11 Eylül 2013 Çarşamba

Yazdan Kalma Bir Günden

  Havalar artık ciddi bir şekilde üşütmeye başlasa da arada böyle yazdan kalan, güneşin güzel ısıttığı günlerde ben yine fırsatı kaçırmayıp yazdan kalan neon desenli elbisemi giyip fotoğraflama şansı buldum. Güneşi sevdiğim belli ama keşke o da biraz beni sevse, biraz bronzlaştırsa beni:)))))

Umarım küresel ısınmanın çok etkisinde olmayan azıcık güneşli bol enerjili günlerimiz devam eder!

 Even the weather is getting cold sometimes sun is still shinnning. Hopefully I hade chance to wear my lovely neon printed dress in a sunny day. But as you can see I have a fair skin, so there is nothing I can do about it:)))) Hope we can live the sunny and happy days more!





Elbise / Dress: Mudo
Sandalet / Wedges: Mudo
Bileklikler /Bracelets: Ben yaptım- DIY

Beni sosyal medyadan takip etmek için




53 yorum:

  1. Ne guzel kareler renkler bunlar enerji saciyorsun meliscim :) opuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Elbise harika duruyor canım, böyle güzel güneşli günleri kaçırmamak gerek. Bu hafif bronzluk da sana çok yakışıyor biraz daha bronzlaşsan da olur, ancak bu da çok hoş. Süper görünüyorsun içimizi açtın güzel yayınınla, renklerin uyumu da aynı şekilde son derece hoş. Bileklikler de her zamanki gibi senin imzanı taşıdığı belli, çok tatlılar. Ellerine sağlık:) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim, maalesef az brozlaştım bu sene keşke azıcık daha kalsaydı bronzluğum:)))
      sevgiler

      Sil
  3. Elbise çook tatlıymış ve sana çok yakışmış canımm.. Ne yazık ki havalar soğudu ama böyle yazdan kalma kombinlerle içimiz ısınsın :) Fotoğraflar Anadolu üniversitesinde çekilmiş gibi geldi bana doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)) doğru tespit evet orada çekildi:P

      Sil
  4. Nasıl güzelsin sen öyle! Ne kadar güzel fotoğraflar! Güneş beni de hiç sevmiyor, sen gibi bembeyazım ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm benim çoook teşekkür ederim:)))) maalesef bronzlaşmak için çok çaba göstermesi gerekenlerdenim ben de:P öpüyorum!!!

      Sil
  5. enerji ve güzellik dolu kareler .. Pek güzel elbisen de takıların da :))Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı cıvıl cıvıl bir elbise güle güle giy tatlım ;)

    YanıtlaSil
  7. Fotografar cok guzel ayrica elbise coook yakismis :)

    YanıtlaSil
  8. Oh wow!! You look so pretty and chic! I like this wonderful, feminine dress with lovely paterns and flowers you have worn) Those photographs are adorable!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  9. Melis'çiğim ne giysen çok yakışıyor, güzele ne yakışmaz ki !

    Bu renkler sana özellikle çok yakışıyor. Işığını, enerjini yükseltiyor. Ayrıca bence hiç bronzlaşmaya çalışma, bembeyaz olmak çok ayrıcalıklı ve asil duruyor. Mesela Candan Erçetin neredeyse hiç güneşe çıkmıyor ki bembeyaz kalsın.

    En içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanımcım o sizin güzelliğiniz ve zarifliğiniz! Candan Erçetin'i de çok severim, dediğiniz gibi hiç çıkmaz güneşe özellikle korur beyazlığını:)))
      sevgiler

      Sil
  10. bahar perisi seni :)
    harika görünüyorsun
    püsküllü bileklik ne kadarda güzel

    YanıtlaSil
  11. Canim elbiseye bayildin ayrica sac renginle cok guzel uymus tam tamamlamis :)

    YanıtlaSil
  12. Canım bayıldım elbisene harika olmuşsun ışıl ışılsın her zamanki gibi :)
    Bileklikler de muhteşem ellerine sağlık öptüm kocaman seni :)

    YanıtlaSil
  13. Bu yesil ortama harika olmus tabi ki bu elbise:) yaz hic bitmese keske:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke bitmese doyamadım ben de:))))) teşekkürler!

      Sil
  14. Rüzgarda uçuş uçuş nekadar güzel pozlar, çok beğendim :)
    Elbisenin renkleri çok yakışmış,aksesuarlara zaten söylenecek söz yok herzamanki gibi süper...
    Öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, çok mutlu oldum beğenmene:))))öpüldün!

      Sil
  15. Lovely dress!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  16. Elbise harika buruyor, yazdan kalma günler hep olsun, bolca elbise giyebil, bizde senin bronzlaşamayan güzel tenini görebilim :) Ayy çok sapık gibi oldum :D Şaka bi yana şekerim hiç üzülme, çok hoş ten rengin, ve elbisen sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) cnm benim çoook teşekkür ederim! hava güzel olsun hep giyeyim istiyorum ben de:P
      sevgiler

      Sil
  17. Beautiful outfit!!!!
    Kisses darling.

    http://asstyleanddesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Elbisene bayıldım tatlım.Ne güzel bir gün geçirmişsin :)

    YanıtlaSil
  19. çok hoş olmuşsun bilekliğine bayıldım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  20. Bloguna bayıldım resimler harika kombin süper artık sürekli blogunda olucam yaptığın dıy larada bayıldım bune marifet :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. vee şimdi farkettimki aynı şehirde yaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaaa çok sevindim!!! ne güzel bir tesadüf, en kısa zamanda bir buluşma ayarlayalım:)))
      sevgiler

      Sil
    2. tamam bana uyar bikaç eskişehirli blogger daha var benim sayfamda ayyy süper olur :)))

      Sil
    3. bencedeeee bende eskişehirliyim
      annem http://pamuksekerhobi.blogspot.com/
      pelin
      http://tasarimkaravani.blogspot.com/

      Sil
  22. Sure, I would love to follow each other~ Follow you now!

    YanıtlaSil
  23. Nice dress + new follower :) Follow back?
    x
    http://sassyc0c0.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  24. beautiful dress! let me know if you followed me thru gfc dear, so that I can follow you back...love!!!♥♥♥

    sartorialwackoe.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. harikasın melisciim:)
    dediğim gibi daha çok kombin postu istiyoruz!
    çok tatlısın çok zevklisin:)
    neden paylaşmayasın ki:)
    öpüyorum güzellik!

    YanıtlaSil
  26. Hot floral dress! xxx

    www.stylentonic.com

    YanıtlaSil
  27. you have so amazing and cool outfit.! you look beautiful

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!