6 Eylül 2013 Cuma

Overdose Mint :Mint Bluz- Mint DIY Kolye

  Bazı giysileriniz vardır, tam böyle yazın bitmesine yakın yazın fazla giyememiş olduğunuz için içinizde kalır, bi telaş hemen birkaç kere daha giyeyim oluverirsiniz. Bu mint bluzum ve stradivarius dolgu topuklarım da onlardan...Yazın ortalarında yaptığım mint-mavi yaka kolyemi ise ilk kez takıyorum, kesinlikle bu kolyeye haksızlık oldu, daha çok takmalıydım:)))

  Bu arada mint yeşiliyle hangi rengi kullanabilirim derseniz azıcık da nar çiçeği rengi eklemeyi deneyin. Bir de yazın az giydiğiniz için içinizde kalan giysiler varsa hemen giyin; uzun soğuk kışlarda onları çok özleyeceğiz!

  I bought this mint top at last spiring but altought love it so much, I only had a chance to wear it once!!! As a plus, even I made this sweet mint-blue DIY collar at the middle of the summer I haven't wear it since now. What a pity! So I feel like, I have to wear them before the sun is gone. Hope you like my outfit!





Bluz / Top: H&M
Jeans: GAP
Çanta / Bag: Mudo
Ayakkabı /Wedges: Stradivarius
Kolye&Bileklikler/ Collar&Bracelets: DIY by me
                             
                                                                         facebook



33 yorum:

  1. bu renk hepimizin gönüllerinde taht kurdu :) ben ayakkabılarına da ayrı bayıldım !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa dimi ben doyamadım bu renge, neyse yine yeşil tonlarını, benzer tonlar sonbaharda da bol bol görecekmmişiz:)))

      Sil
  2. ben pantolonun güzelliğine bittim canım ya cok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  3. Kombin MÜTHİŞ ve saç rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Minte kesinlikle kırmızı ve tonları çok yakışıyor
    kolyeye haksızlık olmuş evet
    çok tatlı

    YanıtlaSil
  5. Kombin harika olmuş canım,
    Kolye ayrıca güzell.Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. İnsan hem güzel hem zevkli olunca böyle nefis fotoğraflar çıkıyor işte .

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowa Hanım çok teşekkürler çok mutlu oldum:)))

      Sil
  7. Mint yeşiline müptela olmaya başladım bende, kombini sevdim yakışmışta :) Hani içinizde kalmasın yaz bitmeden giymedikleriniz varsa giyin dedin ya, bulunduğum yer itibariyle şanslılardanım daha yazın bitmesine aylar var burda. Tam bir yaz insanıyım çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)))) şanslısı o zaman ne güzel ben de yaz insanıyımdır ama şehrimi çok sevsem de karasal bir yerdeyim maalesef!

      Sil
  8. Kolye süper olmuş, Mint yeşiline bayılıyorum, kombin yakışmış. tek cümleyle Göze gönüle hitap ediyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim cnm çoook mutlu oldum:))

      Sil
  9. kombin çok güzel ooo kolyeye bayıldııım :)

    YanıtlaSil
  10. bu renk sana da çok yakışmış :) kombinin çok havalı :)

    YanıtlaSil
  11. Cok guzel olmussun cnm zevkli bir kombin;)

    YanıtlaSil
  12. Love your blog!!!! thank you so much for commenting on my picture, i think following each other is a great idea. I followed your site!
    Thanks!

    xoxo,

    Thida K.
    http://teekaylookbook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much!!! I followed you too:)))
      xoxo

      Sil
  13. Renk muhteşem.
    Siz de harikasınız
    Süper süper

    YanıtlaSil
  14. Her bir detaya hayran hayran bakıyorum Melis'ciğim, süper bir bütünlük olmuş ve bence hakikatten, yaz geçmeden mutlaka ama mutlaka giyilmeliymiş;) iyi ki de öyle yaptın tatlım, çok beğendim ben de.Bu kolyeye fazlasıyla haksızlık olmuş, bayılıyorum senin renklerin harmonisi konusundaki başarına, bu konuda müthiş derecede yaratıcısın canım, ayakkabılar gerçekten süper duruyor. Güzel günlerde giy hepsini, kolyen için de Ellerine sağlık diyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim güzel yorumun için çok mutlu ettin beni:)))))

      Sil
  15. Çok güzel! Bu rengine bayıldım! Son bahar da da mutlaka güzel çizmelerle be hırkayla giye bilirsin!


    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  16. Kolyeye, kombine bayıldım canım yine çok çok güzelsin:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!