11 Ekim 2013 Cuma

Pembe Gözlüklerle Hayata Daha Pembe Bakmak | My New Pinky Sunnies

  Hayata daha pembe gözlüklerle bakmak isterken  birden çok hızlı bir şekilde bu pembe detaylı ve  pembe camlı Firmoo gözlüklerim geçti elime. Ne kadar ironik!!! Sonrasında da birbirini takip eden mini güzel gelişmeler geldi. 

  Sometimes you want to wear your rose-colored glasses and try to be optimistic. Such a time like this, I got my pink detailed and pink colored glasses sunnies from firmoo ! Also the have a pinky glasses... How ironic! After that nice things began to happen.


   İnternetten ilk defa gözlük alıyorum tereddütlerim de yok değildi ama ''firmoo'' gözlüklerin kalitesinden de firma olarak ilgilerinden de çok memnun kaldım. Gözlükleri denemeden nasıl seçeceğim derseniz fotoğrafınızı yükleyerek size uygun olup olmadığını görebilirsiniz!

Ayrıca siz de firmoo yu keşfedebilir ve buradan  Firmoo'ya katılabilirsiniz!

  Actually buying sunnies online is a complicated business. How can we know which one looks better on us? Firmoo can fix it easily. Because you can upload your photos and try the glasses. So it's easy to choose and make a good decision!

                                     Would you like to discover and cooperate with  firmoo ? 

  Gözlüklerin iç çerçeve kısımları pembe ve saplarının iç kısımlarının biri yeşil biri sarı!!! Bu tatlı renkleriyle enerjiyi yükseltiyor resmen!


 Gözlükler / Sunnies: Firmoo  Buradan / here
                              Mont / Bomber jacket : Herry
                             Kazak / Swetear : Stradivarius
                             Pantolon / Jeans: Promod
                           Babet / Flats: Pull & Bear


    Ve ''firmoo'' nun gönderdiği ve 1 ay boyunca sadece  Classic Series  den   kullanabileceğiniz  30 $ lık hediye çekini 2 kişiye hediye edeceğim! İsteyenler yorumlarında belirtebilirler. 
   Maalesef bu seferlik kargo ücretini firma karşılamıyor Ama dilerseniz ve ihtiyacınız da varsa bir göz atın derim,  gözlük satın almaktan daha ucuza gelecek yine de...
( Classic series'e buradan bakabilirsiniz) 

  And would you like to win $30 voucher code? All you need to do is write a comment. 
But you can only choose your glasses / sunnies from Classic Series. Unfortunately shipping excluded!
Even that it's still chip and you can catch a chance to have high a quality firmoo glasses

                                   Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on




44 yorum:

  1. wuu baby baby çok yakışmışş
    hep pembe bakalım dünyaya <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım!!! değil mi ama siyah gözlüğümü bir kenara bıraktım şimdilik:)))

      Sil
  2. Bütün yaz geldi geçti bir renkli gözlük alamadım. Ama bu fotoğraftaki harika gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm yaaa, ben de hep istedim yaz boyu renkli bir gözlük yeni kavuşabildim:)))) neyseki güneşli günler yaşıyoruz:P

      Sil
  3. Canım süperrrrr olmuş.Acaip yakışmış hatun güzel nede olsa :)Çok öperim seni ...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy cnm çok mutlu oldum çok teşekkürler:)))

      Sil
  4. Renkli gözlüklerin en güzeli! :)
    Mimlendin canım :)
    http://ebrumakeup.blogspot.com/2013/10/mim3-kendimle-ilgili-20-gercek.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim:)))))
      mim için de ne kadar teşekkür etsem az, ben de seni tanımayı çok isterim. Gerçi bu aralar yoğunluktan dolayı normal post akışımı yapmakta bile zorlanıyorum, bir de sınav hazırlığındayım o yüzden bu aralar cevaplayamazsam lütfen kızma bana:(( birkaç kere daha mimlendim hatta son kez cevaplıyorum bile yazdım mecburen:)))

      Sil
    2. Olsun canım sorun değil anlayabiliyorum seni. Bir Eskişehirli olarak seni daha yakından tanımak istedim :)

      Sil
    3. aynen cnm ben de çok istiyorum seni tanımayı hatta en yakın zamanda bir buluşma yapsak diyorum çok iyi olacak:)))

      Sil
    4. Çok isterim canım :)

      Sil
  5. I like it!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  6. lovely bog <3

    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. we're already follow each other sweetie:))) But I liked your facebook page

      Sil
  7. i am very sorry :) but i like your funpage as aschaaa :) kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not a big deal sweetie:)))
      keep in touch!
      xoxo

      Sil
  8. şimdi ben kara kara kapkara gözlüklerimi çıkarmadığım içinmi tatlı şeyler yaşıyamıyorum acaba diye düşünmeden edemedim şimdi :))
    neyse meliscim montun çok şekerrr , zaten herry'e bayılıyorum , saçının renk tonunu bi ara açıklarsan ii olur , öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben sanırım öyle inandırmak istedim kendimi ondan:))) bi değişiklik iyi geldi sanki:P
      Saçımı yine boyattım buarada, rengi farklı gelmiştir belki biraz, bayramdan sonra da rengiyle ilgili bir post yapıcam söz:)))
      öpüyorum ben de!

      Sil
    2. evet farklı geldi :)
      kızılı azaltmışsın galiba canım
      sanki kahveye daha yakın şimdi
      ışıl ışıl bir saçın var maaşallah canım benim
      harika bir bayram geçirmenizi diliyorum senin ve ailenin , kocaman öpüyorum :)

      Sil
    3. evet Tülaycım valla hemen anladın bravo:))) bakırlığını azalttım karamel-altına döndürttüm biraz. Daha çok içime sinen bir renk oldu bu sefer...
      ben de sana ve ailene güzel bir bayram dilerim şimdiden cnm, öpüyorum..

      Sil
  9. Canım çook yakışmış çok değişik bi gözlük gerçekten senin saç ve ten rengin ile ayrı bi güzel durmuş sanki... ayrıca söylemeden geçemeyeceğim cildin bi harika dostum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm güzel sözlerin için:))))) bana da değişik geldi gözlük aslında pek cesaret etmem hep klasik gözlükler kullanırım ama denemek istedim bu sefer:P

      Sil
  10. You look so pretty!!! I love your jacket!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know....
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. such a nice idea! I already followed you, waiting for your turn sweetie:)))
      xoxo

      Sil
    2. Thank you so much for your visit!! I follow you with GFC and Bloglovin!
      Have a wonderful weekend!! and my heart in bloglovin for you too!!!:)))

      Sil
  11. Kiss!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    YanıtlaSil
  12. so fresh and lovely your look dear <3 I like it
    beautiful pictures
    kisses

    YanıtlaSil
  13. Oh I have Firmoo glasses too, but yours I love much more than mine. I adore your choice, this eyewear looks gorgeous on you! Those photographs are adorable as well)
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  14. Yeni imajın çok yakışmış hayatım,
    gözlükler de sende harikasın güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  15. Your blog is really nice :)
    would you like to follow each other?
    www.lusciousstyle.blogspot.com
    Daria

    YanıtlaSil
  16. Those glasses are pretty on you.

    YanıtlaSil
  17. great post. would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Great sunglasses! Perfect for you!

    Kisses and hugs,
    Marentora :)

    Enjoy my new blogpost: http://marentora-everdream.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. nice post and nice blog, great glasses
    shall we follow?
    greetings from Holland
    http://www.we-heart-fashion.com

    YanıtlaSil
  20. nice sunglasses and i love your spacy silver jacket :)

    YanıtlaSil
  21. Thanks for your sweet comment, dear! Love your sunnies, good choice :) Sure, feel welcome to follow me back! Kisses <3

    http://ilikeyourstyles.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar Melis bu posttaki gözlük, pantolon vs herşeyin uyumunu beğendim ayrıca cildinde çok hoş maşallah. Bu arada bende mimin var eğer yapmak istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, çok mutlu oldum hem güzel sözlerin hem mim'in için... Ama maalesef bu aralar yoğunluktan ve bir sınav sürecinde de olduğumdan postlarıma zor zaman ayırıyorum ve mim cevaplamakta zorlanıyorum. Hatta en son cevapladığım mim de de son demiştim mecburen:))) bu aralar kaç kere mimlendim hatırlayamıyorum ama herkese böyle söylemek zorunda kaldım.. Kusuruma bakma lütfen, cevabım oldukça gecikebilir
      sevgiler

      Sil
  23. The glasses look really cool on you. Love the jacket!
    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, kıyafetinizi ve bloğunuzu çok beğendim! Birbirimizi takip edelim mi?

    YanıtlaSil
  25. Awesome look! :)
    Love it <3
    Kisses from Poland sweety :D

    YanıtlaSil
  26. Canım harika görünüyorsun. Gözlüklerde harika gerçekten, Mükemmel bir uyum yakalamışsınız;) Süper görünüyorsun!;)) Çok sevdim yeni gözlüklerini, güzel günlerde kullan..:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!