16 Eylül 2013 Pazartesi

Son Mim Cevaplarım

  Mimlenmek güzel şey, hem okurken hem mimlenirken çok eğleniyorum. Gerçi bu aralar blog postlarımı yetiştirmekte, fotoğraf çekmekte bile çok zorlandığım, pek zaman bulamadığım bir dönemdeyim. Önemli bir sınava hazırlık-eğitim sürecinde olduğum için uzun bir süre maalesef mim cevaplayamayablirim... 

Gelelim mimlerime. Sevgili tutumlu pudriyer beni mimlemiş. Çook teşekkür ediyorum kendisine ve cevaplarım:

1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
 Hiç beklemediğimiz anlarda...

2- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

Çookkk! 

3- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Pek fazla takıntım olduğu söylenemez, genelde belli kurallarım yoktur ama kahverengi (koyu kahve) ve siyahı birlikte giymem mesela.

4- Nefret ettiğiniz huylar ya da insanlar?
Çok çıkarcılar

5- Sizi en net tanımlayan kelime?

6- Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?

7-  Tek başına bir insan, keyiflenmek için ne yapabilir?
Takip ettiğim bloglara bakarım:)))

8- Nikah masasında, evleneceğiniz kişiden "hayır" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Ben de giderim, asıl ben seni terkediyorum derim:)))


9- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
İkisi de etkilidir bence


10- Aklınıza gelen ilk yabancı kelime?
DIY:)))


11-  İnternette sahip olduğunuz ilk nick name?
Maalesef hatırlamıyorum.

  Bitmediiiiiii, sevgili tatlı mı tatlı Belle Amie de beni mimlemiş. Çoook teşekkür ediyorum ona da!!!  Bu mim'i de 1 hafta önce cevaplamıştım ve değişen bir koşul olmadığı için aynen yayınlıyorum:))))


Bloğunuzun Adı ve Linki : melislicious http://melislicious.blogspot.com/

Ne Kadar süredir blog yazıyorsunuz?  1 yılım dolmak üzere

Kilo Problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? Pek oldu diyemem ama üniversite sınavına hazırlanırken biraz kilo almıştım tabi bu yıllar yıllar önceydi:)))

Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz?  çok özel birşey yaptığım söylenemez, istediğimi yerim ama yediğim saatlere dikkat ederim, çay-kahve-bitki çayı vb içerken şeker kullanmam, yemeklerde ekmek yemem genelde...

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vb.ürünleri kullandınız mı? Hiç kullanmadım. Bu ürünleri kullanmayı pek de doğru bulmuyorum.

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleriniz var mı?  Gülsuyu kullanırım, kakao yağı-z.yağı gibi doğal yağlarla karışım yapıp ellerime vucüduma uygularım. Dudaklarıma bepanthen merhem sürerim.

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri : nuxe creme nirvanesque nemlendirici, down under nude şampuan, the balm balm jovi palet, sebamed güneş koruyucu...

Sevgiler

3 yorum:

  1. Mim cevaplarını da keyifle okudum tatlım, seni tanımayanlar için güzel cevaplar olmuş bunlar, çok sevdim;).

    Seninle ilgili önemli bir iki gerçeği de ben yazayım buraya bari

    1- Fotoğraflarda 1-2 kilo normalden fazla görünme rağmen daha zayıfsın. Ki zaten zayıf ve narin birini görüyorlarken gerçeğiyle kaşılaşırlarsa eminim ne kadar daha zarif olduğunu düşüneceklerdir.

    2-Gerçekte de gerek zerafetinle gerekse hem fiziksel ve hem de yüz güzelliğinle yüzünü göstermeyi fazlasıyla hakettiğin.

    3- Son derece mütevazi bir yapının bulunması.

    Bunlar da benim düşüncelerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyyyy cnm benim!!!!!!! senin görüşlerine ne kadar değer verdiğimi biliyosun çok mutlu oldum!
      kendim hakkında konuşmayı pek sevmem o yüzden de o soruyu cevaplamadım objektif olmayacak gibi geldi...
      çokk teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için, sen de bu söylediklerin nitelikleri taşıdığın için insanlara böyle bakabiliyorsun demekki...
      sevgiler

      Sil
  2. cıkacı ınsalr ne cok deılmııııı cok haklısın bende sevmıyorum onları

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!