. Overalls Dress with Detachable Tape: here
                                                  Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


16 yorum:

  1. deri eteği bende çok seviyorum bi tane kısa aldım ama giymedim henüz
    birde senin koyduğun gibi kalem deri istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum Tülaycım, bir tane var benim de siyah kalem ama kloş, skater be midilere bakınca da doyamıyorum istiyorum yine:))) seninkini de merak ettim kombin bekliyorum:P

      Sil
  2. ben de geçen seneden beri bayılıyorum deri eteklere.. geçen sene siyah kalem etek formunda almıştım bu sene batik'teki bordo kalem etekte gözüm.. senin derlediklerin içinden de en çok uzun kiloşları beğendim bi de onların stilettolarla kombinlenmiş hali süper oluyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen senin gibi ben de bordo bir kalem etek ve bir de uzun kloş istiyorum cnm:))) ama fermuarlıyı da sevdim:P

      Sil
  3. ben de çok severim özellikle kısa olanları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana çok yakışacağından eminim cnm:)))

      Sil
  4. ilk dörtlüde ki bordo eteği almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı duyguları paylaşıyoruz:)))

      Sil
  5. Love it!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  6. i so love those skirts! ♥

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bayılırım deri eteğe siyahından bordosuna ama henüz alamadım çünkü çok iddalı geliyor :) Zamanımın çoğu okulda geçtiği için sadec beğenmekle kalıyorum ne yazıkki :(

    YanıtlaSil
  8. Great post! love this skirts))
    Do you want us to follow each other? Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  9. Her biri birbirinden güzel örnekler Melis'ciğim. Bayıldım hepsine.. Birinden birini satın almak ya da dikmek gerek gerçekten çok hoşlar.

    YanıtlaSil
  10. yasasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn derı etek demekkk hala in :)))

    YanıtlaSil
  11. love both no4s!:*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!