27 Eylül 2013 Cuma

All About Blue | Mavi Dantel Bluz Mavi Püsküllü DIY Kolye



   Maviyi sevdiğim belli oluyor değil mi? Hele de bu mavi tonlarını.. Tabi tamamen doğaçlama çekilen bu fotolarda mavi grafitilerin önünde mavi dışında bir renk giymem daha iyi olabilirdi.
 Mavi püsküllü  DIY kordon kolyemi de yeni yaptım ve ilk defa takma fırsatı buldum. 
Sanırım en çok mavi ve yeşilin tonlarında böyle tamamen bir renge bürünmeyi seviyorum :))))

  It's so obvious that I love wearing blue! Especially this soft tones... Maybe wearing another color (like white) was a good idea for shooting in front of the blue graffities.... Also I had a chance to wear my new DIY tassel cord necklace. It's so fresh made:))) Hope you like my outfit and shoots!






Bluz / Top: Bershka
Pantolon / Jeans : Topshop
Babet / Flats : Alex Max
Çanta / Bag: Mango
Kolye ve Bileklikler / Collar and braclets: Ben yaptım/ DIY by me
Yüzük / Ring: Yerel bir gümüşçüden / From a local store


Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


36 yorum:

  1. Çok çok çok güzel! Maviyi harika taşıyorsun!

    YanıtlaSil
  2. O pantolon o ojenin rengi o yüzük ne güzeller sen ne güzelsiiiin ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim cnm:))))

      Sil
  3. Kolyeye bayıldım canım;)Pantolonuna aşık oldum;))harika görünüyorsun

    YanıtlaSil
  4. kolyenee ve bilekliklerineee bayıldımm harikaa..!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Melis' çiğim bu seferki mavilerin tonu çok tatlı ve beyazla müthiş olmuş ! Takıların uyumu ve güzelliği süper !
    Sendeki renkler ve arkandaki grafitilerin renkleri öyle ilginç bir uyum sağlamış ki sanki az önce onların arasından çıkıp gelmişsin gibi. Yanlış mı yaptım diyorsun ama bence tam tersine çok hoş fotoğraflar çıkmış ortaya.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:))))

      Sil
  6. çok şıksınız o ne harika bi kolye pantolona zaten bayıldım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Meliscim kolyen harika modelini çalim miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok sağol:))))))) tabi yapabilirsin sen de ama ilham perinden bahsedersen çok mutlu olurum:P

      Sil
  8. cok marifetlisin çok şık durmuş :) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. I love wearing blue too. You look amazing, love the necklace. :)

    YanıtlaSil
  10. awesome necklace dear! you look great with blue color
    kisses

    YanıtlaSil
  11. fotoğraflar, kombin hepsi çok harika.. kolyeye ise bayıldımmm... yapılışını göster blogta pleaseee :)) öptüm tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, kolyenin yapımı yok maalesef birden ilham geldi yaptım:)))) artık başka sefere:P

      Sil
  12. Necklace is amazing, well done! Looking stylish and really unique! I love wearing blue too, though I have only a few blue garments in my wardrobe. I've got to say you look wonderful and this sweater suits you really good! Photographs are also lovley!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  13. this look is so nice, I'm in Love the necklace :D

    Ooh and I like your blog too, I would love if you could check out mine and follow each other

    www.charmingnancy.blogspot.com xoxo take care :D

    YanıtlaSil
  14. Canım her bir detay öyle güzel birbirini tamamlıyor ki ben de Nowacraft ile aynı görüşü paylaşıyorum kesinlikle onların arasından duvardan fırlamışçasına masalsı görünüyorsun;). Tüm detaylar harika... çok çok beğendim. Ellerine sağlık kolye ve bileklikler süper gerçekten:)) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  15. meliscim çok güzel parçalar seçiyorsun
    pantolonun çok çok güzel
    mavi sana yakşıyor
    grafiti bile dile gelip ıslık çalıyor baksana :)

    YanıtlaSil
  16. Çok renkli bir post olmuş :)Bayıldım..

    YanıtlaSil
  17. Hi gorgeous! Great blog! Would you like to follow each other? Take a look at my blog and let me know ;)
    Kisses from Argentina!

    http://www.stylebydeb.com

    YanıtlaSil
  18. great photos! & nice outfit:)

    maybe we can follow each other??:*)

    YanıtlaSil
  19. Kombinine de bayıldım kolyene de bayıldım canım harika detaylar :)

    YanıtlaSil
  20. hey dear, great blog, love your styling..what about following each other??
    http://lynnsprettymess.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  21. hello darling u seem to have a beautiful blog here!!! wouldu like to follow eachother on GFC and Bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  22. pantolonunun detayına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  23. Blue is one of my favorite colors!
    Ypur pants are simply amazing :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  24. Selamlar çok şık olmuşsunuz kolyenizde güzel olmuş elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!