4 Ekim 2013 Cuma

İspanyol Paça ve Dantel Bluz | Flare and Lace


  İki haftadır dantelli bluzlerden gidiyorum ama bu sefer kırmızı ispanyol paça pantolonumla giydim ve daha ''ladylike'' hatta belki de iş/ofis görünümü de olabilecek bir kombin yaptım. Dantel, güpür üstler ve ispanyol paçayı çok yakıştırıyorum. Bu kombine bir blazer veya deri ceket alıp gündüzden akşama giden bir kombin yaratmak da mümkün olabilir. 

  Şimdiden herkese mutlu haftasonları dilerim!

 I wore lace tops in my last two outifts but this time matched it with red flare jeans and had a ladylike look. I think lace and crochet tops go perfect with flares. Also just put it on a blazer or leather jacket and  you're ready for a dinner. Hope you like it, have a nice weekend!






Dantel bluz / Lace top: H&M
Pantolon / Jeans: Topshop Moto
Ayakkabı / Wedges: Stradivarius
Çanta / Bag: Mudo
Kolye / Collar: Ben yaptım / DIY by me

Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


48 yorum:

  1. Nefis görünüyorsun canım :)
    İspanyol paça aşığı olarak özellikle pantolona bayıldım. Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. Pantolonun rengine bayıldım,
    çok şık olmuşsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Melisssssssssssssssss BA-YIL-DIMMMM çok güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benim çooook teşekkürler:)))))))))

      Sil
  4. Tam olaraistediğim renk ve tarzda pantolon canım :) çok yakışmış ^_^

    YanıtlaSil
  5. Gülcemalini sevdiğimmm
    harika görünüyorsunn
    bu fotiler bikaçgün öncesinden sanırım
    üşümesi o parmacıklar :)

    çok çok öptümm
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha:)))) teşekkürler tatlım!
      fotolar çok değil 5 gün öncesinden, şimdi evde polar eşorfman takımım ve bahtaniyemle geziyorum:P

      Sil
  6. the red flared pants and the white crochet shirt go great together :) nice look

    YanıtlaSil
  7. meliscim önce beni güldüren yorumuna teşekkür edeyim sonrada sorayım boyun kaç diye ???
    çünkü bayağı selvi boylu al pantolonlu görünüyorsun :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah ama sen de hep keyifli postlar yapıyorsun:)))
      boyum 1.70 civarında o kadar da selvi değilim:P ama ispanyol paça boyu biraz daha uzun gösteriyor bu da bi gerçek:))

      Sil
  8. çok şık görünüyosun canım ya ancak bukadar uyumlu olabilrdin :)

    YanıtlaSil
  9. Dantel nasıl güzel bir kumastir , cok yakışmış , kırmızı cok iyi bir enerji olmuş , ayrıca cok guzelsiniz , selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok mutlu ettiniz beni:)))

      Sil
  10. Cok tatli olmussun yine seker :-) Camella kirmizi renk cok uyuyo bence. Optum tatlim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim cnm:))))))

      Sil
  11. Those pants are so pretty! LOVE the color!

    www.amemoryofus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. you look amazing!!!!

    http://differentcands.blogspot.kr/2013/10/metrocity-show.html

    YanıtlaSil
  13. oh, you look wonderful in this lovely lace top, it's an adorable one) I also like the way this necklace works with it, well done) Lovely snapshots as well and you look beautiful!
    Have a fabulous time!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  14. what a great color of your pants! also I'm a big fan of laces :)

    YanıtlaSil
  15. harika olmuşsunnn:) ispanyol paça pantolona bayılırım.

    YanıtlaSil
  16. LOVE YOUR TROUSERS!!
    www.framecake.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  17. Really nice outfit :) The coloro of pants are georgous ! Ad this lovely top <3 I follow you :) If you will have some time you should come to my blog :) It will be sweet if you will follow me back :) Kisses :)

    YanıtlaSil
  18. I love these two colors together,
    the lace is very chic!
    would you like to follow each other?
    let me know!
    mavi

    http://maviebasta.blogspot.it

    YanıtlaSil
  19. Loving your red pants. Looking lovely! Would you like to follow each other on Facebook, Bloglovin', GFC, and/or Instagram. Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello girl, I'm following you now on GFC, Bloglovin, and Facebook. Please follow back. My Bloglovin link is on the bottom of each post and also on the right side on my blog.

      Louisa Moje
      http://lapassionvoutee.blogspot.com/

      Sil
  20. Very beautiful combination! It is tremendous!

    YanıtlaSil
  21. meliscim güzel sözlerine dayanamadım
    uzun zamandır koysammı koymasammı diye düşündüğüm evden bi fotomu koydum gitti !!!!
    hadi hayırlısı diyim needim :))


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaaaaaaa çatlıycam geliyorum:))))

      Sil
  22. Beautiful look my Dear! Love your lace top :)
    Have nice weekend ;*

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. lovely! ♥

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. I like your blog so much ;) In every post I can find some inspirations ;)
    Would you like to follow each other? Let me know: www.marentora-everdream.blogspot.com

    Kisses and hugs,
    Marentora :)

    YanıtlaSil
  25. Love your blog xx
    http://aimerose.blogspot.dk/

    YanıtlaSil
  26. Hello dear ! Great outfit ;) Love your lace top ;)
    I am following you ;) Hope you`ll follow me back ;*

    xoxo

    YanıtlaSil
  27. HI there!
    Beautiful color combination.
    The bag is really great.

    kiss
    from
    Greece

    YanıtlaSil
  28. amazing outfit!!! i love it ;)
    i would love to follow each other because I really love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. you look beautiful my dear, I just love your red pants, it looks great on you
    kisses

    YanıtlaSil
  30. wow!
    You look so stylish! Red pants - cool!

    xoxo,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. Great look! Those jeans fit you perfectly!
    I'm your newest follower!
    Keep in touch!

    YanıtlaSil
  32. Katalok fotoğrafları sandım önce. Sonra 1. fotoğrafta fotoyu çekenin gölgesine dikkat edince...aaa, bu bizim Melis' miş dedim :))
    Şaka bir yana sen, kıyafetlerin, renkleri ve her detayı ile süper kareler.

    Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  33. Harika bir görünüm, çok beğendim Melis'ciğim, ben de katılıyorum, Nowa Hanım'a Katalog çekimleri kadar güzel, hatta süper detaylar;)). Kırmızının böylesi çok ama çok tatlı görünüyor üzerinde. Ojelerle tam uyum:) güzel günlerde giy hepsini canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!