15 Ağustos 2013 Perşembe

Ruhum Ege'de Kaldı...

  Kimi güneyi Akdeniz'in sıcaklığını sever ama ben tam bir Ege'ciyim. Bu konuda her yaz Ayvalığa yazlığımıza gitmemizin de etkisi büyük olsa gerek! Evet maalesef döndüm karasal ve güzel şehrimize... Ama benim hem ruhum hem kalbim Ege'de kaldı... 

Kusadası
 Ayvalık'la aramızdaki bağ farklı ama bu sene 2. kez gittiğim Kuşadası'nı da çok sevdiğimi söylemeliyim. 

   Ben öyle çok gürültülü çok kalabalık otelleri sevmiyorum. Sakin, temiz, ferah ve nezih yerler tam bana göre. Bu güzel manzara da Kuşadası La Vista Butik Otel'den. İnanılmaz güzel bir atmosfer, harika yemekler ve hele o denizle birleşiyormuş gibi gözüken sonsuzluk havuzu!




Kusadası
Sirince
Kuşadası dönüşü uğradığımız Şirince'ye ilk defa gidiyorum. Evet bunca zaman görmemekle çok şey kaçırmışım...Anlamadığım bazı yerlerde foto çekilmez uyarıları. Şarap satışı yapılan inanılmaz güzel bir şarap mahzeni vardı. Maalesef fotoğraf çekerken uyarı aldık!!! Büyük Kayıp!



ve Ayvalık!!! Bu asırlık zeytin ağacı bizim evimizin hemen yanında... Site yapılırken zeytin ağaçları mümkün olduğunca bırakılarak korunmaya çalışıldığı için bolca zeytin ağacımız var. Tabi onlardan yapılan ''kostiksiz'' ev yapımı zeytinin tadı da bir başka!



        Narlarımız kurban bayramına kadar olacak gibi görünüyor ve bu sene oldukça bol:)))

Tatil postlarımın devamı geliyor. Takipte kalın:)))

Melis
xoxo

8 yorum:

  1. Karasal iklim yaşadığımız bu şehirde denize hasret kalıyoruz,bu yaz bende tatile doyamadım :)
    Resimler harika canım devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm...
      doyamadım valla, Eskişehir'e gelince bir garip oldum alışamadım hala:))))

      Sil
  2. Ay, fotoğraflara bakarken içim açıldı, ne kadar güzel yerler...zeytinler, narlar ah ah.

    Eskişehir karasal falan ama yaşanabilecek en iyi yerlerden biri. Bunu duygusal olarak değil tamamen objektif olarak söylüyorum ; Şehri, halkı, iklimi, sosyal imkanları v.b. birçok bakımdan. Yani farkında olursak daha mutlu oluruz, demek istiyorum.

    Melis'çiğim, güzel şeyler çabuk biter, daha keyiflileri gelir inşallah :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskişehir'imiz bir başka tabi yaşanılacak en güzel ve rahat yerlerden birisi... ama işte insan bazen deniz havasını özlüyor:))) çok uzun gelen tatil birden bitiverdi, dediğiniz gibi güzel şeyler çabuk bitermiş. Yenilerine işallah...:)
      sevgiler

      Sil
  3. aynı yerleri sevmemiz garip geldi birden
    ben tam bir ayvalıkkoliğim
    heleki cunda
    ilerde yerleşmeyi düşündüğüm yer orası işte
    bir de şirince var tabii
    o kadar seviyorum ki orayı
    önceden mahzende resim çekilebiliyordu
    avizenin tam altında bol bol çekmiştiim ben
    gerçekten ege'de toprağın rengi kokusu bile bir farklı
    ülgem benim yaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tesadüf... Ayvalık başkadır benim için, yıllardır giderim ama bıkmam. Hele şimdi bizim yazlığın bulunduğu yerlerin sessizliğini bile seviyorum. Resmen yenilenip geliyorum:)))
      Cunda'nın o ara sokakları, o atmosfer beni benden alıyor. Umarım yakında fırsat bulur yine giderim. Kimbilir belki karşılaşırız:)))

      Sil
    2. inşallah meliscim
      ayrıca desenli elbisen çok şık :)

      Sil
  4. Hii benim canım arkadaşım, nereleri gezmiş böyle:) çok güzel bir tatil postu olmuş, daha çok fotoğraf çekmeyi istediğini ben de tahmin edebiliyorum. Olsun bu kadarı bile çok hoş göründü gözüme, Tatilde giydiğin sırtı pencereli rahat yazlık elbiseni ise çok beğendim canım. Güle güle giy harika görünüyorsun. Tatil postlarının yeri ayrı benim için de;) Bu tatil sana iyi gelmiş anlaşılan o ki;)) Buna çok sevindim, Sevgiler canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!