14 Ekim 2013 Pazartesi

Gratis İndirimden Parabensiz Kremler, Watsons'dan Rujlar | Cosmetic Shopping from Gratis and Watsons Sales

  Bu yazıyı yazmakta belki biraz geç kaldım ama şu an bir yandan bavul hazırlamaya çalışıp bir yandan da post yapmaya uğraşır durumdayım:))) Hala o kadar çok işim var ki!

 Bir hafta kadar buralarda yokum, ama postlarımı kuruyorum, döndüğümde hepinize geri döneceğim.

                                          Şimdiden  herkese mutlu  bayramlar!

  Now I'm writing my post and at the same time, trying to packing up for holiday:))) Because tomorrow we gonna have religious holiday. So I'll be away from my blog for a week, but my posts will be with you. Keep following I'll back to you after my holiday!
 These are my last purchases from %50 off sale from Gratis and Watsons.



1- Reipinol'A nın maskelerini daha önce deneyip sevmiştim. Kendime nemlendirici özellikte, anneme de lifting ve sıkılaştırıcı etkilisini aldım. Gratis'ten.

I  used this face masks before and liked them. So got one for me and my mom. 

2-  Kesinlikle artık favori krem ve vucüt losyonlarımın Floriography'ler olduğunu söyleyebilirim. Paraben, Parafin ve SLS içermiyor. Parabensiz krem/losyon isteyenlere şiddetle öneririm. Harika çiçek kokuları var. Fiyatı da oldukça uygundu. Gratis'ten.

Love these paraben, SLS and petrolatum free lotions! Also smell amazing!- Gratis.

3- Rimmel'in efsane ruju Lasting Finish 1000 kisses 'i denemeyi istiyordum. Yarı fiyatına düşmüş. ''Nothing but nude'' aldım. 

Maybelline'in bu ruju oldukça kalıcı . Renk Passion Red (535). Bir kırmızı ruj hayranı olarak bu rengi çok sevdim.

I would like to try this Rimmel  Lasting Finish 1000 kisses lip tint&balm. Lucky me there was a %50 off sale in Watsons and got a one from ''nothing but nude''. 

Also I bought Maybelline Passion Red rouge. I'm addicted to red rouges, so love this too!
                                    Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


                                                                  KOMBİNLERİM  

27 yorum:

  1. Ozaman simdiden iyi bayramlar tatlim:) gule gule kullan hepsini<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:)))) sana da iyi bayramlar öpüyorum!

      Sil
  2. I love the lipstick. Does it go on as bright as it looks?
    Would you like to follow each other on gfc? Let me know.
    www.vworldrocks.blogspot.com.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. both of lipstiks look mate.
      I followed you dear, waiting for your turn:)))
      xoxo

      Sil
  3. i follow you dear!
    keep in touch!
    love the lipstick!
    xoxo

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, iyi bayramlar!

      Sil
  5. Güle güle kullan canım,
    Iyi bayramlar ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim,
      iyi bayramlar
      sevgiler...

      Sil
  6. İyi tatiller iyi yolculuklar ve iyi bayramlar canım bayram dönüşü buluşalım artık ;) kocaman öpüyorum seni .

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, sana da ailene de mutlu güzel bayramlar dilerim...
      çok öpüyorum bayram dönüşü yapalım bişeyler:)))

      Sil
  7. AMAZING!!!!!!!!
    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  8. So beautiful lipstick! Love the color!! Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Following back.
    www.vworlddrocks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan. Rujunu beğendim canım.

    YanıtlaSil
  11. Lovely pieces, nice choice:) that lipstick looks gorgeous! I do love your choice)!
    İyi bayramlar:)

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  12. Mutlu bayramlar , iyi yolculuklar .

    YanıtlaSil
  13. lovely blog

    follow on bloglovin ou GFC??? :)

    http://steph-annieblog.blogspot.fr/
    http://steph-annieblog.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
  14. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Bayraminn coook kutlu, mutlu olsun canim benim!
    Herseyin en iyisine layiksin.

    Kocaman Kocaman optum <3

    YanıtlaSil
  16. Lovely items, I adore shopping in Turkey by the way ;-) http://hind-toufga.blogspot.se/

    YanıtlaSil
  17. I am following you now! I hope you follow back :- ) http://hind-toufga.blogspot.se/

    YanıtlaSil
  18. have a great time on your holiday !!
    xoxo

    YanıtlaSil
  19. awesome post
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses

    YanıtlaSil
  20. Nice products!!! beautiful lipstick!!
    Have a good week! and my like in bloglovin for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  21. Harika ürünler almışsan Melis'ciğim. Güzel günlerde kullan hepsini. Rujların renklerine ayrıca bayıldım. Bu arada kremler de ilgimi çekti doğrusu, elimdeki ürünler bitince deneyeyim ben de;) Saf çiçeksi kokular çok hoşuma gidiyor çünkü:).. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!