9 Eylül 2013 Pazartesi

Bakım,Güzellik,Formda Kalma Mimi ve 2 Güzel Hediye

Sevgili Biricit beni mimlemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum ve işte Mim'im:)))



Bloğunuzun Adı ve Linki : melislicious http://melislicious.blogspot.com/

Ne Kadar süredir blog yazıyorsunuz?  1 yılım dolmak üzere

Kilo Problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? Pek oldu diyemem ama üniversite sınavına hazırlanırken biraz kilo almıştım tabi bu yıllar yıllar önceydi:)))

Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz?  çok özel birşey yaptığım söylenemez, istediğimi yerim ama yediğim saatlere dikkat ederim, çay-kahve-bitki çayı vb içerken şeker kullanmam, yemeklerde ekmek yemem genelde...

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vb.ürünleri kullandınız mı? Hiç kullanmadım. Bu ürünleri kullanmayı pek de doğru bulmuyorum.

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleriniz var mı?  Gülsuyu kullanırım, kakao yağı-z.yağı gibi doğal yağlarla karışım yapıp ellerime vucüduma uygularım. Dudaklarıma bepanthen merhem sürerim.

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri : nuxe creme nirvanesque nemlendirici, down under nude şampuan, the balm balm jovi palet, sebamed güneş koruyucu, 

Gelelim güzel hediyelerime:))))


Bu fincan seti sevgili nur's butik'ten Nur'dan geldi. Tam çeyizlik bir parça, zevkli arkadaşım kendi gibi çok güzel ve çok zarif bir hediye seçmiş. İnsan kullanmaya kıyamaz bunları, çok teşekkür ediyorum ona burdan:)))


 Nowacraft blogunun zarif ve yetenekli sahibesi sevgili Nowa Hanım, çok esprili ve yaratıcı birşey tasarlamış bizler için. Benim için de dudak konseptini seçmiş!  Çok eğlendim çok sevdim hediyesini. Tekrar ellerine sağlık diyorum kendisine...

13 yorum:

  1. tesekkur ederim yanıtladığın ıcın :)
    gulsuyunu duymustum ama hic denemedim aklımda bulunsun :)
    hediyelerin cok guzelmiş iyi gunlerde kullan, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim cnm:))
      sevgiler

      Sil
  2. Bir mim de buradan geliyor!:)

    http://tutumlupudriyer.blogspot.com/2013/09/mimlendim-vol-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda cevaplayacağım cnm çok teşekkürler:)))

      Sil
  3. Lovely post =)
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  4. Ah ah, bu güzel sözler için nasıl teşekkür etsem...

    Melis'çiğim, sen hediyelerin en güzellerine layıksın.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben nasıl teşekkür etsem az asıl size Nowa Hanım:))) Söylediklerim az bile sizin için...
      sevgiler

      Sil
  5. balimm mimledim seni :)
    Operim

    http://belleeamie.blogspot.co.uk/2013/09/kozmetikbakmguzellikformda-kalma-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm en kısa sürede cevaplamaya çalışıcam yoğun tempomdan dolayı gecikirsem kusuruma bakma şimdiden!

      Sil
  6. hedıyelerını askla kullan canımmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. merhaba bir eskişehirli blogcuyla daha karşılaştım biz genellikle kendi aramızda toplanıyoruz bir gün hep beraber toplanıp blogger etkinliği yapalım.

    YanıtlaSil
  8. nuxe creme nirvanesque cildinizde yağlanma gibi problemlere sebep oluyor mu normalde cilt yapınız nasıldır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cild yapım karma ama bu aralar biraz kuruma problemi yaşıyorum. Genel olarak memnunum nuxe nirvanesque'den... Yağlanma problemi yapmadı hatta nemlendirmesi bana biraz az geldi, bir dahakine enriche olanından almayı düşünüyorum.

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!