19 Eylül 2013 Perşembe

Yırtık Jean ve Neon Mavi | Denim on Denim & Neon Blue



  Bu yırtık jeanimi 2-3 senedir giymeme rağmen bu sene yırtık jean patlamasıyla gardrobumda daha da bir önemli yere kavuştuğu kesin. Hafif de boyfriend jean tarzı ve çok rahat... Şu aralar da yoğun bir eğitim sürecine katıldığımdan böyle rahat şeyleri tercih ediyorum. 

  Tabi azıcık feminen detay eklemenin iyi olacağını düşünüp yazın başında aldığım neon mavi ayakkabılarımı, taşlı örgü DIY kolyemi ve leopar kemerimi de ekledim kombinime... 

  You know ripped jeans are the hottest piecess of the season. So it's time to wear them and get a cool chic look! I add some feminene details to my outfit; like neon blue stilettos, leopard belt and DIY knitted collar! so it’s obvious that you’ll be seing many more ripped jeans on me. hope you like it! 





Jean Gömlek / Jean Shirt: Twist 
Yırtık Jean / Ripped Jeans: H&M (old)
Ayakkabı / Shoes: H&M
Çanta / Bag : Zara (old)
Kemer / Belt: Accessoriez
Bileklikler ve Kolye/ Bracelets and Collar: Ben yaptım / DIY by me

 Bu yırtık jean'imi her giydiğimde ''başka kotun yok mu senin? giyme onu'' diyor ananem. Biraz acır gibi bakıyor bir de bana:))))  Ama daha çok giyicem gibi bu jeanimi çok seviyorum:P


Beni sosyal medyadan takip etmek için



47 yorum:

  1. Waooowww tek kelimeyle süper ayakkabılara bittim.Çok şık olmuşsun canım :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. meliscim kotun senin olsun ben ayakkabıyı çok kıskandım yaa
    ne kadar tatlı bişi
    HM'de çok uzak ya
    off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bana en yakın H&M Ankara'da ayakkabılar da oradan alındı zaten:))) yine sana yakın İstanbul:P

      Sil
  3. Yine harikasın canım tarzını çok beğendim:)
    Ama ayakkabılara ayrıca bayıldım,kombinine çok güzel uyum sağlamış.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. what a great denim look :) you must visit Alanya next year :))

    YanıtlaSil
  5. Ayakkabılar şeker gibi! Çok hoş bir kombin, zevkine sağlık!

    YanıtlaSil
  6. Wonderful casual look, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. Kuzummm daha çok kombin postu daha çook dedim içimden :D
    çok tatlısın maşallah
    kotunun yırtık yerilerinin altına parçaları sen mi diktin normalinde varmıydı
    o kot detayının altına dantel de dikebilirsin süper duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy cnm benim çok teşekkürler,
      yırtık jean'in içine yamaları ben dikmedim aldığımda öyleydi ama dantel de çok hoş olurdu gerçekten cnm:))

      Sil
  8. denim on denim çok sevmiyorum ama yırtık kot çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  9. süper bi kombinnnn.. denim on denim+ripped jean iki trendi çok çok güzel yakalamışsın canım.. Ayakkabıların rengi ne tatlı.. Kombine feminen bi hava verdiği kesin.. aksesuarların ise kombinin göz alıcı parçaları olmuş.. Öptüüümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnmmm:)))))
      öpüldün!

      Sil
  10. Balimm,
    Instagram neden acmiyorsun?

    Cok yakismis, saclarinida actirdinmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm bloguma bile fazla zaman ayıramaz oldum, facebook sayfamı bile yeni açtım düşün:))) onu da açıcam bi ara:P

      buarada çoook teşekkür ederim:P saçlarımı açtırmadım aslında ama öyle görünmüş, birazcık açtırıcam ama:))

      Sil
    2. Accc!! hep telefonda zaten, zaman ayirman bile gerekmiyor :D
      Bekliyorum bak

      Sil
  11. Her bir detay ayrı ayrı güzel, hepsini de çok güzel buluşturmuşsun. Ama ayakkabıların mavisi gerçekten yakıyor. Çok şık spor kıyafet için harika bir örnek !

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  12. Hey dear! Thanks for following me.I follow you bac! Great denim on denim look btw! :)

    http://thinkpinkdiary.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Harkulade olmuş, tüm detaylara bayıldım Melis'ciğim, enfes görünüyor, Jean ile spor hem şık bir bütünlük yakalamışsın. Ayakkabılar güzel rengi harika, yaptığın kolye ve bileklikleri ise zaten çok seviyorum biliyorsun:)) Çok tatlısın;) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:))))

      Sil
  14. I really like the fact you started to post your outfits more often! It's great and you look beautiful) these jeans is adorable, I'd like to own same pir with a great pleasure!!!! Those photographs are so sweet as well!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  15. Really like the combination honey
    xx

    http://bitoflemon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Just found your blog.
    Nice blog. Lovely photos. Love your style.

    Following you.

    Please, don't forget to visit and follow my blog:

    cantellyou.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. thank you for your kind comment on my blog :)following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    YanıtlaSil
  18. Beautiful look!

    Wanna follow each other on bloglovin'?
    http://www.bloglovin.com/blog/9930853/i-am-sandrine

    Sandrine
    www.iamsandrine.com

    YanıtlaSil
  19. Hi, I just met your blog, and I like your style. I would like to follow each other? let me know.

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  20. Very nice outfit. Love your shoes!
    Thank you very much for your nice words. I am following you as well :)

    http://margifashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Canim o güzeller güzeli yorumun beni nasil mutlu etti anlatamam :) nasil görmemisiz birbirimizin blogunu bilmiyorum tam bir afetsin gözüm gönlüm açildi masallah :) :*

    YanıtlaSil
  22. very good outfit ! great blog ;)
    I am following you ;)

    xoxo

    YanıtlaSil
  23. You look so chic, love the way you styled those jeans. :)

    Would you like to follow each other? Follow if you want and I'll follow back. :)
    www.jonnessa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Following you now. :)

      Keep in touch,
      J
      www.jonnessa.blogspot.com

      Sil
  24. I'm loving the denim top and shoes sweetie. Following you back on GFC. Followed you too on Facebook and bloglovin'. Hope you can return the love too! Thanks! :)

    www.lalalapatricia.info

    YanıtlaSil
  25. lovely look. great photos dear =)say would you like to follow each other? http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. Neden bu kadar geç keşfettim blogunu bilmiyorum ama çok beğendim bideee ayakkabılarının rengine bayıldım,çok güzeller. ♥ :)

    YanıtlaSil
  27. ayakkabıların harika bittim güle güle giy:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!