15 Eylül 2013 Pazar

Ajda Pekkan'ın Fileli Pantolonu


Ajda Pekkan'ın estetikleri, yıllara meydan okuması bir yana bu kadın Türkiye'de kimsenin sahip olmadığı harika bir tarza, inanılmaz bir zevke sahip diye düşünüyorum. En son Harbiye Açık Hava Konserinde bu fileli daha çok lazer kesin deriye benzeyen bir kumaştan bir pantolon giymiş. Evet oldukça iddialı ama keşke herkes iddialı ve seksi olmaya çalışırken bu kadar zevkli ve zarif olsa!!! 

 Ben bu pantolona bayıldım, tabi bence şort da tercih edilebilirdi bunun içine, hatta şifon beyaz bir iç olabilirdi. Ama klas kadın işte yapmış yapacağını yine!!! Siz ne düşünüyorsunuz çok merak diyorum?

Ajda Pekkan is nicknamed the "Superstar" of Turkish pop music, is a Turkish pop singer. During her music career, she has recorded songs in nine languages. Apart from Turkish, she is also fluent in English and French. Most of all, she was born in 1946. Did you believe that, she is 67 year old! 
In addition that, she has an incredible taste of fashion with an amazing style! In her last concert, she weared this nett leather pants. What do you think about her style?






  Aynı konserde bir de siyah tayt ve yine transparanlı ve barok tarzda bir üst giymiş. Çizmeyle kombinlemesi ise harika. Örnek olsun Lady Gaga özentisi genç kadın şarkıcılara diyorum:)))

İyi Pazarlar!

görsellerin kaynağı: http://www.gecce.com/

13 yorum:

  1. hadi yüzü estetik harikası ona yorum yapmıcam ama bu yasta bu vücut helal valla :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle star , twist icin tasarımlarında da hep fileleri kullanmıştı .Aksesuarlarina , kıyafetlerine bayılıyorum .Ve sadece tasarımları değil aurasi da muhteşem .Koluna çaput bağlasa bile yakıştırıyor ❤, selamlar ...

    YanıtlaSil
  3. o pantolonu ilk gördüğümde bende çok beğendim. gerçekten çok zevkli

    YanıtlaSil
  4. Geniales imágenes!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  5. Gracias por tu comentario y visita.
    Te sigo en CFG
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  6. Yıllardır "süperstar" lığını koruyorsa, boşuna değil.

    YanıtlaSil
  7. You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-)

    xoxo from Swiss, Kira
    schuhRei.ch

    YanıtlaSil
  8. Bende tarzını çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  9. Great photos, it must have been amazing show.

    I hope you will visit my blog

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    and maybe follow if U like.

    YanıtlaSil
  10. Bu kadinda olan cesaretin yarisi bizde olsa ... Ohooo

    YanıtlaSil
  11. ayyy lady gaga mı korkuncccc gorsem bayılırım korkudan :) ama ajdanın yerrıııı nasıl ayrı nasıl naıfff sahane cok haklısın

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş evet. Lady Gaga'yı gençliğine rağmen hantal buluyorum.
    Hakikatten Ajda'nın işine ve kendisine gösterdiği özen tartışılmaz, Bravo, Bravo, Bravo!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!