1 Ekim 2013 Salı

DIY Düğüm Kordon Bileklik | DIY Square Knot Cord Bracelet



 Havaların beni yanıltıcı bir şekilde cezbetmesiyle en sonunda hastalık sezonunu açmış bulunuyorum:))) Birkaç gündür blogumla ilgilenememin nedeni de o... Yapmak istediğim çok DIY var bu ara ama biraz iyileşmemi bekleyecek gibi.

  Bu düğüm kordon bilekliğimi de sonbahar başı gibi yaptım. Düğüm ve kordonu çok yakışıyorum, aslında yazın yapmalıydı böyle denizci bilekliği tarzı bişey, biraz geç kaldım:)))

 I can really feel the autumn cause of my illness. Yes I officially start the season with a cold! So unfurtunately I neglected my blog  for a few days. There are lots of DIY ideas in my mind that are waiting for making. For now I wanna see you my square knot cord and leather bracelet. Different versions can be made easily. Happy knotting hope you like it!


 Düğüm attım, sonra ne yapsam dedim böyle bişeyler çıktı ortaya. Deri ip, biraz da metal kullandım.

Peki bu ''square knot''  düğümü nasıl yapıyoruz derseniz, bu video'dan izleyebilirsiniz yapımı çok kolay.

How to make a square knot? Let's watch! It's quite easy.


Kendinize çookk dikkat edin, bol ilham dolu güzel bir hafta olsun herkese!

Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


33 yorum:

  1. Cok gecmis olsun tatlim yine harikalar yaratmssn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkk teşekkür ederim cnm:)))))

      Sil
  2. Canım harika olmuş ellerine sağlık. Vakti geçen bir şey yok her zaman yapılabilir bence son derece hoş görünüyor, ellerine sağlık;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekür ederim cnm, keşke yazı tatilde de yapsaydım bu tarz bişey dedim güzel olurdu:))))

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım, inşallah çabuk atlatırsın, kendine iyi bak.
    Düğümlü kordon... deri ve ip de ayrı hava katmış, çok tarz olmuş Ellerine sağlık.
    Sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowa Hanım çoook teşekkür ederim, umarım biran önce iyileşirim güzel dilekleriniz için çok teşekkürler:)))

      Sil
  4. geçmiş olsun hastayken bile süper bir projeyle bizlerlesin :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))))))

      Sil
  5. Takılarının hepsi çokm trendy senin. Bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:)))

      Sil
  6. Tatlım dikkat et kendine çok iyi bak biran önce iyileş daha kahve içicez bayıldım bilekliğine ellerine sağlık :) iyi günlerde kullan .
    öpüyorum kocaman seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm valla aldandım havalara hemen açtım hastalık sezonunu:))) en kısa zamanda görüşmek üzere o zaman öpüyorum!

      Sil
  7. Yine çok güzel olmus bence am da zamanı adana da yazın bunu taksam bileğimi kaşımaktan mahfolurum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha evet yaaa hiç gitmedim oraya ama bilmiyorum o sıcakta bişey giymek bile kolay değildir yani:)))) ama bu ip keten bir ip pek terletmez gibi azıcık deri var bide metal bazen bende de alerji yapıyor hatta:)

      Sil
  8. geçmiş olsun canım. tam benlik bu bileklik çok begendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel olmuş ve de havalı , güle güle takın , emeginize saglık , selamlar

    YanıtlaSil
  10. oh, well done, dear!! Looks amazing and I really can't believe that you've done it by yourself:)
    Lovely snapshots as well, such a great tutorial! Well done)
    Have a fabulous time!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  11. Very intresting post!
    Thanks for such a sweet comment) Followed you back.
    Maggi from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. cok guzel olmus eline sağlık :) mimledim seni bu arada :)

    YanıtlaSil
  13. What a great post, I like your blog!!

    ooh and thanks for your comment on my blog now I'm following back xoxo take care

    YanıtlaSil
  14. Grate! As I love!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  15. Great job, the result is so amazing. :)


    www.jonnessa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. halat iple deri ve boncuklar çok yakışmış birbirine, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel yapmışsınız, ellerinize sağlık:)
    iki günlük bloğuma ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  18. great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!

    YanıtlaSil
  19. Harika olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Great diy! :)
    Would you like to follow each other on GFC and Facebook? If you would, follow me then I follow you back, OK? :)

    https://www.facebook.com/pages/Blond-Yasmine/127291280788526
    http://blond-yasmin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. wow! great :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Thank you :) I followed you back on GFC and Bloglovin :)
    Have nice evening :*

    YanıtlaSil
  23. GORGEOUS xx

    Wanna follow each other? I just followed you via GFC and Bloglovin' x

    http://www.drownedinfashiondreams.blogspot.it

    YanıtlaSil
  24. wow!!! very good idea. Love it!<3
    follow each other? www.sandicious.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Hello girl hank you for your comment on my blog. I see that you're also following me. Please do keep in touch.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!