25 Ekim 2013 Cuma

Salaş Hırka Jean Şort ve Sonbaharda Sahil | Fall Boho Look


 Sonbaharda sahilde yürüyüş yaparken salaş, doğal ve birazda bohem görünmeyi çok seviyorum. Hafif serinleyen hava için salaş bir hırka ve şal yeterli şimdilik. Saçlarım ise en sevdiğim ve rahat ettiğim yandan örgü...Ve yağmur öncesi iyice durgunlaşan ve grileşen denizle, gökyüzünün sanki birleştiği zamanlarda yakalanan bizim oraların sahilinden görüntüler....

 I prefer to wear comfy, oversized and bohem clothes on the beach at the autumn time. An oversized cardigan and a scarf is enough for me to keep warm. This shoots are caught before the rain. The sea is calm and grey... I already miss summer days but aegean sea coasts are also peaceful and great at october...Hope you like my shoots!








Hırka / Cardigan: River Island (old)
Bluz / Blouse: Hint işi / from localstore
Güpür Jean Şort / Shorts: Ben yaptım- yapımı burada / DIY here
Bot /Boots: Bershka
Çanta / Bag: Mango

Şal / Scarf: Ben yaptım / DIY
                                                      Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


48 yorum:

  1. Sonbaharda en sevdiğim tarzlardan biri olan jean üstü hırkayı kullanmışsın ve sana çok yakışmış canım

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir kombin olmuş. :)

    YanıtlaSil
  3. Aman Allah'ım bu ne güzellik Melis'cim.Maşallah.Fotolar da sende bir harikasın.

    YanıtlaSil
  4. Manzara harika bu görüntülere baktıkça memleketimi özlüyorumm Melis'çim.. Şort nası yakışmış zaten şortun en sevdiğim kombini bu tarz. salaş bi üst, botlar ve benim de çok sevdiğim saç şeklinle çok tatlı bi bohem kız olmuşsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmm benim beğenmene çok sevindim!! sen Ankaralı değilmiydin?:))) yoksa sadece orada oturuyor muydun ki?

      Sil
  5. salaş hırka -şort ikilisine ba-yıl-dım;)

    YanıtlaSil
  6. kusursuz bir kombin bence :)
    fularına , saç örgüne yüz üzerinden yüz verdim
    harika bir yermiş orası
    sanki ıssız bir adaya düşmüş gibisin
    naptın insancıklara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım çok sağol. Bizim yazlığın oralar bu mevsimde baya bir ıssızlaşıyor. Aslında denizde yüzen ve balık tutan bikaç kişi vardı ama ben yalnız ve cool olayım diye onları almadım karelere:)))

      Sil
  7. hırka ve bot çok güzel olmuş tatlım ;)

    YanıtlaSil
  8. Meliscim, bayıldım kombinine.. süppersin :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba canım güzel yorumların için teşekkür ediyorum. Çok naziksin :). Fotoğrafların çok güzel neresi orası?

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlısın canım yaaaa, harika görünüyorsun, dediğin gibi rahat ve hafif bohemsin vallahiiiiii... tü tü tüüüüü maaşallahhhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benimmm çok teşekkürler:))))

      Sil
  11. oh, I love this outfit! it's so casual and chic, simply adorable) that scarf and cardigan work well together! Love your sense of style, dear) Those photographs are adorable as well! I miss summer days too, though we can do nothing about it, November is already coming soon:(:(:(
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  12. Biz deniz kıyısından uzakta olduğumuz için sadece denizi yazın görebiliyoruz,
    ama ben puslu halini seviyorum.
    Fotoğraflar harika,kombine de bayıldım çok yakışmış :)
    Öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle cnm benim, benim gelesim gelmedi buralara, 3-4 gün oldu hala adapte olamadım, temiz havasını ve sessizliğini arıyorum oranın:))))
      çok teşekkürler, öpüyorum ben de:..

      Sil
  13. Fotoğraflar çok güzel, botlar ve şort birlikte çok hoş duruyor, sana da yakışmış;)

    YanıtlaSil
  14. Lovely outfit.
    Regards,

    www.agirlinafrica.com

    YanıtlaSil
  15. you look gorgeous dear!
    Love your sense of style so much
    Wish you a nice sunday!<3
    Love, Mona

    YanıtlaSil
  16. Beautiful but still comfy look <3

    Kiss;*

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım tarzına meliis çok yakışmış bu salaşlık :)

    YanıtlaSil
  18. Çook tatlı görünüyorsun canım, bayıldım. Harikasın;)) Çok sevdim her detayı;) fotoğraflarda harika çıkmış;) Grileşse de denizin güzelliğine ve Issız haline bayıldım;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, fırtına öncesi ıssızlık gibiydi adeta:)))

      Sil
  19. tatlım benım sahane olmöususnnn bayıldım bayıldımmm sadce ve sık harıkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  20. Cok hoşsunuz gene , şortu mükemmel taşımışsiniz , ve sizin elinizden çıkmış, ellerinize saglık , selamlar ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni:)))

      Sil
  21. Ne tatlı şey saç örgüsü salaş ve çok şık :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!