25 Ağustos 2013 Pazar

Watsons Conditioning Treatment Wax / Watsons Avakadolu Saç Bakım Cilası




  Bu ürün hakkımdaki yorumlarımı yeni yazabilme fırsatı bulsam da aslında 2 sene önce öylesine denemek için aldığımdan beri vazgeçemeden kullanıyorum. Kaç kavanoz bitti hatırlamıyorum bile:)))

 Wax diye geçiyor ama aslında oldukça yoğun kıvamlı bir saç maskesi-cilası. Avakadolusu boyalı ve yıpranmış saçlar için.  Avakado yağı, Zeytin yağı gibi zengin yağlar içermekte ve gerçekten nemlendirme, yumuşatma özellikleri harika. Veeee bence çok önemli bir nokta bu; bu ürün paraben içermiyor!


watsons saç cilası

  Kıvamının yoğunluğunu ilk görselden de fark edebilirsiniz. Kullanımı şöyle; saçlarınızı şampuanladıktan sonra havluyla güzelce suyunu alıp, ürünü saçlarınıza yediriyorsunuz. (Ben diplere uygulamıyorum) ürün üzerinde 5-10 dakika bekletin dese de, daha uzun süreler bekletmek etkisini arttırıyor. Hatta ben banyo esnasında ürünü saçımda tutup en son safhada durulama yapıyorum.

 500 g 'lık kavanozda satılan ürünün fiyatı da oldukça uygun. İndirimsiz fiyatı 8 küsür TL idi. Sık sık da indirime giriyor. Bu arada harika bir kokusu var, uzun süre saçta kalıyor koklamaya doyamıyorsunuz. Denemekte fayda var diyorum:)))

Şimdiden mutlu haftalar!

18 yorum:

  1. aaa merak ettim, kullanmak- denemek isterim (:
    teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka dene cnm, çok memnun kaldım ben!

      Sil
  2. Bir blogda çileklisini okumuştum, yazan kişi çok memnundu. Bu yazıdan sonra karar verdim, kesin alıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa çileklisini hiç duymamıştım, kokusunun nasıl harika olduğunu tahmin edebiliyorum:))) saçlarım kuru olduğu için özellikle bu çeşidi tercih ettim, tavsiye ederim:)

      Sil
  3. beklettıkten sonra duruladınız mı?teşekkurler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben o detayı yazmayı atlamışım; önce şampuanlıyoruz sonra havluyla suyunu alıp duruluyoruz.

      Sil
  4. Bu maskelerdeb kac kutu vitirdin hic bilmiyorum hepsi sahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir başlayınca bırakmak mümkün değil zaten:)))

      Sil
  5. Gliss maskem biter bitmez deneyeceğim ama çabucak bitmesse gıcık olurum orasıda ayrı konu :)

    YanıtlaSil
  6. Daha dün tony&guy maske almıştım. Bitince bir de bunu deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  7. Fiyatına göre çok iyi bir ürüne benziyor canım benim de saçlarım kuru mutlaka denemeliyim;)

    YanıtlaSil
  8. Postunu okuyunca dışarı çıkınca aliim mutlaka demiştim ama evin yakınındaki Watsons'da yokmuş, üzüldüm.. Ama bulduğum ilk yerde alacağım ve deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  9. Bundan bahsetmen iyi oldu canım.
    Her gidişimde bu maskeleri elime alıp bakıyorum sonra bırakıyorum,bir türlü emin olamamıştım.
    Birdaha ki sefere alıp deniycem canım,teşekkürler tavsiyen için :) sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. parlak saçlara bayılırım
    eğer parlaklık da veriyorsa kullanırım :)
    fiyatı da çok uygunmuş

    YanıtlaSil
  11. ilginç bloğunuz güzel tebrikler

    YanıtlaSil
  12. Saçıma bu tarz ürünleri sürmeye çok korkuyorum hemen kepek yapıyor çünkü. Merak ediyorum ince telli saçlar için olanı var mı acaba denesem mi bilemedim canım :)

    YanıtlaSil
  13. Ne zmndir denemek istiyorum artik bi alip deneyecegim:)

    YanıtlaSil
  14. Ben de deneyeyim Melis'ciğim. Ben de Nur gibi denemekte kararsız olanlardandım. Ben de deneyeyim o halde;) Teşekkürler bu güzel öneri için.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!