16 Eylül 2013 Pazartesi

DIY Mint-Mavi Kordon Kolye | Mint-Blue Cord Necklace

Geçtiğimiz günlerde bu kombinimde taktığım bu mint-mavi kordon kolyem çok beğenilmişti. Daha çok fotoğraf isteği üzerine kolyeyi bir de beyaz şifon bluzle ve çok sevdiğim birinin hediyesi olan mint yeşili Hotiç loaferlarımla kombinledim. Loaferlarım o kadar rahat ve şirin ki giymek için genelde mint renkli kombinler yapmayı beklemiyorum ayağımdan çıkarasım gelmiyor:))))

   A few posts ago I wore this mint-blue cord necklace with this outfit and my dear followers loved this DIY necklace so much! Because of they wanted to see it again, this time I matched it with my white chiffon blouse and mint leather loafers. Hope you like it!  Have a nice week:)))





Beni sosyal medyadan takip etmek için



Herkese iyi haftalar!

47 yorum:

  1. iste ben bu ton'a bayiliyorumm.
    Nekadar yakismis sana :O
    Zayifladin mi sen????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım. evet zayıfladım birazcık bu aralar:)))

      Sil
  2. Loafer şahaneee ama kolye çok yakışmış :) düz beyaz tişörtler böylelikle cana geliyor dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm yaaa,çok teşekkür ederim:))

      Sil
  3. Şu yeni yaptığın deri bilekliklerde çok şık duruyor Melis'cim
    Kolyene bayılıyorum zaten
    ayakkabılarında tam bu mevsimde harika olur
    biz daha şipidik terlik sandaletleyiz :)
    sıcaaakkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler!!! ne güzel, ben de 4-5 gün öncesine kadar sandalet giyiyordım ama akşamları üşütüyor artık:)))

      Sil
  4. Çok şık bir kolye :) Mint yeşilini çok seviyorum zaten, çok da uyumlu olmuş diğer renklerle ;) Güzel günlerde kullanın ;)

    YanıtlaSil
  5. Çook tatlı duruyor canım, ellerine sağlık, bayıldım. Hemen hemen tamamlayıcı tüm tonlarla takılabilir bu güzelim kolyen;) Loafer beni de benden aldı doğrusu:) hakikkatten uyum beklenmek sizin giyilecek bir şey, harika görünüyorsun. Fotoğrafları çok beğendim:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benim çok teşekkür ederim, az oldu biraz fotolar bu sefer yoğunluktan:)))
      sevgiler

      Sil
  6. Bileklikleri yorumlamayı unutmuşumm, renklerine bayılıyorum biliyorsun. Çok çok tatlılar;) Senin bileklerinde de ayrı güzel duruyor gerçekten, zarif bileklerde hakikatten bir başka güzeller. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy cnm çok teşekkürler:)))))

      Sil
  7. özellıkle loaferların sevvılmeyecek gıbı degıl

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraflar nefis !
    Güzel bir gün, güzel bir hafta olsun Melis'çiğim.

    YanıtlaSil
  9. done following dear...both via gfc and bloglovin...:))) keep n touch! ♥♥♥

    YanıtlaSil
  10. Mint mavi ve beyazın uyumu muhteşem olmuş. Ayrıca loaferlar da harika. :)
    Sevgiler.
    Emilia
    www.eminekaraoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Great! Love it <333
    Follow back with gfc and bloglovin,
    with pleasure :-)

    xoxo Kira

    YanıtlaSil
  12. Kolyede kombinlediğin parçalarda harika canım. Tümünü güle güle ,mutlu mutlu kullan :)

    YanıtlaSil
  13. canımmmmmmmmmmmm nefıssssın cok becerıklısın ne guzel bayıldım kolyeyeeee ellerıne emegınesaglık ayrıca kombınde saaaahaaane

    YanıtlaSil
  14. I'm following you via GFC, now it's your turn! :)

    YanıtlaSil
  15. Bayıl-dım çok beğendim ben canım :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC, (462) would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    Come visit me <3

    YanıtlaSil
  17. Hello!
    You have so cute blog!
    Nice look! Lovely bracelets!
    Do you want follow each other?
    Let me know, please!

    http://anna-alina.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Harika olmuş canıııımm bayıldım bayıldım bayıldım resmen :) kolyeyle loaferlerın renklerini tatlılığını yerim :) öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
  19. So sophisticated, love it

    YanıtlaSil
  20. aw, what a nice post! you're looking amazing dear!
    i like your blog a lot, enjoy reading it. what do you think about following each other? we could stay in touch though.
    check out my blog and let me know.
    have a wonderful day,
    www.rot-schopf.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. we're already following each other, you should check out your GFC list:)))

      Sil
  21. Hey dear!) Thanks for your comment, now I am your follower!)

    Keep in touch :)
    http://fancyshot.blogspot.ru

    YanıtlaSil
  22. Very nice necklace, I like the way you have matched it with the flat shoes.

    I am following toy via GF :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  23. Beautiful! Looks great, nice blog!

    YanıtlaSil
  24. My favorite piece is the necklace, great color
    xx

    http://bitoflemon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Love all those bracelets =)
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  26. Hey! I recently met your blog, and i only want to say that since now i’m following you, you’re fantastic, so trend.

    Can I ask you for a favor? Please, visit my recent post and write a comment, it only take you a minut! Thanks for avanced!

    Susana,
    Lunykornio.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!