19 Ağustos 2013 Pazartesi

Yazlık, Tatillik Parçaları İndirimlerden Toplamaca / New in

  Aslında bunları tek bir alışverişte toplamadım ama yayınlamaya yeni zaman bulabiliyorum. Yoğun olarak Bayram tatilinden önce ve yine indirimleri değerlendirerek aldığım parçalar. Biliyorsun iyi ve tarzını sevdiğim markaları bulur ve gerektiği kadar öderim hep:))))

  Bakalım neler aldım?


mudo indirimi
Neon desenli elbise / Neon printed dress: Mudo


   Bu enerji patlaması yaşatan neon desenli elbisenin fiyatının düşmesi için bekledim, sabrettim:)))

yılan desen elbise
Yılan desen elbise / Snake Print Dress: Papaya

   Bu elbise ise export giysiler satan bir yerden şans eseri denk geldi. Birkaç daraltma darbesiyle tahmin etmeyeceğim kadar hoş durdu. Çok bi beklentim yoktu kendisinden ama sonra sevdim. Yakında bu elbisenin kombin postu geliyor:)))


topshop moto jeans
Mürdüm Şifon Bluz /Violet Chiffon Blouse: Sainsbury's (Ali Mağazaları)
Şort /Shorts: Topshop Moto Jeans. 
Yeşil Pullu Etek / Soft Green Sequin Skirt: Vero Moda

   Ali Mağazaları bu sezon favorim değildi, birazcık tarzlarını bozdular. Ama ona rağmen karıştırınca güzel parçalar çıkıyor. Tıpkı bu şifon mürdüm bluz gibi. Şu an %50 indirimde. Sainsbury's marka.

  Bal peteği desenli mint-eflatun mini şort yine bir export mağazadan elime düştü.

  Yeşil pullu etekse Vero Moda inidiriminden ve inanamayacaksınız 10 TL !!! 

ali mağazasında hangi markalar var
                 Mavi Şifon- Penye Bluz / Blue Chiffon- Cotton Blouse: Zara ( Ali Mağazaları )

    Rengine aşık olduğum bu şifonlu, satenli penye bluz Ali Mağazası'ndan. Ama etiketten açıkca belli oluyor ki  kendisi Zara.


ali mağazasında neler var
      Beyaz Önü Şifon Arkası Penye Bluz / White Chiffon-Cotton Blouse: Ali Mağazaları / from local store (etiketi kesik)
     Turuncu Harem Pantolon / Orange Harem Pants: Zara ( Ali Mağazaları )

  Beyaz önü şifon bluz benim hep tercih ettiğim dökümlü bol bluzlerden ve fiyatına inanamayacaksınız!!! Ali Mağazalarındaki indirimden 4,25 TL 'ye aldım. Gayet de hoş duruyor giyince kaçmaz:)))

  Bu adeta Buddha Rahipleri'nin giysilerini hatırlatan turuncu bol pantolon da Ali Mağazaları'ndan ve Zara.Tatil yolunda giydim kendisini, çok da rahat ve sevimliydi.

  Benimkiler şimdilik bu kadar peki siz indirimlerden neler aldınız?

Herkese iyi haftalar...

29 yorum:

  1. ya şu indirimler olmazsa napardık biz :)
    güle güle giyin , eskit yenilerini al :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla cnm yaaaa:))))
      çok teşekkürler!!!

      Sil
  2. hepsi cap canli renkler!
    sende gormek istedigim bunlar, karakterine, ve ten rengine cok uyacaktir eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar bana bişeyler oldu cansız renkler giyemez oldum:)))
      çook teşekkür ederim cnm

      Sil
  3. o etek 10tl olamaz, hayır hayırr bu bir rüya olmalııı
    kızımmmm harikasın yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha:)))))))) valla 10 TL , ben de şok oldum ayy ne güzlmiş bu dedim baktım 10 tl:P

      Sil
  4. Çok güzel parçalar seçmişsin yine canım
    Güle güle kullan, ben şu mavi bluzun rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, o mavi tona taktim ben de nedense:))))

      Sil
  5. ooo neler neler almissin :) güle güle kullan canim hepsini

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel. seneye neon patlayacak :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel, Melis'çiğim.

    Kendine yakışanı bilince ve belli bir tarz oluşturunca, geriye nokta atışı yapmak kalıyor. Özellikle renk seçimlerine bayıldım. Keyifli günlerde giy canım.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  8. güle güle kullan çok güzeller :) özellikle en üstteki Mudo elbiseye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, benim de favori elbisem o oldu:)))

      Sil
  9. Canım alı magazaları neresı oluyor ılk kez duydum merak ettim. Birde pyetlı etegin guzelliğiiiii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm Ali mağazaları sadece İstanbul'da ve Eskişehir'de var. Birsürü export marka ve buna ek olarak da Zara'nın, Topshop'ın , River island'ın ve daha birçok markanın ürününü etiketi kesik olarak bulabiliyorsun. Süper bi yer :)))

      Sil
  10. tek tek hepsi güzel ama ben yeşil eteğe bittim
    bence bana daha çok yakışır :))))
    aman darılma sadece şaka :)
    en kısa zamanda elbisenin değil yeşil eteğin kombinini bekliyorum canım
    ya bu ali'de nasıl bir yermiş fiyatlar şok etti beni
    hemen araştıracağım ist. şubelerini
    bekle beni aliiiiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah yakışır sana yakışmaz mı maaşallah nasıl fitsin sen öyle:)))
      Ali mağazaları İstanbul'da anadolu yakasında var. Gerçi internetten online alışveriş de yapılabiliyor ama siteleri biraz hayal kırıklığı, mağazaya gidip karıştırıp markaları görmek gerekiyor.
      Haberini bekliyorum araştırdıktan sonra:)))

      Sil
  11. I like the sequin skirt.

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. mavi şifon penyeni çok beğendim hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzellikler yakalamışsın canım, bayıldım hepsini güle güle giy, üzerinde çok daha güzel göründüklerine eminim;) bekleriz kombin fotolarını da;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm gelecek fotolar:)))

      Sil
  14. Gule gule kullan cnm cok guzeller:)

    YanıtlaSil
  15. çok uyguna almışsın , çok güzel parçalar güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!