1 Eylül 2013 Pazar

Olivia Palermo's Street Style / Olivia Palermo'nun Sokak Stili İncelemesi

   Olivia Palermo'ya ve stiline ne kadar hayran olduğumdan her fırsatta bahsederim. Her daim şık ve zarif olmayı başaran Olivia'nın en çok sokak stilini incelemeyi sevdiğimi itiraf etmeliyim. 

  Görsellerde farkedeceksiniz; Olivia Palermo bir giydiğini bir daha giymeyen bir ünlü değil, aynı çantayı, jean gömleği birçok kombininde kullanabiliyor. Üstelik hep doğal ve dekoltesinde bile ölçülü. Eh hadi bizde biraz ilham alalım!

   I always say how much I admire Olivia Palermo and her style. She' s one of the woman who looks absolutely elegant and stunning in everywhere. But as a confession I especially love her street style.  Check out the below pics; she wears an item many many times with diffrent outfits. Such a natural incredible she is..Let's see and inspire! and don't forget the say which outfit is your favourite:)))

 Bu fuşya-kırmızı gibi çantayı defalarca kullandığını görebilirsiniz. Ayrıca pötikareli şortuyla giydiği jean gömleği de aşağıdaki kombininde de kullanmış.




Burada da etnik kolyesini farklı kombinleriyle kullandığını görebilirsiniz. Ayrıca desenleri karıştırmayı çok seviyor ve bunu yaparken de göz yormadan, zarif çizgisini koruyarak yapıyor.


   Batik deseni sevmezdim taa ki Olivia'nın bu batik desen pantolonuunu görene kadar! Yine iki deseni birlikte kullanmış, pantolon desenli ve renkli, stilettolar da. Hatta lacivert ceket siyah ayakkabı kombini yaparak lacivert ve siyahı birlikte kullanmış. 

  Modada çanta-ayakkabı ve üst tonaton uyumu yapmaya çalışmanın yersizliğini bize resmen ders olarak veriyor Olivia...

   Olivia Palermo bu hasır-örgü gibi çantasını hem plaj kombininde hem de sokak kombininde kullanmış. Bir giydiğini bir daha giymeyen ikoncanlara(!) örnek olsun:)))

   Stiletto kadar babet giymeyi de seven Olivia Palermo görsellerde de gördüğünüz gibi leopar, yılan desen, neon kamuflaj desen, renkli desenli ... genelde renkli desenli babetleri tercih ediyor. En çok da neon kamuflaj desenli babetini sevdiğimi itiraf etmeliyim:)

   Sizin favori Olivia Palermo kombininiz hangisi çok merak ediyorum?

Mutlu pazarlar
Melis



                                                     Beni sosyal medyadan takip etmek için
Follow me on


Görsellerin kaynağıhttp://oliviapalermofashionstyle.tumblr.com/

9 yorum:

  1. Olivia'nın stiline aşığım ben de ya kesinlikle muhteşem bak bak bitiremiyorum :)) bi kez daha ilham aldım bu posta bakarak canım :)

    YanıtlaSil
  2. Olivia'yı heryerden takip ediyorum. Sen de en şık kombinlerinin olduğu görselleri yaklamışsın canımm.. Benim en çok beğendiğim beyaz ceket ve altına giydiği o eteği çok şık bi kemerle tamamladığı kombin olduu :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok sevdim :))
    Seni izlemeye aldım, bana da beklerim...
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. o kadın ne yapsa yakıştırıyor kendine.
    Hamurunda var asalet.
    her daim favorim

    YanıtlaSil
  5. oliviaa oliviaa bukadar sade bukadar şık olmayı nasıl başarıyorrr anlamı diyilim !

    YanıtlaSil
  6. Love those green camo flat shoes!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. bu kadının tarzı tam benlik

    YanıtlaSil
  8. Olivia'nın tarzını ben de çok beğeniyorum. Kırmızı çantası sanırım Louis Vuitton. Aşık oldumm:)

    YanıtlaSil
  9. Tarzını en çok sevdiğim isimlerden biri yaa. İyiki The City dizisi çekilmiş ve onu tanımışız. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!