10 Eylül 2013 Salı

DIY : Metal Tüp Deri Bileklikler / Metal Tube Leather Bracelets


   Geçen kış bir sürü deri bileklik yapmıştım belki hatırlarsınız, özellikle renkli deriler bulabildiğimde bunları mutlaka değerlendiriyorum. Bu sefer de arkadaşım benim için İstanbul'dan çok güzel deriler bulmuş. Turkuaz, mint yeşili, vizon deriler hep onun getirdiklerinden ve hepsi de gerçek deri.

   Bu derileri genelde metal tüp şeklindeki parçalarla birleştirmeyi çok sevdim. Benim en çok taktığım beyaz deri oldu. Siz en çok hangisini beğendiniz çok merak ediyorum:))))?????

 Maybe you remember that I made a lot of leather bracelets last year. This time I made different DIY's ,cause my dear friend brought colorful genuine leathers for my DIY tutorials. 
And these are my new craziness; metal tube leather braceletes! Hope you like them:)))




  Beyaz deri bileklikteki ''MA'' , ''Melis Accessories'' olabilir mi bu acaba:))))???? Kimbilir belki bir gün bu hayalim gerçek olur...
                                                                     
                                                                         facebook
                                                         

30 yorum:

  1. Yeteneklim benim, herzaman ki gibi cok mukemmel olmus <3

    YanıtlaSil
  2. Hepside cok sik cnm ama en cok mavililer hosuma gitti:)

    YanıtlaSil
  3. ben en çook hmmm hepsini beğendim :))))) çok güzeller

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel olmuş canım,ben beyaz ve kahverengileri çok beğendim.
    Güle güle kullan...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. İnşalla olur da biz de alışverişe geliriz :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/09/neler-yaptm-neler.html

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık harikalar yaratıyorsun valla:)) bu haftasonu esk.teydim ve hemen ali mağ.larına koştum harika parçalar buldum hem de etiket yarısıymış çok sağol valla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm:))) yardımcı olabildiysem ne mutlu çok sevindim, keşke görüşme imkanımız da olsaydı daha da sevinirdik toplanırdık:))))

      Sil
  7. Ooo, çok klas olmuşlar !
    Bir metal detay ne kadar farklı bir görünüm ve hava vermiş. Hepsi çok şık, giysinin rengiyle uyum sağlandığında çok daha güzel görünecekleri şüphesiz.

    MA...İnşallah Melis'çiğim, neden olmasın. Bukadar güzel, zarif ve zevkli bir kızın tasarımları da güzel olur elbette.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım, çok mutlu etti bu güzel düşünceleriniz beni:)))
      sevgiler

      Sil
  8. ya ben seçim yapamadım hepsi güzel
    ama logo ayrı güzel :)
    minimalist takıları çok seviyorum ben
    her ne kadar takı takmasamda kızım için alabilirim
    ''my shop'' nu bekliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Tülaycım, umarım açarım ilerde bu aralar yoğunluğumdan ötürü zor görünüyor ve bir de seri üretim yapacak modeller çalışamıyorum, hep tek yaptıklarım:))))

      Sil
  9. yine yaratıcılığını konuşturmuşsun tatlım hepsini çok beğendimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkkk teşekkür ederim cnmmmm:)))))

      Sil
  10. bayıldımmmmmmmmmmmmmmm :) yaratıcılıgın zaten sahane ne dıyım kı :))

    YanıtlaSil
  11. Harika duruyor hepsi canım, çok beğendim. Malum bir de renkler konusundaki uyum yeteneğine hayranım, çok tatlılar hepsi de;) ben de Tülay'a katılıyorum kesinlikle satışa sunulacak güzellikler! Ellerine sağlık:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim, senin de böyle düşünmen beni çok mutlu etti!

      Sil
  12. Çok güzel olmuşlar canım, bayıldım hepsine! Melis Accesories güzel bir marka ismi, ben ce üzerine çalışmalısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, umarım bir gün olur:))

      Sil
  13. I like the white and brown bracelets match in the first photo!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  14. El emeği değmiş herşey mükemmel olmaktan başka hangi söze yakışır ki :) bayıldım canım.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!