8 Ekim 2013 Salı

Sezonun En Trend Ankle Botları | Trendy Ankle Boots

  Bu sezon sanki botlara biraz daha hızlı geçiş yaptık gibi... Aslında ''ankle botları'' giymek için çok da soğukları beklemeye gerek yok her zaman her tarza uydurabileceğimiz parçalar. Ben özellikle daha rahat olabilecek az topuklardan seçtim görselleri, sanırım bu aralar en çok istediğim şöyle 4-5 cm topuklu bir rahat ve yumuşak derili siyah bir''chelsea bot''! 

Sizin favori botunuz hangisi?

  This season winter has come early so we're already wearing boots cause of the cold. In fact ankle boots are so versatile; there is no need to have a reason to wear them(like cold); cause you can wear them with many different styles and ways. I especially love ''chealsea boots'' and already added a 4-5 cm heeled black leather chealseas to my wishlist! What's your favourite ankle boots, let me know!

kısa bot modelleri
                                                                             Choies

İşte en favorilerim!!!! 1-2 numaralılara bayıldım ben!

These are my favourites!!! Especially love 1-2! 

1- Fermuarlı ankle bot : buradan / here 
2- Bağcıklı bot:  buradan / here 
3- Rugan botburadan / here 
4- Tokalı botburadan / here

 

Zımbalı Bot: Choies :buradan
     Tokalı deri Bot choies : buradan 




Kapitoneli deri bot :buradan
Topuklu ankle bot :buradan










Belirtilenlerin dışındaki görseller markaların kendi internet sitelerinden alınmıştır.



Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on



32 yorum:

  1. Şehrimizin soğuklarına yakışır seçimler yapmışsın canım, hepsi ayrı güzel gerçekten, seçmek zor:)).

    YanıtlaSil
  2. ben hm ve zaradakileri beğendim. bunlara benzer bir de camper'da gördüm geçen gün o da çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camper'a hiç bakmamıştım aklımda olsun:)))

      Sil
  3. meliscim ilk bir numara varya haftasonu avm'de o kalabalık arasında dikkatimi çekti :)
    çok şık bence
    artık beni biliyorsun en sadeler favorim benim
    fazla detay bayıyor beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk görseldeki mi Tülaycım? ben de o 1-2 ye bayıldım çok sevdim, aynen senin gibi çok detay sevmiyorum ben de...
      Choies'den gerçi onlar sen nerde gördün acaba AVM'de merak ettim?

      Sil
    2. Kemal Tanca'da gördüm canım
      fermuarın konumunu sevmiştim
      ama sevilmicek gibide diil :)
      meliscim bişi sorcam sana ne zamandır
      şu B vitaminli kremi dudağımıza sürmeye başladık diyelim , kaç zaman sonra etkilerini görürüz :)))
      (benimkiler zaten dilber'de kardeşime bahsetmiştim o yazından beynimi yedi bitirdi yok kaç gün sonra dudaklarım şişer falan diye,ben hemen etki göremezsin dedim ama o bi sor diyor)

      Sil
    3. aaaaa orada da var mı benzeri bakayım ben de o modeli çok sevdim!!!!
      cnm B vitamini içeren kremler kan dolaşımını hızlandırıcı etki gösteriyormuş, Mehmet Öz güzellik sırları ansiklopedisinde öyle diyordu, yani masaj yaparak yedirerek sürebilir. Ama sihirli anlık bir etkisi yok tabi, ben bepanthen merhem'i 7-8 yıldır düzenli olarak kullanırım, ama çok ince dudaklı değildim ben de normalde, yani birden Angelina Jolie etkisi göstermiyor:)))) bence bulduğunuz yerlerden bepanthen merhemi alın bol bol, sürekli elinin altında olsun sürsün, artı sally hansen'in parlatıcı veya ruj şeklinde anlık dolgunlaştırıcıları var onların hızlı ve anında dolgunlaştırma etkisi var. Onu da deneyebilir. Umarım yardımcı olmuşumdur Tülaycım:)))

      Sil
    4. oldun tabii tatlım saol :)

      Sil
  4. cool boots.

    http://fleuryina.blogspot.de

    YanıtlaSil
  5. aaa!! amazing boots! love love love<3
    www.sandicious.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Adorable boots and it's really hard to choose which pair I like more!! Nice selection)) Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  7. Such stylish shoes! Would you like to follow each other via Bloglovin and Gfc? I would love to see more posts from you!
    www.modishyou.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. I like the leopard and the second from the Zara selection!

    Have a splendid morning, dear :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  9. I follow you! kiss
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  10. LOVE the boots from Zara!

    You have a lovely blog!It would be great if we could follow each other!

    I am now following you on GFC and would love for you to follow me back!!

    Blog: http://www.stylememoirs.co.uk
    Instagram: http://instagram.com/clairexburgess

    YanıtlaSil
  11. Canım gooogoook handan hanıma katılıyorum tam bizlere uygun seçimler olmuş bi gözatmak lazım bu güzelliklere :)
    Nasıl oldun buarada iyileştinmi canım :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, nihayet iyileşebildim 1 hafta-10 gün süren bir hastalıktan sonra:)))

      Sil
  12. h&m'de ki siyah kemerli botu arıyorum ama bulamıyorum, 3 mağaza gezdim :( bakalım denk gelecek mi

    YanıtlaSil
  13. the 4th pair of my favorite because of the edgy gold buckles :)

    YanıtlaSil
  14. Very classy and chic! http://hind-toufga.blogspot.se/

    YanıtlaSil
  15. Thx for your lovely comment <3 So many nice ankle boots I don't even know which ones I like best.
    Kisses <3

    http://ilikeyourstyles.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  16. Hello, your blog is fantastic. follow me and I follow you? Kisses and hugs.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  17. You know I love all of them are so beautiful)))

    YanıtlaSil
  18. I love this. I´m your new follower. Kisses and hugs.

    YanıtlaSil
  19. lovely bog <3 you look amazing!

    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor :D

    YanıtlaSil
  20. dear i am following you now witg GFC and bloglovin :)

    YanıtlaSil
  21. Thanks for replying dear. I am following you on gfc, bloglovin, facebook and yes you can follow back on the same ones.
    Love
    Fashion Talks

    YanıtlaSil
  22. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now on GFC, G+, twitter and Facebook!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  23. i love number 4!!!
    followed you back on GFC and Bloglovin!
    do you want to follow each other on facebook also??
    xoxo

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!