24 Eylül 2013 Salı

Bepanthen Merhem Eczaneler'den Kaldırılıyor mu?

  Bu sihirli merhem ne işe yaramıyor ki? Tıbbı olarak kullanımı dışında kozmetik kullanımı da yüksek bir krem. Ben neredeyse 6-7 yıldır dudaklarıma sürerim. Hatta beni sürekli görmeyen akrabalarım ''dudakların mı dolgunlaştı senin, silikon mu yaptırdın yoksa'' derler. Tabi ki yaptırmadım:)))

 Bunun nedeni de deride pantotenik aside (B5 vitaminine dönüşmesi). Mehmet Öz ''Güzellik Sırları'' kitabında B grubu vitaminlerin dudağa sürüldüklerinde kan dolaşımı hızlandırıp ''dudakları dolgun gösterdiğinden'' bahsettiğinden beri daha da yoğun olarak kullanıp faydasını görmüştüm.

 Dudakları dolgunlaştırmasının dışında tırnak diplerinize sürebilirsiniz, kutikül yağlarından çok daha başarılı.

Ama maalesef  bu formulu bir daha üretilmeyecek ve eczanelere gelmeyecekmiş. Yerine parafin içerikli ''bepanthol merhemi'' çıkarmışlar. Hala daha eczaneninizin stoğunda varsa kapın derim...

  It's magical pomade, ''pumps your lips'', soften your cuticles, moisturize your skin... How does it work? Because it contains pantotenic acid (vitamin B5). You can find more details in Doktor OZ's ''beauty secrets'' book. But unfortunately bepanthen pomade taked off the market. If you have a chance to find it buy all of them:)))) 



                         STiL POSTLARIM VE MODA YAZILARIM İÇİN TIK TIK>>> 

     Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 

32 yorum:

  1. Dudak dedin hemen deniyeyim ben :) üzüldüm ama evet her türlü işe yarayan mucizevi bir kremdi .
    Sevgiler...canım kocaman öperim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma cnm yaaa eczanede bikaç tane kalmış, yıllardır alışkanlığım haline geldi bu krem çok kötü oldu:)))

      Sil
  2. Love love love
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  3. Niye kaldiriliyorki:( bittikce aldigim bir kremdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok anlamzıs gerçekten eczacılara da dedim aynı şeyi, ikamesi olan krem de hiç tatmin edici değil! bir de parafin içeren kremi öneriyorlar. Bir yerde de bepanthen plus olarak gördüm ama merhemle aynı yoğunlukta olmayan bir ürün.... Olan yerlerden almak lazım hemen cnm

      Sil
  4. Ben de bu kremi evde hep bulundururum. Yaraların çabuk iyileşmesini sağlar ve benzer birçok işe yarar. Üretimden kaldırılmasına cidden üzüldüm.
    Yerine gelecek olan parafinli :( Kim bilir işin içinde ne hesaplar var...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bir pazarlama stratejisi olabileceğini düşünüyorum Nowa Hanım var bazı hesaplar işin içinde

      Sil
  5. amann benimki yeni bitmişti çok üzürülürüm eğer bulamazsama hemen bakmam lazım eczanelere..

    YanıtlaSil
  6. 50 yılı aşkın bir süredir krem ve merhem olmak üzere iki ayrı formuyla evlerimize giren bepanthen bundan sonraki yolculuğunu bepanthol ismiyle sürdürüyor yani kalkmıyor sadece isim değiştirdi yani efsane yenilendi şubat ayından beri böyle elinde olan eczaneler bepanthenlerini satıyorlar ama şu var birazcık yapısı da değişmiş eski hali daha iyiydi bence tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece isim değiştirmekle kalmamış içeriğini incelerseniz artık yeni içeriği eskisiyle aynı değil...parafin ağırlıklı bir bileşimi var. vazelin de kullanabiliriz öyle olcaksa ama ben petrol türevli ürünleri tercih etmeyenlerdenim. Benim de yazımda bahsettiğim gibi şu an ellerinde olanı satıyor eczaneler, hatta çağrım bulabilirseniz alın üzerineydi:))))

      Sil
  7. aaa süperdi ama ne diye kaldırılıyor ya, off valla üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm ben de üzüldüm yenisi tatmin edici değil hiç

      Sil
  8. Bende geçen gün merhem istedim onun yerine bepanthol verdiler. içeriğine dikkat etmedim ama kullanırken içeriğini aynı sadece dışının farklı olduğunu düşünmüştüm :(

    YanıtlaSil
  9. Dudağa sürme sihrini ilk defa senden öğrendim canım. İçeriğinde artık daha çok paraben olacak diyorsun . Bir kaç adet stoklamak lazım o zaman ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uzun zamandır sürerim cnm cidden farkediyor daha doğrusu beni uzun zaman görmeyenler dudağımda bir değişiklik olduğunu söylüyorlar hep.... yeni çıkan bepanthollerde parafin var onu da dudağa sürmek doğru olmaz. Yine Mehmet Öz'ün kitabında petrol türevlerini kesinlikle dudağa sürmeyin yazıyor. Gerçi ben artık elime de sürmemeye çalışıyorum

      Sil
  10. 25 yaşındayım kendimi bildim bileli evde hep olur bu krem :) şimdi evliyim küçük bi kızım var yaralandığı zamanda kullanıyordum. ne yakıyor ne başka bişey. bak dudaklarım için civardaki eczanelerden stok yapmam lazım. dudaklarım ince de :) inşallah dolgunlaşır :)
    Zaten bizim milletimizde illet bi hastalık vardır; neyi seversek onu değiştirirler, bi benzerini yaparlar fakat çıtaları yüksek olmadığı için hep gelen gideni aratır. paylaşım için çok sağolun dudak dolgunlaştırsın yeter bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm yıllardır bizde de bulunur, çok fonksiyonlu bir krem. Uzun süre kullan dudaklarına zamanla etkisi görülüyor:)))

      Sil
  11. Bana da cildiyecim önermişti bu kremi sivilce hapı kullanırken. Geçenlerde almıştım hem de uygun fiyata ama bitti, o halde inşallah eczanede de bitmemiştir hemen almak gerek! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roactanne kullanırken benim hep elimin altındaydı nereye gitsem sürerdim:))))

      Sil
  12. thank you dear for your comment on my blog
    of course I would like to follow each other, I`m following you now
    you can follow me too if you want, so keep in touch
    kisses

    YanıtlaSil
  13. dudak dolgunlastirdigini bilsem kullanirdim bunca zaman. :(
    Bepantenin eski formulune muadil yada dudak dolgunlastiran guzel bir krem bulursan yaz n'olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm B grubu vitaminler kan dolaşımını hızlandırıyormuş ve bu da dudakların dolgun gözükmesini sağlıyormuş. Ben de uzun zaman kullanıp etkisini görmüştüm ama işte maalesef bu içerik artık olmayacakmış:(((( benim bu konuyla ilgili bikaç fikrim var paylaşıcam en kısa zamanda:)))

      Sil
  14. Çok şaşırdım doğrusu. Bir şeyle de oynamasınlar be kardeşim!

    YanıtlaSil
  15. Well in Greece we also use a lot Bepanthol cream, it is great for the skin.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  16. ah meliscim yarama dokundun bak şimdi
    buralarda iki yıldır bulamıyorum ben bepanthen'i
    sen anne olmadığın için bilmezsin bepanthen en ii pişik kreminden bile daha etkiliydi
    ayrıca dövmelere başka kremde onun kadar iyi gelmiyor
    dudak mevzuunu bilmiyordum gerçi keşke bilseydim:)
    bu yeni çıkan hem pahalı hem gramı az hemde su gibi bişi
    insan böyle faydalı bir şeyi niye kaldırır piyasadan anlamakda zorlanıyorum
    delimi bunlar ya!

    YanıtlaSil
  17. Bir bepanthen bir de vaseline olmasaydı ne yapardık bilmiyorum :)

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Nasıl yaaa, dudak dolgunlaştırdığını bilmiyordum ama her türlü cilt sorunu, yara, yanık için mucizevi etkisi vardır, evde mutlaka hep bulundururum. Çok bozuldum şimdi :((

    YanıtlaSil
  19. So interestingly! I used this ointment for my child when there was intertrigo. Healed everything instantly.

    YanıtlaSil
  20. BENDE BU KREMIN VÜCUT CATLAKLARINI VE KIRISIKLIKLARI GIDERDIGINI DUYDUM

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!