5 Ekim 2013 Cumartesi

Rossmann İndirimden Neler Aldım?


  Rossmann indirimin en sevdiğim yanı hiç %50 indirime girdiğini görmediğim ''Down Under Natural's Argan Yağı Serisi'' nin indirimi oldu sanırım. Hala hafif hasta olduğum için kendin gidip bakamadım bu sefer. Rival de loop'ları merak etmedim değil çok ucuzdu.

 Down Under Natural's Argan Yağı Serisi'nden Şampuan, Sıvı Saç Kremi ve büyük bir beklentiyle Argan Yağı Serumu aldım. Maalesef saç kremi bitmişti onu alamadım.
 Deneyip sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

  Isana Krem Duş Jeli'ni de denemek için aldım. Kokusu güzeldi.

İndirim 4-6 Ekim arasında devam edecek ve  unutmayın yarın son gün! 

 I already use Down Under Natural's Nude shampoo but also want to try Down Under Natural's Argan Oil serial too. This weekend  %50 off sale at Rossmann and  I don't let the opportunity pass me by! and so I bought Down Under Natural's Argan Oil shampoo, leave-inn conditioner spray, hair repair serum. 
Also love this isana  shower  cream's smell and got it too! 
Have you ever use this Argan Oil thing? Let me know!


42 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan tatlım. Isana duş jellerini bende kokladım.Kokuları güzeldi gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. I follow you back ;) Rossmann products are great, because they're always on sale or sth ;)

    Kisses and hugs,
    Marentora :)

    YanıtlaSil
  3. Selam canım bende senin gibi Down Under bekleyenlerdenim o serum hiç mi indirime girmez:) Bekledim ve sonnda %50 indirimle aldım :) http://mervelil.blogspot.com/2013/10/rossmann-50-indirim-alisverisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm cidden çok güzel bir indirim oldu:)))

      Sil
  4. thanks for following, i follow you back!!!
    kisses
    mavi

    YanıtlaSil
  5. meliscim çok geçmiş olsun acil şifalar canım benim :(
    Rival de loop'ları hiç alma bence ben hiç beyenmedim dolapta duruyor hepsi
    ben bi faydasını göremedim
    ama duş jellleri yokmu hepsi çok güzel
    rossmann'ın o duş jelleri yüzünden banyoda duş alacak yer yok :))
    ama madem indirimde inanmıyacaksın ama şimdi ciddi ciddi gidiyorum
    zaten gidecektimdeee:)))
    hadi by by canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm hala kendime gelemedim valla bu ne soğuk anlamadım:)))
      rival de loop'lardan aldırmamam iyi olmuş o zaman:P
      merak ediyorum aldıklarını söyle gelince:)))

      Sil
  6. Güle güle kullan:) ben de çok memnun kaldım bu indirimden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm aynen ben de öyle devamını bekliyorum Rossmann'dan:)))

      Sil
  7. güle güle kullan canım bu arada çok geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Argan Yağı Serumu ne kadar acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, fiyatı 13.75 TL gibi bişeydi

      Sil
  9. your blog is amazing! I love your design. I follow you and can you follow me back? :)
    visit my blog :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan, güzel ürünler almışsın, argan yağı içerikli şampuanını merak ettim daha çok. :)

    YanıtlaSil
  11. Wow! Really really loved your blog!!!
    Just followed you via GFC, can you follow me darling? :)

    Kisses from Spain xx
    http://www.magicalsergiofashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. nice post

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. I follow you on gfc, follow back?

    YanıtlaSil
  14. argan yağlı saç serumunun ve şampuanın fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %50 indirimli fiyatları serum 13,75 TL'ydi yanılmıyosam, şampuan da 7,50 TL.

      Sil
  15. Great Post and great blog. Want to follow each other? Follow me and I'll follow back. let me know :)

    YanıtlaSil
  16. follow you now on gfc and bl, too :)

    YanıtlaSil
  17. I really like brand Isana :)
    Big hugs,
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Thanks for sweet comments! Love your interesting review
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  19. Thanks for the birthday wish. I'm following you now on GFC. Please follow back. Would you love to follow each other on other platforms?

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. I love argan oil!

    Wanna follow each other? Just tell me so that i can quickly return the favor ;)


    Love,

    Manila-Hongkie Girl
    http://www.Manila-HongkieGirl.blogspot.hk

    YanıtlaSil
  21. Such a nice review, love it!

    YanıtlaSil
  22. Güle güle kullanın aldılarınızı :)

    YanıtlaSil
  23. Nice review, thanks for that :) I've sometimes used Argan Oil for my hair, it makes it much shinier :)
    Keep ich touch <3

    http://www.ilikeyourstyles.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  24. 50off sounds always good :) you got some great products there

    YanıtlaSil
  25. I've never used any of these products but they sound like they'd be great! A sale price is the perfect reason to try a new product!

    www.amemoryofus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. Followed you back on gfc & bloglovin! Can't wait to see more of your amazing posts ;)


    Manila-Hongkie Girl
    http://www.Manila-HongkieGirl.blogspot.hk

    YanıtlaSil
  27. Great post! :)
    Following you now!
    I hope to see you in my blog sometimes. Thanks!
    Kisses from VV!!

    www.voguelyvan.com

    YanıtlaSil
  28. i use argan oil, i always buy it when im in morocco

    xx Mounia

    YanıtlaSil
  29. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. Amazing!!

    Would you like to follow each other?! Let me know!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  31. Alışveriş haberini senden almıştım hatırlarsan, tesadüfen de olsa karşılaşmamız çok iyi oldu;)) Pazar günü doğru alışverişe.. Ben de aldım birşeyler ama Down under'ı neden atlamışım anlamadım, harika bir alışveriş olmuş, işine yarayacağından eminim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!