4 Eylül 2013 Çarşamba

Yazın ve İndirimin Son Demleri Alışverişi / New In

  Yazın son demlerini yaşadığımız bu günlerde nedense bir türlü sonbaharın geliyor olmasını kabullenemez durumdayım. Gerçi bugün Eskişehir'deki bu buz gibi hava bana bu düşüncemin aksini kanıtlatmaya çalışıyor.
  
  Çoğu yerde indirimler bitti yeni sezon geldi ama öyle koyu renklere boğulmak yok sonbaharda da bol yeşilli mavili parçalar göreceğiz. Mudo ve Ali Mağazaları'nda indirimler devam ediyor.
Ve evet kalan indirimlerden neler aldım?

  We're living the last days of the summer but despite of the today's a little bit cold weather, I always think september is a kind of summer too:))) Anyways my new purchases from the last sales. Hope you like them!

Gömlek /Shirt: Mango Outlet (İstanbul) 

Bluz / Blouse: Ali Mağazaları (Zara)

Çanta / Bag: Mudo 

Mudo'da indirim hala devam ediyor ve Mudo Kart çıkarttırırsanız kartınıza 20 TL hediye yükleniyor. 


Bluz/ Blouse: Mango Outlet (İstanbul) Aslında gayet canlı bir yeşil olan ve etnik işli olan bu bluzü bir türlü göründüğü gibi çekemedim. Küçük karede görünen yeşil tonu asıl rengi.


Bluz / Blouse: Koton

Pantolon / Pants: Ali Mağazaları (H&M)

Bu pantolonun biraz klasik bir kesimi var  rengi de tam belli olmasa da çok hoş yeşil tonu var. Biraz daralttırıp, kısa paça yaptırdığımda bir kombin yapıcam o zaman bana hak vericeksiniz:)))

17 yorum:

  1. Pantolonuna bayıldım canım :) sabırsızlıkla kombinini bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. love your new purchases :D
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel seyler almissin cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
  4. çantayı çok sevdim, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Zara bluz çok şık. Hepsini de güzel günlerde giyin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gorgeous pink blouse!

    classypeach.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Herzamanki gibi zevkli seçimler yapmışsın canım,
    Güle güle kullan ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. pembe gömleğe bayıldım...güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. güzel şeyler seçmişsin yine
    ama ben en çok H&M'nin pantolonunu sevdim
    mudo'nun çantasıda çok değişik geldi bana
    ii günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. I like the light pink top!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  11. gulegule kullan cok guzel seyler almıssın:)
    mimledim seni sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Hımm güzel şeyler yakalamışsn caınm. Eminim çok güzel kombinler hazırlayacaksın. Güzel günlerde giy;)! Hepsini ayrı ayrı merak ediyorum şimdiden, sevgiler:).

    YanıtlaSil
  13. güzel yorumları için herkese çook teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  14. Melis'çiğim yine çok şık parçaları iyi bulmuşsun. Koton'un bluzu çok farklı göründü, rengi de çok tatlı. Üzerinde çok daha harika duracaklarına eminim. İyi günlerde giy.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. hepsi çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  16. love this print!!!

    http://teekaylookbook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Mango'nun en çok outlet mağazalarını seviyorum. Ali'yi ise Eskişehir'i ilk ziyaretimde uğranacak yerler arasına ekledim bile! Çok güzel şeyler almışsın canım, güzel kombinlerini de bekliyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!