18 Eylül 2013 Çarşamba

Küçük Ev Aletleri Sorunsalıma Çözümüm



   Bu aralar giysi alışverişine biraz ara verip ev için ve çeyiz için bir şeyler bakmaya başladım. Beni en çok düşündüren hangi marka olsun uzun süre dayansın, çünkü bu tarz elektirikli küçük ev aletleri  elimizden düşmüyor; bir blender seti mikser, doğrayıcı mutfakta sürekli vızır vızır kullandığımız şeyler.
  
  Ama hiç kararsız kalmadan gerçekten güvendiğim ve yenilikleriyle beni şaşırtan Vestel’e yöneldim. Çünkü bizim evde Vestel  yıllardır kullanılır, çocukluğumdan beri bildiğim, kullandığımız küçük ev aletlerini annem hala sapasağlam ve verimli bir şekilde kullanır.

   Peki neler alsam her ürünü bulabilir miyim çeşitleri nasıldır diye düşünürken ‘’ayyy yoğurtçu, çorbacı da varmış onları da alayım!’’ oldum. Bu tarz şeyler çalışan kadınların büyük yardımcısı, artık mutfakta pratik olmak çok önemli.
                                                                    Vestel Çorbacı

                                                           Vestel Mix go Blenderları

Peki blenderımız var, çorbacımız da eee ölçü cihazımız!!! Belki biliyorsunuzdur gıda mühendisiyim, ölçüsüz yemek yapmam genelde. İşte bunun için de Vestel de mutfak tartısı da var.



   Kahvaltı hazırlama grubunu da unutmamak gerekir, güne güzel başlamanın yolu güzel bir kahvaltı bunu da daha pratik ve lezzetli hale getiren Vestel ürünlerini görmeli mutlaka.

  Mutfakta hamaratız, pratik küçük ev aletleriyle ile kendimize zaman ayırma şansımız arttı, şimdi de sıra geldi kişisel bakımımıza. Genelde sizlerden saçlarımla ilgili çok güzel geri bildirimler alıyorum, ‘’doğal dalgalarını nasıl yapıyorsun, çok beğeniyoruz’’ diye. Sürekli olarak maşa kullanıyorum ama artık maşamı da yenilemenin zamanı gelmişti. Vestel’in V-Care serisinden saç şekillendirici bu doğal dalgalar için harika!!! Tabi sadece saç maşası değil, düzleştirici ve saç düzleştirici seçenekleri de var!





İşte böylece küçük ev aletlerini de tamamlamış oldum:))) Peki siz küçük ev aleti olarak neler kullanıyorsunuz?

23 yorum:

  1. Kuzummm ben yeni evlenecek olanlara aman şu küçük ev aletlerini alma, hediye geliyor diyorum, şimdi evlilik kararı aldığın anda ben ne alayım isim marka ver diyen tepene üşüşecek :D
    sen bunları aldığına göre onlara da büyük beyaz eşya isimlerini söylersin :)

    hepsini güle güle kullan
    öpüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ciddimisin:)))) borcam da çok geliyormuş onu da alma diyolar:P
      çok teşekkür ederim
      öpüldün!

      Sil
  2. bende çeyiz hazırlığındayım vestel hiç düşünmemiştim. sadece mutfak için neler aldın ve toplam ne kadara geldiğini sorabilir miyim ? aklımda beko var. tefale falan sordum hafta sonu ama içime sinen bir şey olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok değişik ürünleri var ben de görünce şaşırdım doğrusu, ben burda Vestel de satan bir mağazadan aldım, küçük ev aletleri yanında ıvır zıvır başka şeyler de vardı açıkcası, tencere tabak çanak da satıyorlar. Bir de taksit faktörü de olduğu için şimdi net bir fiyat veremiyorum, çünkü her mağaza vadesine göre de ekleyebiliryor üzerine, ama istersen sitesine bir bak ayrı ayrı tüm ürünlerin fiyatları yazıyor. Yine sormak istediğin bişey varsa yardımcı olurum, hatta birbirimize yardımcı oluruz paylaşırız neler aldık naptık:)))

      Sil
  3. meliscim mix go blenderı ilk defa gördüm
    renkleride şeklide çok şirinmiş
    bayılırım mutfağıma renkli birşeyler almaya
    buda alacaklar listemde artık
    bende yeni vestel marka cd çalar aldım mutfağım için üstelik flash diskli harika bişi
    hemde yeşil çok tatlı
    müziksiz lezzetli yemek yapamıyorumda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyosun ben renkleri çok seven biriyim onu da görünce bayıldım:))) ayyy bak ben mutfağa öyle radyo cd çalar tarzı bişey almadım ben de müziksiz yapamam:P

      Sil
  4. kitchen aid'in 5.5 Q stand mixer'i kesinlikle cok cok gerekli. mutfakta elim ayagim, onsuz olmaz. kesinlikle bir tane edinmelisin bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen araştırayım cnm nasıl bişeymiş acaba çok sağol:))))

      Sil
  5. Küçük ev aletleri hanımlar için gerçekten de çok önemli kurtarıcılar. Üçünçü-dördüncü bir el gibi düşünülebilir. Özellikle çorbacı benim dikkatimi çekti son derece faydalı bir ürün diye düşünüyorum; zaman ve pratiklik de günümüzde çok ihtiyaç duyduğumuz şeylerden bu yüzden bu güzel yayın için teşekkürler Melis'ciğim, Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy aynen cnm, bir de ben böyle pratik aletlere hayranım bayanlara hizmet etmeli ev aletleri değil mi:??:))))
      sevgiler

      Sil
  6. Cnm cay makinasida tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet cnm o da olmazsa olmaz ona da bakayım:)))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. I have to write in Turkish this time but keep following more interesting posts are coming:)))

      Sil
  8. Hi!

    Nice blog Darling!

    Follow you!

    Pls follow me :33

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    thx :)

    xoxo

    YanıtlaSil
  9. Hey dear, thx for your comment! Sure, we can follow each other. Just follow me and let me know, so I can follow right back!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    YanıtlaSil
  10. Great post!
    xx



    http://bitoflemon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. :))) kıyafet alışverişine ara verip çeyiz alışverişine başlamanıza nasıl sevindim anlatamam :))) işime yarayacak...
    bu ararlar bende de durum aynı :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Great post dear! Following you now on GFC, Facebook and Bloglovin. Now it's your turn?
    Thanks in advance! :)

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    YanıtlaSil
  13. we love schnazzy looking appliances!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    Ben sadece yaz icin meyvelerle buz kirarak karlama gibi olan icecekler yapmak istiyorum. Vestel mix&go dusunuyordum ama corbacinin da buz kirabildigini yazmislar bir sitede. Buz kirabilyorsa hangisini tavsiye edersiniz. Bu urunler buz kirarken buz incecik oluyor mu yoksa parca parca mi kaliyor? Buz orani fazla oldugunda zorlaniyor mu yoksa gucleri yeterli geliyor mu? Parca buz kullanirken hangi buyuklukte buz koymak gerekiyor? Bir kac kere ust uste calisinca zorlaniyor mu? Bu iki urunu kullanlar varsa buz kirma konusunda yardimci olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Henüz aktif olarak kullanmaya başlamadığım için kesin olarak size birşey söyleyemiyorum maalesef. Bu yazıyı hem kendim için hem de benim gibi çeyiz hazırlığı yapanlar için, yaptığım küçük bir araştırma sonucu oluşturmuştum. Belki yetkili bayiler size bu konuda daha çok yardımcı olabilirler.
      Sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!